Wat een niveau inderdaad. Wat een spanning, wat een gevecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef EKterror het volgende:
Agassi-Bagdatis : Wat een briljante laatste set.
Heel weinig kans.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef NY_Giant het volgende:
Blijft Eurosport eigenlijk altijd op de drie grootste banen? Weinig kans op beelden van Sluiter - Haas zeker?
Veel plezier man!quote:
Thanks. Als de resten van 'Ernesto' een beetje snel overwaaien moet dat wel lukken.quote:
Hoe laat is Nalbandian- Safin dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Norrage het volgende:
Knap van Henin, indrukwekkend van Murray en jammer van Sluiter is mijn gedachte op dit moment...
Verder absoluut niks boeiends vandaag qua wedstrijden en Nalbandian - Safin is veels te laat
02.15.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:53 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Hoe laat is Nalbandian- Safin dan?
Precies..wel op tijd weg uit de kroegquote:
vergeet Maria nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic, Kirilenko en Vaidisova er al uit, blijft weinig over op die manier.
en Hantuchova die verloor van Williams.... een nederlaag voor de 'sport'quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic, Kirilenko en Vaidisova er al uit, blijft weinig over op die manier.
Heeft ie aan gehad hoor die Blake!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef XL het volgende:
Hij mist nog zo'n roze fietsbroek onder z'n short.
Hoe ik erbij kom weet ik niet, maar Ivanovic ligt er helemaal niet uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef XL het volgende:
[..]
en Hantuchova die verloor van Williams.... een nederlaag voor de 'sport'
Mooi he!quote:
Hopelijk doet Agassi dat zelf tegen Beckerquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:24 schreef zjroentje het volgende:
Alleen zonde dat hij geen pruik op had.![]()
Ze hebben inderdaad wel een bepaald soort coolheid-niveau...Daar kan Davydenko niet aan tippenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef XL het volgende:
Oh Norrage...
Blake stijgt door deze actie naar het coolheid-niveau van Robredo.
Blake en Robredo mogen nu de coole overrated nummers 5 van de wereld zijn.
Davydenko blijft een lelijke pruster voor de challengers.
Ik geloof er weinig van.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Kauki het volgende:
Op Eurosport wordt net verteld dat ze verwachten over 3 kwartier tot een uur te kunnen beginnen met live-wedstrijden...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef suus21 het volgende:
die outfit van Blake (Agassi) was van 1990; de vetste outfit ever vooral die schoenen van Agassi die Blake helaas niet droeg.
Als tweede in het Armstrong Stadion. (Na een vrouwentoernooi)quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef superhero87 het volgende:
Wanneer begint Safin-Nalbandian???![]()
lol, leuk gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef Juan Zueco het volgende:
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/
Parapluutjes.
J.
Dat soort uitspraken heeft Eurosport vanavond al meer gedaan; eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport melden ze dat er om half 12 waarschijnlijk weer wat getennist kan worden.
Doet hij weer dat trucje waarbij je eerst 2 sets achterstaat, mitt?quote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef mitt het volgende:
DAVID NALBANDIAN JAAAAALALALAAAAAAAAAAAA
Ja, maar Evert maakt me dat onmogelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 18:43 schreef mitt het volgende:
Je moet juist alleen luisteren.
Agassi tegen Becker, vroegah
Iets met 'would you mind turning your bag' dacht ik? Dus een tas omdraaien ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 18:50 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat zei hij nou tegen die persoon op de tribune, kon het niet goed verstaan
Hij pakt de set! Kijken of Nalbandian weer kan terugkomen.quote:
Klopt, challenge systeem is een absolute verbetering. Heb je trouwens gelezen wat Navratilova te melden had over de rackets(http://eurosport.com/tennis/u-s-open/2006/sport_sto956628.shtml) ? Geef haar daar groot gelijk in, aannemende dat het klopt wat ze zegt, spel wordt boeiender en financieel zie ik dus ook geen bezwaar.quote:Op zondag 3 september 2006 19:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind dat challenge systeem trouwens super, erg leuk het afwachten of hij nou in of uit is. En het is zo gebeurd.
lolquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
Voor de liefhebbers, de Federer 'between the legs' shot:
http://www.youtube.com/watch?v=_fqbznoeEOI
Dankje BS, ik moest direct weer even aan Hantuchova denkenquote:
Hij loopt al sinds de derde game niet 100%quote:Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef komrad het volgende:
mooie wedstrijd weer, ik vraag me wel af hoe lang hij dit gaat trekken
ik schakel dan ook pas net in, maar die becker loopt wel te timmeren op zijn service zegquote:Op zondag 3 september 2006 20:23 schreef XL het volgende:
[..]
Hij loopt al sinds de derde game niet 100%
Dit houdt hij nog een hele set vol
en gelijk heeft iequote:Op zondag 3 september 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
en hij is nu echt vol aan het janken
of je snapt er even helemaal niets vanquote:Op zondag 3 september 2006 20:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ok jongens, nu wordt het stalinistisch geklap.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
tie-break bij 6-6 toch?
quote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef TheGeneral het volgende:
Leuk voor Safin, na lange tijd weer eens een aardige partij gespeeld en gewonnen.
Zal hij denk ik niet al te veel problemen mee hebben. Moodie is nou niet echt een hoogvlieger.quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef mitt het volgende:
Nadal ook begonnen tegen Wesley Moodie.
ik zie er niks vanquote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef Joris33 het volgende:
Murray heeft teruggebroken
Is die geen Challengers aan het spelen in Italie, met Sijsling, Haase etc?quote:Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Weet iemand waarom Thiemo de Bakker niet mee doet aan de US open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |