quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed.. pleit je nu weer voor emancipatie van de man op dit vlak?
quote:
En is dat mijn probleem? Gewoon onaangekondigd van achter; worden ze vanzelf bé vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
desc .. hij stelt juist dat de meesnte van die aandachts dozen toch niet bi zijn.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef descendent1 het volgende:
Niks mi met bi-meiden; die zijn tenminste in voor een trio!![]()
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbijquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
desc .. hij stelt juist dat de meesnte van die aandachts dozen toch niet bi zijn.
lekker vrouwen die claimen bi zijn mogen dat met een lekekr vriendin van ze eens uitgebreid komen bewijzen bij mij thuis
Maartoch he.. als mannen onder elkaar op dezelfde manier zouden afspreken elkaar te plezieren en vrouwen links te laten liggen, dan moest je eens zien hoe snel die gleufdiertjes met hangende pootjes aan zouden komen lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbij
waarom die hatelijkheid?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbij
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Kiteless het volgende:
Ach jee, ben je je vriendinnetje verloren aan een meisje ?
Dank voor de toelichtingquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:35 schreef outcast_within het volgende:
funny how topics meant to bash others always turn into topics bashing me
@echo99: Ik ben zo hetero dat ik dat vakje niet eens hoef in te vullen ...
Waarom doen we dat dan niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef MouseOver het volgende:
Maartoch he.. als mannen onder elkaar op dezelfde manier zouden afspreken elkaar te plezieren en vrouwen links te laten liggen, dan moest je eens zien hoe snel die gleufdiertjes met hangende pootjes aan zouden komen lopen.
Trutquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef angelfist het volgende:
Moielijkheden, hoezo, ik vind het wel een goed idee!
Wat als vrouwen echt andere vrouwen leuk vinden, mogen ze dat dan invullen, of niet, omdat iedereen dan meteen denkt dat het "Attention whores" zijn?
of wellicht in ana(a)lfabetische...?!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je de redenen in alfabetische volgorde![]()
heyy Desquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef descendent1 het volgende:
Niks mi met bi-meiden; die zijn tenminste in voor een trio!![]()
Of anders kun je dat tegen ze gebruiken: Hoezo geen trio stervende kuthor; je bent toch bé; of NIET DAN!![]()
![]()
![]()
Jaloers omdat de wereld voor ons 1 groot sexpaleis is en iedereen een potentiele kandidaat,quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jaloers omdat de wereld voor ons 1 groot sexpaleis is en iedereen een potentiele kandidaat,
terwijl jij in je eentje onder je dekentje ligt te frummelen ?
Nee, je lijkt me best lief. Ik snap je sig alleen niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef angelfist het volgende:
[..]
problemen mee?
is trouwens geen antwoord...
zo_overdreven_zal_het_ook_wel_weer_niet_zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jaloers omdat de wereld voor ons 1 groot sexpaleis is en iedereen een potentiele kandidaat,
Kusje voor jouquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: Ook al zetten ze erin dat ze graag met paarden neuken. Het zal mij een zorg zijn...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef angelfist het volgende:
Moielijkheden, hoezo, ik vind het wel een goed idee!
Wat als vrouwen echt andere vrouwen leuk vinden, mogen ze dat dan invullen, of niet, omdat iedereen dan meteen denkt dat het "Attention whores" zijn?
Egoistische trollen zijn hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Idd vind dat ook zo slecht he. Tis gewoon een trend zo van: Als je niet bi bent hoor je er niet bij, dus zoen ik 1x met een meisje en hoor ik er voor altijd bij.
Nee Nee nooit eens neuken en een trio doen met een jongen. Nee dat is dan weer te ver gezocht. Geef ons kerels godverdomme ook eens wat plezier kutwijverts.
o, nou, dank je...Had trouwens wel in de gaten dat het daarom ging, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben waarvan je de sig niet begrijpt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, je lijkt me best lief. Ik snap je sig alleen niet.
ehhhhmmm.. ja!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je de redenen in alfabetische volgorde![]()
Als donor of als ontvanger?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik begin met de A. Anale penetratie![]()
Ik denk zelfs dat trut een van de minst gebruikte scheldwoorden is. Doe iets met k*nker in je sig. Dan weet je zeker dat je het plebs hier voor bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:37 schreef angelfist het volgende:
[..]
o, nou, dank je...Had trouwens wel in de gaten dat het daarom ging, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben waarvan je de sig niet begrijpt.
Ik dacht iedereen even voor te zijn, maar dat valt vies tegen, kennelijk zijn er nog een hoop scheldwoorden buiten trut die veel vaker gebruikt worden...
Vandaar dus(als het nu duidelijk is...)
Beenhaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Als donor of als ontvanger?
Kun je trouwens doorgaan tot de Z?![]()
![]()
C is voor..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie het in fotoboeken bij vrouwen wel eens.
Seksualiteit: Bi
of
Seksualiteit: open minded![]()
Stelletje Attention whores. Huppelende kutjes die vrolijk tegen iedereen lopen verkodigen dat ze Bi zijn.
Die de helft van de tijd niet eens iets met een andere vrouw heeft gedaan, "maar het wel wat zou lijken"
Een kwart ervan heeft in een dronken bui in de plaatselijke pauper discotheek een ander gedrocht lopen zoenen in de hoop wat aandacht te krijgen.
En een kwart ervan zal ook daadwerkelijk wel bi zijn. Fijn voor je dat je er zo voor uit komt en het vermeld in je fotoboek
Dank u![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed.. pleit je nu weer voor emancipatie van de man op dit vlak?
quote:
Nou ja, daar ben ik dan weer iets te netjes voor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat trut een van de minst gebruikte scheldwoorden is. Doe iets met k*nker in je sig. Dan weet je zeker dat je het plebs hier voor bent![]()
Ja. 2xquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben ik dan weer iets te netjes voor...
Gelukkig was het ook niet serieus bedoeld...(tis toch erg dat ik de neiging voel dat uit te leggen...zegt dat iets over mij ?)
Ik ben gewoon sexueel. Mannen, vrouwen, speelgoed, ik vind 't allemaal leukquote:
Mannen zijn af en toe net speelgoed hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel. Mannen, vrouwen, speelgoed, ik vind 't allemaal leuk
pwned.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
Ja ik heb ook wel het idee dat veel bi-mensen zichzelf stoer vinden (vnl. wijven toch wel)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef KopieerMachine het volgende:
en ik gun iedereen wel zijn lolletje, maar ga niet roepen dat je gelijk wil zijn terwijl je ook weer speciaal wilt zijn![]()
Ja, als je single wil zijn en genoegen neemt met af en toe als seksspeeltje fungeren voor een stelletje, zodat zij hun fantasie kunnen uitleven, sure, geen probleem.quote:Op maandag 11 september 2006 01:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar het is toch nooit een probleem geweest (ook vroeger niet) bij MVV spelletjes?
net wat jij zegt.quote:Op maandag 11 september 2006 02:16 schreef Dipkip het volgende:
Dat kijk ik niet, vertel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |