quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Bierbroeder het volgende:
Burbo is een kut n00b!
Dus.... moeten we hem slopen
[afbeelding]
RELLEN!!!!!!1!1!
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Appelperenstroop het volgende:
Geil! Ik hou wel van een rel!
Praat me niet naquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Burbo het volgende:
En jij bent de n00b
Wat een anti-climax.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef boem-dikkie het volgende:
http://images.google.nl/images?q=rel&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
![]()
Ga jij me ook met bier op het hoofd slaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Sloop die kut burbo!!!!!!!!!11
Zonde van het bierquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ga jij me ook met bier op het hoofd slaan?
Leuk...plaatje in kleur en in zwartwit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Sloop die kut burbo!!!!!!!!!11
Jij bent dus de kloon vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef Egotripper het volgende:
Wat een kuttopic
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk...plaatje in kleur en in zwartwit.
Ik ben geen kloonquote:
Terminator is eten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
hahahageweldig topic!
waar zijn alle mods
Owja miss honey en die andere bitch kan deze mongool er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon![]()
Het is gewoon een kuttopic
O ja iedereen weet wie mijn kloon![]()
k ben verslaafd... maar nog niet zo erg dat ik ook in mijn slaap postquote:
wie is hier nou de mongool?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:54 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Owja miss honey en die andere bitch kan deze mongool er ook nog wel bij![]()
Wie wel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
k ben verslaafd... maar nog niet zo erg dat ik ook in mijn slaap post
'quote:
Vertel jij het me?quote:
Fijn voor jequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Burbo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je een kloon bent.
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Burbo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je een kloon bent.
Een naamtopic is altijd mooi.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:
mooi stormloop topique
polsen stijf om de nek, handen op het achterhoofd, van je afduwen, knie naar vorne en weer naar je toetrekkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
'
check it out. alleen jammer dat ze het niet kan![]()
Kut... ik gaf je nog wel het voordeel van de twijfelquote:
Je bent zeker een kloon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Egotripper het volgende:
Ik rel de park kapot.
Ik snap niet meer waar het over gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kut... ik gaf je nog wel het voordeel van de twijfel
k ook niet... toch doe ik een poging om gezellig mee te postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik snap niet meer waar het over gaat.
Leuk voor mensen met een trage verbindingquote:
Sorryquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk voor mensen met een trage verbinding
En?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Al deze mensen willen je slaan enzo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
k ook niet... toch doe ik een poging om gezellig mee te posten
Ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moet je maar ff je downloads uitzetten![]()
Kom eens naar het NB-topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk voor mensen met een trage verbinding
Blijkt alleen niet de bedoeling te zijnquote:
Heej... commandeer je hond maar mij nietquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijkt alleen niet de bedoeling te zijn
Ik ben alleen niet zo van meppen enzo
Ik ben te sociaal... deed klagen voor de anderenquote:
Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... commandeer je hond maar mij niet
Ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben te sociaal... deed klagen voor de anderen
Ahh PC jah kom maar. kom maar naar de baas. ahhhhh. jahhh hijs lief...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... commandeer je hond maar mij niet
Das beterquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ahh PC jah kom maar. kom maar naar de baas. ahhhhh. jahhh hijs lief...![]()
Ik ga het ook niet uitleggenquote:
Waarom, door een naamtopic?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Bierbroeder het volgende:
ga je al dood?
Je maakt het wel bont hè.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee door je tering kop van je
*geeft bier enzo*quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef Soho het volgende:
Kut Burpo, tyfusmonghool!
Krijg de griep eikel!
Ben jij de kloon van Bierbroeder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef Soho het volgende:
Kut Burpo, tyfusmonghool!
Krijg de griep eikel!
Ook hoiquote:
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Maar wel een beetje lief doen tegen PrntScrn, heeft het al moeilijk zat zo met zo'n kut-poster die hem de hele tijd de loef af steekt![]()
Dan toch niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb heul geen kloon!
Ja dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik vind je gewoon een kansloze mongool.
Wie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Bierbroeder het volgende:
Als hij een kloon was, is het wel een goeie kloon
dan moeten we gauw stoppenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik maak altijd wel goeie topic's.
Altijd komen ze boven de 3 pagina's uit
Met die KutUser refereer ik naar niemand anders dan MIJquote:
Dan ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met die KutUser refereer ik naar niemand anders dan MIJ
Hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Maar wel een beetje lief doen tegen PrntScrn, heeft het al moeilijk zat zo met zo'n kut-poster die hem de hele tijd de loef af steekt![]()
Doe eens rustig tegen Bierbroeder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Ijzerboer het volgende:
Latente pisnicht.
Ga godverdomme naar je nest, verschrikkelijke kankermongool!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Burbo het volgende:
Mensen ik ga!
Ik vind het nog te leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef Soho het volgende:
[..]
Ga godverdomme naar je nest, verschrikkelijke kankermongool!
Zal wel aan ons liggenquote:
quote:
Iedereen ziet hem vandaag pas voor het eerstquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef Ijzerboer het volgende:
Maar goed. Burbo wie?
Vandaag wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Ijzerboer het volgende:
Is dat zoeen baggeraar?
Normaal bevind ik mij in kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Iedereen ziet hem vandaag pas voor het eerst![]()
KLB ONZ en GC zijn idd wel kwaliteitstopiques.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:28 schreef Burbo het volgende:
[..]
Normaal bevind ik mij in kwaliteitstopics.
Vergeleken met ditquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KLB ONZ en GC zijn idd wel kwaliteitstopiques.![]()
Je hebt goed gehooptquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb liever dat je een vrouw bent
Foei, waar een dame bij is refereer je daarna als een harde Talpaquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:36 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nu krijgt ie een hard plassertje kijk maar uit![]()
Talpa is kutquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Foei, waar een dame bij is refereer je daarna als een harde Talpa![]()
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Ehh Burbo, zie dankzij jouw FoBo dat onze Steven Hart klachten heeft. Sinds wanneer is dat?
En ja, PS ik weet dat je vrouw bent.
Whehequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Talpa is kut
dus een kut is talpa
Niets, jij bent immers niet kut.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
Talpa is idd kut
Maar wat heeft dat met mij te maken?![]()
Nu ff nietquote:
Jij weet wel hoe je een vrouw moet vermaken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op de bank zitten![]()
Steven Seagal is er slecht aan toe. Kijk zijn rimpels, bijna net zoveel als jij hebt!quote:
Heb ik al, je moeder wou per sé zonder condoom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Soho het volgende:
[..]
Steven Seagal is er slecht aan toe. Kijk zijn rimpels, bijna net zoveel als jij hebt!
krijg een gruwelijke ziekte waar je niet dood aan gaat
Nope... gewoon geen zinquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is het weer die ene periode van de cyclus?
Samen een HJ drinken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op de bank zitten![]()
Bloody Hellquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
Wist je dat vrouwen vaak meer zin hebben als ze in die periode zitten?
Nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
Ben dan ook een zeer goede kapitein.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |