Wie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Bierbroeder het volgende:
Als hij een kloon was, is het wel een goeie kloon
dan moeten we gauw stoppenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik maak altijd wel goeie topic's.
Altijd komen ze boven de 3 pagina's uit
Met die KutUser refereer ik naar niemand anders dan MIJquote:
Dan ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met die KutUser refereer ik naar niemand anders dan MIJ
Hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Maar wel een beetje lief doen tegen PrntScrn, heeft het al moeilijk zat zo met zo'n kut-poster die hem de hele tijd de loef af steekt![]()
Doe eens rustig tegen Bierbroeder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Ijzerboer het volgende:
Latente pisnicht.
Ga godverdomme naar je nest, verschrikkelijke kankermongool!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef Burbo het volgende:
Mensen ik ga!
Ik vind het nog te leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef Soho het volgende:
[..]
Ga godverdomme naar je nest, verschrikkelijke kankermongool!
Zal wel aan ons liggenquote:
quote:
Iedereen ziet hem vandaag pas voor het eerstquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef Ijzerboer het volgende:
Maar goed. Burbo wie?
Vandaag wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Ijzerboer het volgende:
Is dat zoeen baggeraar?
Normaal bevind ik mij in kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Iedereen ziet hem vandaag pas voor het eerst![]()
KLB ONZ en GC zijn idd wel kwaliteitstopiques.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:28 schreef Burbo het volgende:
[..]
Normaal bevind ik mij in kwaliteitstopics.
Vergeleken met ditquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KLB ONZ en GC zijn idd wel kwaliteitstopiques.![]()
Je hebt goed gehooptquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb liever dat je een vrouw bent
Foei, waar een dame bij is refereer je daarna als een harde Talpaquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:36 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nu krijgt ie een hard plassertje kijk maar uit![]()
Talpa is kutquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Foei, waar een dame bij is refereer je daarna als een harde Talpa![]()
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Ehh Burbo, zie dankzij jouw FoBo dat onze Steven Hart klachten heeft. Sinds wanneer is dat?
En ja, PS ik weet dat je vrouw bent.
Whehequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Talpa is kut
dus een kut is talpa
Niets, jij bent immers niet kut.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
Talpa is idd kut
Maar wat heeft dat met mij te maken?![]()
Nu ff nietquote:
Jij weet wel hoe je een vrouw moet vermaken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op de bank zitten![]()
Steven Seagal is er slecht aan toe. Kijk zijn rimpels, bijna net zoveel als jij hebt!quote:
Heb ik al, je moeder wou per sé zonder condoom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Soho het volgende:
[..]
Steven Seagal is er slecht aan toe. Kijk zijn rimpels, bijna net zoveel als jij hebt!
krijg een gruwelijke ziekte waar je niet dood aan gaat
Nope... gewoon geen zinquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is het weer die ene periode van de cyclus?
Samen een HJ drinken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op de bank zitten![]()
Bloody Hellquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
Wist je dat vrouwen vaak meer zin hebben als ze in die periode zitten?
Nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
Ben dan ook een zeer goede kapitein.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... gewoon geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |