Een daverend applaus mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef vinnie06 het volgende:
kluivertvoelt niet goed, vraag me echt af wat er gebeurt in de arena bij psv thuis.
quote:
Reken maar op een fluitconcert, en nee ik zou hem niet uitfluiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een daverend applaus mag ik toch hopen.
Tja, dit had hij zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje sneu voor Harry zelf..
AT5quote:HALLO! Ajax, dat is aa-jee-aa-iks
31-8-2006 Op feyenoord. nl wordt uitgebreid melding gemaakt van de komst van Angelos Charisteas. Opmerkelijk genoeg krijgt de internetredacteur van Feyenoord het woord Ajax of Amsterdam niet uit zijn/ haar strot, c. q. pen. Ook staat er een foto van Charisteas in Grieks tenue.
In het bericht staat Ajax niet éénmaal genoemd. Ook niet als 020, Ajakkes, 'de Joden' of ander fijnzinnig vergelijkingsmateriaal waarmee de fans van beide clubs elkaar om de oren slaan.
Op Feyenoord-forums is het nieuws over Charisteas ingeslagen als een bom. "Paniekaankoop! " "Reserve van de aartsvijand. "Stadion De Kuip wordt belegerd.
Daar dacht ik eigenlijk ook in 2e instantie aan... Ik bedoel, wat kan hij eraan doen? Hij heeft dan weliswaar niet goed gespeeld bij Ajax, maar zich wel altijd professioneel opgesteld. Nu kotsen die 010'ers hem al uit voordat hij de kuip in is geweest...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje sneu voor Harry zelf..
Ik hoop maar dat het respect wederzijds is. Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een daverend applaus mag ik toch hopen.
hadie zelf ook kunnen bedenken, hij heeft zelfs aangegeven niet in Nederland te willen blijven als hij vertrekt! En hij is miljonair, zo'n medelijden heb ik niet met hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar dacht ik eigenlijk ook in 2e instantie aan... Ik bedoel, wat kan hij eraan doen? Hij heeft dan weliswaar niet goed gespeeld bij Ajax, maar zich wel altijd professioneel opgesteld. Nu kotsen die 010'ers hem al uit voordat hij de kuip in is geweest...
1e instantie: whahahaha wat een kutaankoop, prutsers daar in 010![]()
Ik ook niet; hij kan ook enorm arrogant gaan doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het respect wederzijds is. Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten.
Nee. Maar Ajax en goed beleid gaan ook al jaren niet echt samen toch?quote:
Dat stukje op studiosport sprak niet echt van een verbeterde houding ofzo. Ik denk wel dat hij nog veel met Ajax heeft en hoopt dat hij goed wordt ontvangen, maar respect naast het voetbal hoeft hij niet al te veel op te rekenen. Hij is wel boegbeeld voor het laatste echte succes, cultfiguur, tsja dubbel gevoel dus...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef Dahli het volgende:
[..]
Ik ook niet; hij kan ook enorm arrogant gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |