ja touwtje springen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef rubstar het volgende:
ik weet niet wie die weekopdrachten verzint.. maar die mag ontslagen worden.. de gemiddelde fokker kan 10x leukere dingen verzinnen..
Even harsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of ze kamt met een staalborstel haar bikinilijn![]()
Dat touwtje springen was een mix van een heleboel suggesties, aldus Bridgetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat dat een Fokker was
ik had het over de gemiddelde fokker he.. iemand die touwtje springen verzint zit onder het gemiddeldequote:
Ja net 10 min afgelopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
heb ik een WO gemist?
Dat leest en post toch wel makkelijkerquote:
Ik heb ook nog nooit een kluis aangeraakt, dus daarmee zou ik moeite hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef arneaux het volgende:. Dus de zusjes zijn helemaal niet zo dom. Ik vind t alleen wél opvallend dat Semih en Michelline het niet hebben gehaald.
Ja zeker.. net miste ik de helftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat leest en post toch wel makkelijker
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hummie is als de dood dat we anders gaan zappen...
Knippen ze in het tv uitzending gewoon weg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat ze nu bij Talpa de antwoorden aan het na-rekenen zijn...( En dat duurt even ) een hoop gevloek.. ze hadden het zelf fout.. Nu paniek op de redactie .. hoe moeten ze deze blunder rechtbrijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |