en hoe gaan ze dat doen bij de antwoorden van tijn?? 75 en 66??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan zegt Egbert gewoon ohwja nee ik bedoel idd 11
met 14 zeker beter jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij de kluis op mijn werk moet ik uiteindelijk de schijf induwen of naar met toe trekken op het goede nummer natuurlijk...nu valt ie blijkbaar gewoon open..kutkluis. Nu denkt Egbert dat ie The Man is terwijl de zusjes het eigenlijk wat beter deden.
Ben wel heel benieuwd jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
en hoe gaan ze dat doen bij de antwoorden van tijn?? 75 en 66??
heel apart... maar ja zal wel 2 tandjes speling zijn in die kluis..
ik zei ook al: dan komen die zusjes, en die openen gewoon de kluis met de sleutel..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Gat de kluis niet gewoon altijd open als je eenmaal met de sleutel probeert???
Zou wel een stunt zijn
En verboden te voeren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef -Myrt- het volgende:
echt aapjes kijken op stream 1
Vind het altijd wel grappig om te zien zo. Als ze inzoomen ben je dat effect een beetje kwijtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef -Myrt- het volgende:
echt aapjes kijken op stream 1
Zou kunnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een stunt zijn
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een stunt zijn
De opdracht is al mislukt hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef koolheid het volgende:
lb of het goed of fout is... de kluis is gekraakt... en daar gaat het om
Hebben de zusjes geprobeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een stunt zijn
Meteen een pagina vol met verontwaardigingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:48 schreef screenshot het volgende:
Die reacties hier, toen Egbert en Marcia de kluis op kregen![]()
Minstens,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef teamlead het volgende:
zo.. laat ze daar maar een uurtje of 5 zitten dan
Is niet zo gek als de antwoorden fout zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meteen een pagina vol met verontwaardiging![]()
Dat betekent dus gewoon dat iedereen hier zo maar naar binnen mag..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef avonne het volgende:
[..]
alleen toegankelijk voor mensen slimmer dan Marcia en Egbert![]()
hier wel....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
Kut hey, geen alcohol....
en geen cigarettenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
Kut hey, geen alcohol....
reclame voor andere zender?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:waarom mogen ze de naam van TV-programma's niet noemen?
Reclame voor RTL4 denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:waarom mogen ze de naam van TV-programma's niet noemen?
Hummie is als de dood dat we anders gaan zappen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:waarom mogen ze de naam van TV-programma's niet noemen?
Of ze kamt met een staalborstel haar bikinilijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
Janine laat ze gewoon zitten en wacht tot het noodrantsoen bezorgd is. Pikt alle cigaretten in en dan pas laat ze ze komen
Jawel, alleen beperkt en shagquote:
ja touwtje springen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef rubstar het volgende:
ik weet niet wie die weekopdrachten verzint.. maar die mag ontslagen worden.. de gemiddelde fokker kan 10x leukere dingen verzinnen..
Even harsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of ze kamt met een staalborstel haar bikinilijn![]()
Dat touwtje springen was een mix van een heleboel suggesties, aldus Bridgetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat dat een Fokker was
ik had het over de gemiddelde fokker he.. iemand die touwtje springen verzint zit onder het gemiddeldequote:
Ja net 10 min afgelopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
heb ik een WO gemist?
Dat leest en post toch wel makkelijkerquote:
Ik heb ook nog nooit een kluis aangeraakt, dus daarmee zou ik moeite hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef arneaux het volgende:. Dus de zusjes zijn helemaal niet zo dom. Ik vind t alleen wél opvallend dat Semih en Michelline het niet hebben gehaald.
Ja zeker.. net miste ik de helftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat leest en post toch wel makkelijker
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hummie is als de dood dat we anders gaan zappen...
Knippen ze in het tv uitzending gewoon weg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat ze nu bij Talpa de antwoorden aan het na-rekenen zijn...( En dat duurt even ) een hoop gevloek.. ze hadden het zelf fout.. Nu paniek op de redactie .. hoe moeten ze deze blunder rechtbrijden...
Aargh ik ben te laatquote:
Heel veel mensen lurken dus zonder te posten.....quote:
nee vermoed dat die andere opdrachten hebben verstuurd. Iets harder neem ik aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat dat een Fokker was
Het wordt tijd dat WIJ zendtijd krijgen !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knippen ze in het tv uitzending gewoon weg.
Nee hoor, ze heeft haar ogen soms openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef bunnyma het volgende:
Misschien heeft er al lang op het plasmascherm gestaan dat Janine de anderen op mocht halen......helaas Janine slaapt.
Het moet 20ml per glas zijn, anders komt er 7,6 uit hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef itsme het volgende:
Kijk of jij slimmer bent en kraak de kluis!
Vraag 1: Je hebt negen flessen limonade. Elke fles bestaat uit 200ml siroop. Één glas bestaat uit 200ml siroop, de rest wordt aangevuld met water. Na een feestje houd je in totaal 280ml over. Hoeveel glazen limonade hab je in totaal gevuld?
Ja, maar ligt ze niet heel ver van het scherm af?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft haar ogen soms open
Nu ook
Groep met bewoner uit Turkije klinkt ook een beetje vreemdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:59 schreef Bocaj het volgende:
Vind het eigenlijk wel grof groep 'turk' op de blog...
Druk overleg achter de schermen over hoe om te gaan met de ontstane situatie door de slecht in elkaar gezette WO.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom moeten ze zo lang wachten ?
Ze (BB) hoeven toch verder niks uit te rekenen.
Of Probeert Hummie zelf de kluis ook te openen, maar lukt het dr niet ?
Gewoon normaal "groep Semih" is toch niet zó vreemd gedacht toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groep met bewoner uit Turkije klinkt ook een beetje vreemd![]()
Of alleen de mensen die de kluis open hebben gekregen, krijgen lekker etenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht: kom ik terug van het sporten, zijn ze allemaal superactief bezig, maar ee hoor BB heeft weer een saaie opdracht bedacht..... en zitten ze nu allemaal saai op een kamertje....
EN weer noodrantsoen.... ik wil drank, feestjes.... muziek!
Sorry, mijn PF achtergrond stond op donkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan graag wel de afgewerkte versie daarvan...eeekk wat is deze lelijk...![]()
Dat staat dus gewoon FOUT op de BB site ??? http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Het moet 20ml per glas zijn, anders komt er 7,6 uit he
Dat is al beter; maar bij mijn weten is er nog een betere versie...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Sorry, mijn PF achtergrond stond op donker
Zo: [afbeelding]
FOK! had eerst altijd zo'n smiley tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Sorry, mijn PF achtergrond stond op donker
Zo: [afbeelding]
Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat staat dus gewoon FOUT op de BB site ??? http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Eén nul teveel idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat staat dus gewoon FOUT op de BB site ??? http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
ja.. stagaire heeft het fout getypt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Sukkels.
Foutje van de BB sitequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Het moet 20ml per glas zijn, anders komt er 7,6 uit he
Tiepmiep ontslagenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. stagaire heeft het fout getypt..![]()
BB7 "De Regie" Harder dan ooit !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef BorTheWolf het volgende:
Weet je wat me nou echt leuk lijkt constant 4 streams op de bewoners in het huis en 1 stream constant op de regie kamer MET geluid. Met die vele fouten die ze daar maken, moet dat echt leuke streams opleveren.
...volgens mij zei marcia meteen dat het 9 wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef bunnyma het volgende:
Egbert zal wel niet toegeven dat hij 9 sept. heeft gezegd. Hij spreekt meteen met Marcia af om niets daarvan te zeggen.
De ingegroeide haar toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo... daar zitten we weer... Waar waren we gebleven? ;-)
Klopt.. Maar ik denk dat ze het zelf niet meer weten. Niet verwonderlijk stress enzo... e ze wisten 9-11.. 'en de kluis ging open..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...volgens mij zei marcia meteen dat het 9 was
Ik geloof je direkt Jappie... Ik voel me dit soort sommen behoorlijk blond... Maar die van de wtc aanslag wist ik wel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
Vraag 3: Los de volgende rekensom op (5+9+13-3+17-1) x 2 +54 delen door 2
...als het er zo stond is het antwoord natuurlijk wel gewoon 67
Anders pindakaas + uien!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Rik en Tijn mogen hun aanvulling niet delen, das slim van BB.
De vragen in de DBK (niet op de streams uitgezonden), na afloop van het openen van de kluis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef Kinga het volgende:
HET BESTE MET HET ANTWOORDEN VAN DE VRAGEN....wablief?!?!?!??!
dat zou vet zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iedereen het op de BB site gelezen? Als Rik en Tijn de aanvulling op het rantsoen weigeren, verdient de hele groep een feest![]()
![]()
![]()
Ja, en Egbert houdt nu vol dat ze op het laatste moment toch 11 hadden gedraaid. Sukkel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere storing was dat.
Marcia en Egbert hebben gehoord dat ze fout zaten met hun '9' ipv hun '11' , maar ze vroegen zich vervolgens niet af hoe de kluis dan wel open kon gaan.
O bah wat flauw weer. Iedere keer dat domme gedoe met dat eten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft iedereen het op de BB site gelezen? Als Rik en Tijn de aanvulling op het rantsoen weigeren, verdient de hele groep een feest![]()
![]()
![]()
Vind je dat nou echt zo erg dan? Ik begrijp dat niet goed. Wat maakt dat toch allemaal uit. 100 dagen in een huis zonder buitenlucht en licht lijkt me al erg genoeg eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Ow ja, en toen ze alle kasten open moesten doen voor BB, om te kijken of alles weg was. Stond nog een fles met beetje cola, zegt BB daar niks van? Bah bah...
Precies, SANCTIE!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:39 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/colabb.jpg]afbeelding][/URL]
het wordt hen toch niet gevraagd of ze het weigeren voor een feest.. dat moeten ze uit zichzelf doen denk ik..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop echt dat Tijn solidair zegt van, nee ik hoef die aanvulling niet... Als er sigaretten bij zitten dan boeit het Rik niet denk ik.
Dan moeten ze ook consequent zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt zo erg dan? Ik begrijp dat niet goed. Wat maakt dat toch allemaal uit. 100 dagen in een huis zonder buitenlucht en licht lijkt me al erg genoeg eerlijk gezegd.
Kwam jij je bed nog uit vanochtend Borrie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef BorTheWolf het volgende:
pffffffff wat duurde dat lang
maar daar staat tegenover dat ze beroemd zijn (voor een paar maanden)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook consequent zijnAlles inleveren is alles inleveren.
Kunnen ze niet inruilen...Is gewoon als ze het uit zichzelf weigeren te eten, dan...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer horen Tijn en Rik dat ze hun extra eten in kunnen ruilen voor een feest dan??
Pffff praat me dr niet van, moet om 05:30 naast me bed staan, ben deze week nog geen 1 x voor 02:00 naar bed gegaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kwam jij je bed nog uit vanochtend Borrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |