Komen Kuyt, Kalou en Farfan ook uit de Ajax-jeugdopleiding?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
De halve eredivisie is ex-Ajacied. Doelpunten moeten er vallen, dus dan is de kans vrij groot dat het ex-Ajacieden zijn die scoren
Sterker nog: alle spitsen van de vier clubs die de toon zetten de laatste 2 jaar zijn ex-Ajacied.
Oh men mijin week kan niet meer stukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb zelden mij zo vermaakt als vanavond met de berichten op allerlei F'noord-sites.
Als je van 4-3-3 uitgaat, wat elke club lijkt te spelen, is het gewoon zo. K2 spelen niet meer bij Feyenoord, en de 9's van al deze clubs zijn (ex-)Ajacied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Komen Kuyt, Kalou en Farfan ook uit de Ajax-jeugdopleiding?![]()
Ik lach niet te vroeg. Daarbij vind ik het ook best sneu voor Charisteas zoals iemand anders al opmerkte. Het lijkt me niet dat hij dat nodig heeft, zoals die persoon zei. Daar is hij veel te professioneel voor. Na een paar weken zal 't wel gezakt zijn en zal de acceptatie komen, maar zo'n op en top professional verdiend gewoon veel beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh men mijin week kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Koevermans Arveladze weg gaat spelen bij AZ als ze over gaan op 433. Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je van 4-3-3 uitgaat, wat elke club lijkt te spelen, is het gewoon zo. K2 spelen niet meer bij Feyenoord, en de 9's van al deze clubs zijn (ex-)Ajacied.
Eerder andersom, vooral buiten het veld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
hem goed laten kijken naar Kluivert en aantekeningen laten maken![]()
Met alle respect voor die man en al helemaal omdat ie nog geld aftroggeld van feyenoord en betere aankopen voor Ajax mogelijk maakt met deze transferquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lach niet te vroeg. Daarbij vind ik het ook best sneu voor Charisteas zoals iemand anders al opmerkte. Het lijkt me niet dat hij dat nodig heeft, zoals die persoon zei. Daar is hij veel te professioneel voor. Na een paar weken zal 't wel gezakt zijn en zal de acceptatie komen, maar zo'n op en top professional verdiend gewoon veel beter.
Omdat Ajax al genoeg spitsen had. Totdat ze opeens harry gingen verkopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef Soul79 het volgende:
Aan de ene kant gun ik het die PSV-fans wel dat Kluivert komt: ook al scoort ie, ze zullen toch niet voor hem kunnen en willen juichen. Gaat leuke, ongemakkelijke momenten opleveren denk ik![]()
Anderzijds zie ik Kluivert idd zo scoren tegen Ajax. Trouwens, ex-Ajacieden bij PSV hebben sowieso al mijn jeugd verknald, in 1988, dat akelige team met Koeman, Vanenburg, Lerby, Kieft etc. dat de Europa Cup won![]()
Waarom hebben wij Kluivert eigenlijk niet gehaald? Misschien is dat al lang gezegd (heb het nieuws niet zo gevolgd), maar hij zou het zelf graag willen denk ik, terwijl hij een goeie mentor voor Huntelaar zou zijn. Huntelaar-Kluivert, ga daar maar eens tegen voetballen......
ey, dat was ik ook net aan het lezen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eerder andersom, vooral buiten het veld.
En nu ga ik even lezen...
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2451.php
quote:seven
Vedette
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 31 augustus 2006 om 22:04:22.
hoe diep kunnen we nog verder zinken
de Titanic is er niks bij
Zou je het leuk vinden als Feyenoord degradeert ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met alle respect voor die man en al helemaal omdat ie nog geld aftroggeld van feyenoord en betere aankopen voor Ajax mogelijk maakt met deze transfer![]()
![]()
Kluivert loopt dan al wel een tijd mee in het topvoetbal, maar dat maakt hem nog niet direct tot een soort van vaderfiguur voor jongere voetballers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef Soul79 het volgende:
Waarom hebben wij Kluivert eigenlijk niet gehaald? Misschien is dat al lang gezegd (heb het nieuws niet zo gevolgd), maar hij zou het zelf graag willen denk ik, terwijl hij een goeie mentor voor Huntelaar zou zijn. Huntelaar-Kluivert, ga daar maar eens tegen voetballen......
Dat gebeurt niet - maar ik zou dat bijnzonder leuk vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als Feyenoord degradeert ?
Nee niet echt maar ik zou er de eerste 5 minuten wel van genietenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Yep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef Doc het volgende:
Ze hadden Rosenberg moeten verkopen. Harry scoort tenminste nog.
schoolvoorbeeld van een retorische vraag dit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Vaderfiguur hoeft ook niet, maar trucjes en weet ik veel wat kan hij Huntelaar wel leren denk ik. Daarbij is hij in beginsel ook gewoon nog goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kluivert loopt dan al wel een tijd mee in het topvoetbal, maar dat maakt hem nog niet direct tot een soort van vaderfiguur voor jongere voetballers.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
schoolvoorbeeld van een retorische vraag dit.
mwah, valt wel mee denk ik. Eerlijk is eerlijk, zij hebben goede zaken gedaan vandaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Het is grote chaos in eihoven.
Stuur een mailtje naar Martin van Geel zou ik zeggen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef F1Bas het volgende:
Tsja ik kan hier gewoon totaal niet blij om zijn.
De selectie wat toch rond? Oke, Harry mocht weg maar mocht de laatste wedstrijd gewoon invallen en Ten Cate was ook nog eens positief over hem.
Ten Cate wilde een middenvelder hebben en die komt niet omdat de slectie rond is. Maar toch nog wel even de laatste uren een speler verkopen aan een rivaal, hoe bedoel je het gaat alleen maar om geld.
Gedeeltelijk wel maar het zijn allemaal spelers die zich weer moeten bewijzen en die het hiervoor nou niet echt goed in hun vel hebben gezeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee denk ik. Eerlijk is eerlijk, zij hebben goede zaken gedaan vandaag.
Vind jij het goed beleid dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Martin van Geel zou ik zeggen...
Inderdaad. Toen hij bij AZ slechter begon te spelen werd er bekend gemaakt dat hij naar Ajax ging. Sindsdien heeft hij geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef -Wolf- het volgende:
Perez werd ik niet en word ik nog steeds niet warm van.
in Engeland is de deadline ook 12 uurquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
En de markt is gesloten.
Zal wel volgens FIFA tijd gaan. Europese tijd dus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
in Engeland is de deadline ook 12 uur![]()
Hier dus 1 uur. Nouja ik ga slapen, morgen weer lekker naar school (in Rotterdam)
Een daverend applaus mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef vinnie06 het volgende:
kluivertvoelt niet goed, vraag me echt af wat er gebeurt in de arena bij psv thuis.
quote:
Reken maar op een fluitconcert, en nee ik zou hem niet uitfluiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een daverend applaus mag ik toch hopen.
Tja, dit had hij zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje sneu voor Harry zelf..
AT5quote:HALLO! Ajax, dat is aa-jee-aa-iks
31-8-2006 Op feyenoord. nl wordt uitgebreid melding gemaakt van de komst van Angelos Charisteas. Opmerkelijk genoeg krijgt de internetredacteur van Feyenoord het woord Ajax of Amsterdam niet uit zijn/ haar strot, c. q. pen. Ook staat er een foto van Charisteas in Grieks tenue.
In het bericht staat Ajax niet éénmaal genoemd. Ook niet als 020, Ajakkes, 'de Joden' of ander fijnzinnig vergelijkingsmateriaal waarmee de fans van beide clubs elkaar om de oren slaan.
Op Feyenoord-forums is het nieuws over Charisteas ingeslagen als een bom. "Paniekaankoop! " "Reserve van de aartsvijand. "Stadion De Kuip wordt belegerd.
Daar dacht ik eigenlijk ook in 2e instantie aan... Ik bedoel, wat kan hij eraan doen? Hij heeft dan weliswaar niet goed gespeeld bij Ajax, maar zich wel altijd professioneel opgesteld. Nu kotsen die 010'ers hem al uit voordat hij de kuip in is geweest...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje sneu voor Harry zelf..
Ik hoop maar dat het respect wederzijds is. Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een daverend applaus mag ik toch hopen.
hadie zelf ook kunnen bedenken, hij heeft zelfs aangegeven niet in Nederland te willen blijven als hij vertrekt! En hij is miljonair, zo'n medelijden heb ik niet met hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar dacht ik eigenlijk ook in 2e instantie aan... Ik bedoel, wat kan hij eraan doen? Hij heeft dan weliswaar niet goed gespeeld bij Ajax, maar zich wel altijd professioneel opgesteld. Nu kotsen die 010'ers hem al uit voordat hij de kuip in is geweest...
1e instantie: whahahaha wat een kutaankoop, prutsers daar in 010![]()
Ik ook niet; hij kan ook enorm arrogant gaan doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het respect wederzijds is. Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten.
Nee. Maar Ajax en goed beleid gaan ook al jaren niet echt samen toch?quote:
Dat stukje op studiosport sprak niet echt van een verbeterde houding ofzo. Ik denk wel dat hij nog veel met Ajax heeft en hoopt dat hij goed wordt ontvangen, maar respect naast het voetbal hoeft hij niet al te veel op te rekenen. Hij is wel boegbeeld voor het laatste echte succes, cultfiguur, tsja dubbel gevoel dus...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef Dahli het volgende:
[..]
Ik ook niet; hij kan ook enorm arrogant gaan doen
Die komt volgend jaar bij ons als vervange rvan KJH die we verkopen voor 40 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef twi het volgende:
Er kunnen nog spelers gehuurd worden nu. Misschien kunnen we Kluivert huren van PSV?
Ach joh..al heeft hij het BMI van Ronaldo in het kwadraat. Als ie maar scoort! (maar niet voor psv graag!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef twi het volgende:
Daarom. En tegen die tijd heeft Patrick wat wedstrijdritme en zit z'n BMI weer op een acceptabel niveau
http://feyenoord.netwerk.(...)451-2.php#post124425quote:Ze zijn met 40 namen bezig geweest de laatste tijd.
Vanmiddag om 12.00 uur viel de laatste kandidaat af (Klasnic. Hij mocht van werder komen maar hij wilde z'n contract uitdienen zodat hij transfervrij weg kon).
Toe was de keuze of niets doen of die jood halen. En voor het laatste is zoals bekend gekozen.
Hij zegt dat er heel goed over nagedacht is en om toch europees te spelen, hebben ze dit gedaan.
Afgezien van het feit dat het een jood is, past hij totaal niet bij het systeem dat Feyenoord speelt. Ook dat heb ik hem voorgelegd. Zijn antwoord: we hebben een heel matig elftal en we denken er heel serieus over na om 4-4-2 te gaan spelen.
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten...quote:Tsja ik kan hier gewoon totaal niet blij om zijn.
De selectie wat toch rond? Oke, Harry mocht weg maar mocht de laatste wedstrijd gewoon invallen en Ten Cate was ook nog eens positief over hem.
Ten Cate wilde een middenvelder hebben en die komt niet omdat de slectie rond is. Maar toch nog wel even de laatste uren een speler verkopen aan een rivaal, hoe bedoel je het gaat alleen maar om geld.
en dan de cl winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Not gonna happen . . .quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
Zal wel niet gebeuren maar zou wel gaaf zijn.
Of: AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, jammer voor Harry!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef jna het volgende:
Ik zat te denken aan:
AFC Ajax-topic #444: Jammer van Patje, maar wij hadden Harry!
Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
Ja hoor. Kromkamp geen fuck waard man. Hopeloos geflopt in het buitenland en als hij goed genoeg was met het niveau dat p$v zichzelf als doel stelt, had ie echt niet teruggekomen naar NL.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef vinnie06 het volgende:
kluivertvoelt niet goed, vraag me echt af wat er gebeurt in de arena bij psv thuis.
psv heeft onder koeman toch flink goed ingekocht, wij zijn beter, maar verbaasd me toch.
Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom zouden Portugese clubs naar de burgerrechter moeten? Italiaanse zouden het toch moeten zijn? (Juve en Milan)
quote:Charisteas creeërt gat van 6 miljoen
Donderdag 31 augustus, door SV, Amsterdam, 22.04u GMT+01.00, www.ajax.nl
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de directe overgang van Angelos Charisteas. De spits had een contract bij Ajax tot 30 juni 2008.
Volgens RTV Rijnmond is met de transfer drie miljoen euro gemoeid. Ajax kocht de Griek voor meer dan vijf miljoen euro. Door de transfer is Ajax zomaar zes miljoen euro rijker dan Feyenoord geworden.![]()
Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waarom wordt Chievo anders genoemd als vervanger?.
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Het is grote chaos in rotterdom en eihoven. Jammer dat we een week moeten wachten op dat klote Oranje. Anders hadden we na dit weekend al ruim bovenaan gestaan
Maar Juve speelt geen CL. En als ze alle Italiaanse clubs uit de CL halen, waarom zou Chievo dan als vervanging worden gekozen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat het nieuwsbericht niet klopt? Wat hebben de portugese clubs dan gedaan dat ze naar de burgerrechter willen? Juve en milan gaan (of gingen inmiddels) naar de burgerrechter omdat ze het niet eens waren met hun punten aftrek)
Dat we hier überhaupt mee bezighouden, de kans in 0,00000001% dat de UEFA uiteindelijk stappen onderneemt en Ajax alsnog uitkomt in de CL, loze bedreigingen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
En dat zijn dan nog "de mietjes" in Griekenland. De echt lijpe supporters vind je in Gate/thira 4 (PAOK Saloniki), Gate 7 (Olympiakos) en Gate 3 (Aris Saloniki)quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef super-mario het volgende:
ik blijf het humor/raar vinden van Harry...."010 is een prachtclub. Kan niet wachten om daar te spelen. De supporters daar doen me denken aan de Griekse fans" Uhmmm legioen a.k.a griekse fans? Wil niet veel zeggen maar heb 5 dvd's van Gate 13 van Panathinaikos en 1 van ORIGINAL21 van AEK Athene maar dat is niks vergeleken met 10x hand in hand zingen hoor hahaha......Harry wat doe je ons en 010 aan hahaha....Ciao!
Vrij vertaald komt het hier op neer dat als de "Mateus zaak" en andere procedures door Gil Vicente niet ingetrokken worden bij de burgerrechter (wie en wat dat is weet ik niet), alle Portugese clubs uit de CL gehaald kunnen worden en vervangen worden door de clubs met de hoogste ranking die geen CL spelen en dat zijn Ossasuna, Ajax en Chievoquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef Panick het volgende:
Hier Mangoworks, het bronbericht.
http://www.correiomanha.pt/noticia.asp?id=213303&idselect=21&idCanal=21&p=200
Dus wel Portugese clubs. Sporting, Porto en Benfica. Waarom weet ik niet, ik spreek geen Portugees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |