Wat een niveau inderdaad. Wat een spanning, wat een gevecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef EKterror het volgende:
Agassi-Bagdatis : Wat een briljante laatste set.
Heel weinig kans.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef NY_Giant het volgende:
Blijft Eurosport eigenlijk altijd op de drie grootste banen? Weinig kans op beelden van Sluiter - Haas zeker?
Veel plezier man!quote:
Thanks. Als de resten van 'Ernesto' een beetje snel overwaaien moet dat wel lukken.quote:
Hoe laat is Nalbandian- Safin dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Norrage het volgende:
Knap van Henin, indrukwekkend van Murray en jammer van Sluiter is mijn gedachte op dit moment...
Verder absoluut niks boeiends vandaag qua wedstrijden en Nalbandian - Safin is veels te laat
02.15.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:53 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Hoe laat is Nalbandian- Safin dan?
Precies..wel op tijd weg uit de kroegquote:
vergeet Maria nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic, Kirilenko en Vaidisova er al uit, blijft weinig over op die manier.
en Hantuchova die verloor van Williams.... een nederlaag voor de 'sport'quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic, Kirilenko en Vaidisova er al uit, blijft weinig over op die manier.
Heeft ie aan gehad hoor die Blake!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef XL het volgende:
Hij mist nog zo'n roze fietsbroek onder z'n short.
Hoe ik erbij kom weet ik niet, maar Ivanovic ligt er helemaal niet uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef XL het volgende:
[..]
en Hantuchova die verloor van Williams.... een nederlaag voor de 'sport'
Mooi he!quote:
Hopelijk doet Agassi dat zelf tegen Beckerquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:24 schreef zjroentje het volgende:
Alleen zonde dat hij geen pruik op had.![]()
Ze hebben inderdaad wel een bepaald soort coolheid-niveau...Daar kan Davydenko niet aan tippenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef XL het volgende:
Oh Norrage...
Blake stijgt door deze actie naar het coolheid-niveau van Robredo.
Blake en Robredo mogen nu de coole overrated nummers 5 van de wereld zijn.
Davydenko blijft een lelijke pruster voor de challengers.
Ik geloof er weinig van.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Kauki het volgende:
Op Eurosport wordt net verteld dat ze verwachten over 3 kwartier tot een uur te kunnen beginnen met live-wedstrijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |