3 van de 6 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef cwk het volgende:
Alien
Aliens
Alien3
Near Dark
Deep Space Nine?
Alien: resurrection?
4 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Sokolsky het volgende:
Near dark had ik ook onthouden
Hij zit ook in Dead Man, The Right Stuff en Alien vs Predator.
cwk + 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef cwk het volgende:
Near Dark
Dead man
THe right stuff
Alien vs Predator
Alien3
Aliens
:p
Is eigenlijk alleen van toepassing, geloof ik, als het al in de vraag vermeld wordtquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef Sokolsky het volgende:
Vermoeiende regel is dat toch.
Klopt, ik las er overheen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen van toepassing, geloof ik, als het al in de vraag vermeld wordt
Ach ja..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
The President's What???
Garden State
LOTR 1
LOTR 2
LOTR 3
Alien
RuneRose +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef RuneRose het volgende:
Intollerence, die is ook van Griffith, en heel oud en heel lang.
Oh, als ik weereen tijdje niet reageer, ik kan amper op het forum komen.
Waarom zo droevig, SaintOfKillers (+1)? Je hebt een punt te pakken!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jurassic Park?
Geen Antonioni.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
Antonioni?
Die wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef RuneRose het volgende:
Luchino Visconti.
Dat is juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
serenity?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sheridana +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flyguy +1quote:Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef flyguy het volgende:
hot shots 1 en 2
navy seals
loaded weapon
scary movie 3 en 4
3 musketeers
terminal velocity
the rookie
the chase
being john malkovich <- zeldzaam moment van een leuke Charlie![]()
Saint/OfKillers +1quote:Op zondag 3 september 2006 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Where the Truth Lies?
Oooohquote:Op zondag 3 september 2006 17:40 schreef flyguy het volgende:
huilend aan het headbangen met het programmaboekje in der hand
flyguy +1quote:Op zondag 3 september 2006 10:53 schreef flyguy het volgende:
lucas black, toevallig gisteren tokyo drift gezien
Inderdaad.quote:
dat idee had ik ook...quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef wyccie het volgende:
Ze doet me denken aan Heather Graham, klopt dat?
ik vond m echt lachwekkend.quote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad.
jimjim1983 +1
En ik vind het verre van een-film, maar dat terzijde.
Vraag stellen verplichtquote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond m echt lachwekkend.
iemand anders mag een vraag bedenken, ik klikte toevallig op dit topic
Zo doen we dat hier. Weet je dat ook weerquote:
mijn 2e gedachte idd...quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef flyguy het volgende:
t zal vast wel stephen king zijn of zo maar welke film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |