3 van de 6 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef cwk het volgende:
Alien
Aliens
Alien3
Near Dark
Deep Space Nine?
Alien: resurrection?
4 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Sokolsky het volgende:
Near dark had ik ook onthouden
Hij zit ook in Dead Man, The Right Stuff en Alien vs Predator.
cwk + 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef cwk het volgende:
Near Dark
Dead man
THe right stuff
Alien vs Predator
Alien3
Aliens
:p
Is eigenlijk alleen van toepassing, geloof ik, als het al in de vraag vermeld wordtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef Sokolsky het volgende:
Vermoeiende regel is dat toch.
Klopt, ik las er overheen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen van toepassing, geloof ik, als het al in de vraag vermeld wordt
Ach ja..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
The President's What???
Garden State
LOTR 1
LOTR 2
LOTR 3
Alien
RuneRose +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef RuneRose het volgende:
Intollerence, die is ook van Griffith, en heel oud en heel lang.
Oh, als ik weereen tijdje niet reageer, ik kan amper op het forum komen.
Waarom zo droevig, SaintOfKillers (+1)? Je hebt een punt te pakken!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jurassic Park?
Geen Antonioni.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Antonioni?
Die wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef RuneRose het volgende:
Luchino Visconti.
Dat is juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
serenity?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flyguy +1quote:Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef flyguy het volgende:
hot shots 1 en 2
navy seals
loaded weapon
scary movie 3 en 4
3 musketeers
terminal velocity
the rookie
the chase
being john malkovich <- zeldzaam moment van een leuke Charlie![]()
Saint/OfKillers +1quote:Op zondag 3 september 2006 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Where the Truth Lies?
Oooohquote:Op zondag 3 september 2006 17:40 schreef flyguy het volgende:
huilend aan het headbangen met het programmaboekje in der hand
flyguy +1quote:Op zondag 3 september 2006 10:53 schreef flyguy het volgende:
lucas black, toevallig gisteren tokyo drift gezien
Inderdaad.quote:
dat idee had ik ook...quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef wyccie het volgende:
Ze doet me denken aan Heather Graham, klopt dat?
ik vond m echt lachwekkend.quote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad.
jimjim1983 +1
En ik vind het verre van een-film, maar dat terzijde.
Vraag stellen verplichtquote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond m echt lachwekkend.
iemand anders mag een vraag bedenken, ik klikte toevallig op dit topic
Zo doen we dat hier. Weet je dat ook weerquote:
mijn 2e gedachte idd...quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef flyguy het volgende:
t zal vast wel stephen king zijn of zo maar welke film
iets in me zegt ook de aanslag... weet niet waaromquote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef Doff het volgende:
Was dat niet iets Nederlands?
Had jij niet zo'n extra zintuig voor fmt-vragen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef flyguy het volgende:
[..]
iets in me zegt ook de aanslag... weet niet waarom
ja alleen die werkt niet op zondagenquote:Op zondag 3 september 2006 19:09 schreef Doff het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n extra zintuig voor fmt-vragen?
who gives a fuckquote:Op zondag 3 september 2006 19:10 schreef Patch het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van FightClub![]()
ik weet ook niet waarom je dat denktquote:Op zondag 3 september 2006 19:23 schreef wyccie het volgende:
Gen idee waarom ik dit denk: Road to perdition?
die ene film met die kinderverkrachters volgens mij................hoe heet die ook alweer..............quote:Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef flyguy het volgende:
Omdat tinypic niet mee werkt; Bij welke film hoort deze trivia?
Originally in the beginning of the movie, there was a gang beating up a father, who drops a toy on the sidewalk. The studio thought it was too violent, so it was cut. Jim Stark can be seen playing with the toy after he finds it on the ground during the opening credits
nee die is het nietquote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die ene film met die kinderverkrachters volgens mij................hoe heet die ook alweer..............![]()
nee, alles is met elkaar verbondenquote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef flyguy het volgende:
of staan father en mother symbool zoals de huurlingorganisaties in mr & mrs smith
Flyguy +1quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef flyguy het volgende:
dan is het absolute power dank u saint
quote:Op maandag 4 september 2006 16:51 schreef dolle_hond het volgende:
sorry
kut-vraag
ik ga ze niet allemaal nalopen....
sokolsky +1
Doen we niet. Volgens mij had Flyguy een keer een plaatje uit Aquamarine geplaatst. En RR gokt Austin Powers.quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom negeert iedereen mijn flyguy-hint?
iddquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh wacht wordt om een film gevraagd
Three burials of melquiadas estrada
Los in de roos.quote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ava Gardner?
Welke film heb ik ook gekocht?quote:This film is commonly called one of the masterpieces of international film. Indeed, a well-known "intro to film" textbook uses it as a case study in notable film-making. But, as more than one reviewer so far has pointed out, ':? ' is slow, obscure, and sometimes seemingly sterile. Understanding how a great classic could be seemingly soulless requires some study - of Japanese culture, as others have pointed out, of film technique, and of ourselves. Fortunately, that understanding more than fully repays itself, as is true of any great piece of art.
quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh wacht wordt om een film gevraagd
Three burials of melquiadas estrada
Mij ook, dus ik ga er maar een punt voor geven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:23 schreef Mark het volgende:
Lijkt me Erroll Flynn?
En weer terug:quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bette Davis.
Aan wie moet ik het punt geven, aan Garbage of aan die ene die niet wil worden gepasseerd in de totaalstand?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:27 schreef Garbage het volgende:
Aaah, Louise Brooks
En dat kapsel was toen trendy hoor, SOK
Doe maar aan deesquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan wie moet ik het punt geven, aan Garbage of aan die ene die niet wil worden gepasseerd in de totaalstand?
Ik vroeg de film, niet de regisseurquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die ene van Von Trier?
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forbrydelsens Element
Voor die ene keer dat ik eens een originele titel heb onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |