quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Burbo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je een kloon bent.
Een naamtopic is altijd mooi.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:
mooi stormloop topique
polsen stijf om de nek, handen op het achterhoofd, van je afduwen, knie naar vorne en weer naar je toetrekkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
'
check it out. alleen jammer dat ze het niet kan![]()
Kut... ik gaf je nog wel het voordeel van de twijfelquote:
Je bent zeker een kloon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Egotripper het volgende:
Ik rel de park kapot.
Ik snap niet meer waar het over gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kut... ik gaf je nog wel het voordeel van de twijfel
k ook niet... toch doe ik een poging om gezellig mee te postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik snap niet meer waar het over gaat.
Leuk voor mensen met een trage verbindingquote:
Sorryquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk voor mensen met een trage verbinding
En?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Al deze mensen willen je slaan enzo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
k ook niet... toch doe ik een poging om gezellig mee te posten
Ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moet je maar ff je downloads uitzetten![]()
Kom eens naar het NB-topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk voor mensen met een trage verbinding
Blijkt alleen niet de bedoeling te zijnquote:
Heej... commandeer je hond maar mij nietquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijkt alleen niet de bedoeling te zijn
Ik ben alleen niet zo van meppen enzo
Ik ben te sociaal... deed klagen voor de anderenquote:
Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... commandeer je hond maar mij niet
Ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben te sociaal... deed klagen voor de anderen
Ahh PC jah kom maar. kom maar naar de baas. ahhhhh. jahhh hijs lief...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... commandeer je hond maar mij niet
Das beterquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ahh PC jah kom maar. kom maar naar de baas. ahhhhh. jahhh hijs lief...![]()
Ik ga het ook niet uitleggenquote:
Waarom, door een naamtopic?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Bierbroeder het volgende:
ga je al dood?
Je maakt het wel bont hè.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee door je tering kop van je
*geeft bier enzo*quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef Soho het volgende:
Kut Burpo, tyfusmonghool!
Krijg de griep eikel!
Ben jij de kloon van Bierbroeder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef Soho het volgende:
Kut Burpo, tyfusmonghool!
Krijg de griep eikel!
Ook hoiquote:
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Maar wel een beetje lief doen tegen PrntScrn, heeft het al moeilijk zat zo met zo'n kut-poster die hem de hele tijd de loef af steekt![]()
Dan toch niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb heul geen kloon!
Ja dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik vind je gewoon een kansloze mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |