dat is raar voor ajax doen, slecht teken misschien?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Bij Ajax is alles lekker rustig... die hebben het dit jaar redelijk goed op orde......
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Kicken banner zeg! Raúl is er zo verguld mee dat ie heerlijk ligt te slapen!
Nee hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
Iedereen hier zit ook te F5'en tot Fok weer online is blijkbaar?
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh
Ik heb de hele avond geen nieuws gezien, zie ik net een topic van tong dat Harry de nieuwe topspits van Feyenoord is. Ik dacht nog: dat is weer typisch zo'n tong-geintje, is het echt waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, laat dat transfersportjournaal maar eens beginnen, dat paardrijden geloof ik wel.
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Bluezz het volgende:
.
Dat is wel heel strakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3286/85cac0e7/index.html
Wat een kerel. Hij gebruikt zn laatste hulplijn om zn ouders even te melden dat hij een miljoen gaat winnen, dan heb je wel stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |