Komen Kuyt, Kalou en Farfan ook uit de Ajax-jeugdopleiding?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
De halve eredivisie is ex-Ajacied. Doelpunten moeten er vallen, dus dan is de kans vrij groot dat het ex-Ajacieden zijn die scoren
Sterker nog: alle spitsen van de vier clubs die de toon zetten de laatste 2 jaar zijn ex-Ajacied.
Oh men mijin week kan niet meer stukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb zelden mij zo vermaakt als vanavond met de berichten op allerlei F'noord-sites.
Als je van 4-3-3 uitgaat, wat elke club lijkt te spelen, is het gewoon zo. K2 spelen niet meer bij Feyenoord, en de 9's van al deze clubs zijn (ex-)Ajacied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Komen Kuyt, Kalou en Farfan ook uit de Ajax-jeugdopleiding?![]()
Ik lach niet te vroeg. Daarbij vind ik het ook best sneu voor Charisteas zoals iemand anders al opmerkte. Het lijkt me niet dat hij dat nodig heeft, zoals die persoon zei. Daar is hij veel te professioneel voor. Na een paar weken zal 't wel gezakt zijn en zal de acceptatie komen, maar zo'n op en top professional verdiend gewoon veel beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh men mijin week kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Koevermans Arveladze weg gaat spelen bij AZ als ze over gaan op 433. Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je van 4-3-3 uitgaat, wat elke club lijkt te spelen, is het gewoon zo. K2 spelen niet meer bij Feyenoord, en de 9's van al deze clubs zijn (ex-)Ajacied.
Eerder andersom, vooral buiten het veld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
hem goed laten kijken naar Kluivert en aantekeningen laten maken![]()
Met alle respect voor die man en al helemaal omdat ie nog geld aftroggeld van feyenoord en betere aankopen voor Ajax mogelijk maakt met deze transferquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lach niet te vroeg. Daarbij vind ik het ook best sneu voor Charisteas zoals iemand anders al opmerkte. Het lijkt me niet dat hij dat nodig heeft, zoals die persoon zei. Daar is hij veel te professioneel voor. Na een paar weken zal 't wel gezakt zijn en zal de acceptatie komen, maar zo'n op en top professional verdiend gewoon veel beter.
Omdat Ajax al genoeg spitsen had. Totdat ze opeens harry gingen verkopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef Soul79 het volgende:
Aan de ene kant gun ik het die PSV-fans wel dat Kluivert komt: ook al scoort ie, ze zullen toch niet voor hem kunnen en willen juichen. Gaat leuke, ongemakkelijke momenten opleveren denk ik![]()
Anderzijds zie ik Kluivert idd zo scoren tegen Ajax. Trouwens, ex-Ajacieden bij PSV hebben sowieso al mijn jeugd verknald, in 1988, dat akelige team met Koeman, Vanenburg, Lerby, Kieft etc. dat de Europa Cup won![]()
Waarom hebben wij Kluivert eigenlijk niet gehaald? Misschien is dat al lang gezegd (heb het nieuws niet zo gevolgd), maar hij zou het zelf graag willen denk ik, terwijl hij een goeie mentor voor Huntelaar zou zijn. Huntelaar-Kluivert, ga daar maar eens tegen voetballen......
ey, dat was ik ook net aan het lezen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eerder andersom, vooral buiten het veld.
En nu ga ik even lezen...
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2451.php
quote:seven
Vedette
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 31 augustus 2006 om 22:04:22.
hoe diep kunnen we nog verder zinken
de Titanic is er niks bij
Zou je het leuk vinden als Feyenoord degradeert ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met alle respect voor die man en al helemaal omdat ie nog geld aftroggeld van feyenoord en betere aankopen voor Ajax mogelijk maakt met deze transfer![]()
![]()
Kluivert loopt dan al wel een tijd mee in het topvoetbal, maar dat maakt hem nog niet direct tot een soort van vaderfiguur voor jongere voetballers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef Soul79 het volgende:
Waarom hebben wij Kluivert eigenlijk niet gehaald? Misschien is dat al lang gezegd (heb het nieuws niet zo gevolgd), maar hij zou het zelf graag willen denk ik, terwijl hij een goeie mentor voor Huntelaar zou zijn. Huntelaar-Kluivert, ga daar maar eens tegen voetballen......
Dat gebeurt niet - maar ik zou dat bijnzonder leuk vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als Feyenoord degradeert ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |