Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dat is al de 2e die je hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef boem-dikkie het volgende:
nieuw deel:D
Dat had ik gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Juist inderdaad je ging toch weg als dat andere topic vol was
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan kunnen de echte NSB-ers aan het werk![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan kunnen de echte NSB-ers aan het werk![]()
Al een flinke lijst zo of niet??quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Burbo het volgende:
Nog een naamtopic
je moet je aan je woord houden !quote:
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je moet je aan je woord houden !
Je quote mij sneller als ik mezelf kon quotenquote:
Nee mijn grap juistquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je quote mij sneller dan ik mezelf kon quoten![]()
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
GVD
Ik zeg altijd alsquote:
Nummer 2 van de avond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Al een flinke lijst zo of niet??
NachtBagger gaat er aan onderdoor zoquote:
Jullie posten, dan mag ik daarop quoten toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NachtBagger gaat er aan onderdoor zo![]()
quote:
De manier waarop jij aan het posten bent is niet leuk, je bent teveel aanwezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Jullie posten, dan mag ik daarop quoten toch?
Waar woont gij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hier is een deur los en niet open
![]()
![]()
Assen, Drenthequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Waar woont gij?
Nog meer van die leuke woorden dingetjes?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hier is een deur los en niet open
![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk als die Burberryhoofd nou nog een icon met tieten had was het tot daaraan toe maar nu zien we per 300 posts ongeveer 250 ajax tekentjes
Jij bent domquote:
quote:
Burberryhoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk als die Burberryhoofd nou nog een icon met tieten had was het tot daaraan toe maar nu zien we per 300 posts ongeveer 250 ajax tekentjes
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee aap
koopmansplein represent
Marsdijkquote:
Sorry maar ik verveel me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop jij aan het posten bent is niet leuk, je bent teveel aanwezig
Neujquote:
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NachtBagger gaat er aan onderdoor zo![]()
Neuj het stoepquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpen
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpootquote:
quote:
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen wordquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Jij hoort daar thuis, ik sla geen mensen met boeken in de klas.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |