Die ribbels aan de zijkant vind ik toch wel typisch voor 'ons' tool hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef TwyLight het volgende:
nee er was ook al een andere tool om vierkanten enzo te tekenen volgensmij
Negative. Er zijn idd nog veel meer vierkant (en circel)-tools te vinden. Die staan echt niet alleen hier gelinkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef gronk het volgende:
't lijkt er op dat de tweakerts bezig zijn om ons logo te verneuken. Die vlakken over de 'F' zijn volgens mij gemaakt met ons eigen vierkanttool.
Dat moeten we ook doen ipv de logo's van anderen te verkloten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef Yozzz het volgende:
Tijd om te verdedigen!
jazekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat moeten we ook doen ipv de logo's van anderen te verkloten.![]()
En daarna wereld heerschapij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef Blame het volgende:
Hierna zetten we de nederlandse flag over GONINTENDO heen, hoorde ik dat nou goed?
We rule!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef UncleSam het volgende:
Ik wou reparen dus ik inzoomen, tegen de tijd dat ik vol ingezoomd was, was het al gepareerd
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Ltd. het volgende:
ik heb bij de F geholpen alles terug te omlijnen. Wie was me daar aan het helpen?
Ik heb ook een stukje gedaan bij dat gele vlak linksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Ltd. het volgende:
ik heb bij de F geholpen alles terug te omlijnen. Wie was me daar aan het helpen?
He schat, ik kom zo ff knuffelen ik moet eerst ff drawballenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef Fessie het volgende:
Heb ook ff 40 % inkt op de f hersteld,
Nu zo ff naar me meissie, en die inkt ook ff gebruiken:D
ah was jij dat. ik yag al dat ik niet alleen wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Ltd. het volgende:
Op IRC lees ik net dat iemand daar een programmatje voor geschreven heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef Blame het volgende:
Wie heeft het logo zo klein en duidelijk kunnen tekenen?
http://www.drawball.com/iLfr6x
Juistem!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef UncleSam het volgende:
[..]
He schat, ik kom zo ff knuffelen ik moet eerst ff drawballen![]()
een fokker? vet programmaatje, zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op IRC lees ik net dat iemand daar een programmatje voor geschreven heeft.
Ja, EJ404.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
een fokker? vet programmaatje, zou ik ook wel willen
Wouw, daar kan je dus enorm gedetailleerd mee gaan tekenen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op IRC lees ik net dat iemand daar een programmatje voor geschreven heeft.
ParanoidEVquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef RSH11 het volgende:
"PARANOID WAS HERE"
Komt er meteen wit overheen
was dat een fokker?
Fok user EJ404's programmatje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Blame het volgende:
Wie heeft dit miniatuur foklogo hier neer gezet???
http://www.drawball.com/iL5z6f
En waar downloaden we die?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Fok user EJ404's programmatje.
Het logo gaat deaudquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Eerste kikker is weer verschenen.![]()
Zullen we Amerikanen zijn, gezien het tijdstip? Gisteren begon het ook rond deze tijd.
doe liever iets aan die F, dat is veel belangrijker. van een u een o maken kan altijd nog.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog 60% inkt, ga ff proberen de U te repareren..![]()
De F was mij nog niet eens opgevallen.. Ben ermee bezig, thanks!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
doe liever iets aan die F, dat is veel belangrijker. van een u een o maken kan altijd nog.
doetutnietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef patty het volgende:
http://collos.dosoftware.nl/files/fok.exe
daarom mss een kleiner formaat maken de volgende keer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef gohan16 het volgende:
Iedereen heeft zn inkt verspild aan het vip-logo. Zij hebben een kleiner logo en hebben het zo weer up. wij moeten met zn allen dagen sparen tot 100% om het logo te kunnen herstellen.
Zo belangrijk zijn we ook weer nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Extraordinaire het volgende:
Lol, wie heeft de Wikipedia aangepast?
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball
Rechts, onder het plaatje XD
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef Kazu het volgende:
Ik denk dat we nu beter onze inkt op kunnen sparen, en die gasten uit laten razen en 't dan morgen in 1x helemaal fixen..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef mberg86 het volgende:
Letterlijk verKLOOT ja.. Ze zijn er allemaal leuters op aan't versieren...
Dat was ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Extraordinaire het volgende:
ik ben zeker dat het Vip is omdat er manga tekeningen te vinden zijn op het logo van ons.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef TheVotary het volgende:
Fuck with Fok!
Die like the rest (h)!
![]()
Klote dat de uitval van Fok! net tegelijkertijd viel met de aanval. Scheelde toch weer een zooi defenders schat ik zo. Trouwens wel erg triest dat onze aanvallers geen ene aanwijzing achterlaten wie ze zijn. Wij lieten het tenminste nog overduidelijk blijken.![]()
Ok, had ik nog niet eens gezien. Die Jappen zijn er vroeg bij, het was toch nog nacht/ochtend daar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ik ben zeker dat het Vip is omdat er manga tekeningen te vinden zijn op het logo van ons.
Het is er nu bijna 6 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ok, had ik nog niet eens gezien. Die Jappen zijn er vroeg bij, het was toch nog nacht/ochtend daar?
Bestaat er al een nederlandse wiki hierover?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Extraordinaire het volgende:
En de letters FOK worden overkleurd met het vip blauw. Iemad heeft bij ons VIP achtergelaten (Ik denk niet dat die VIP gasten hierop zaten te wachten) en toen zijn fokkers het viplogo gaan aanvallen, en nu wort ons logo weggevaagdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ik ben zeker dat het Vip is omdat er manga tekeningen te vinden zijn op het logo van ons.
spannend hé!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
En de letters FOK worden overkleurd met het vip blauw. Iemad heeft bij ons VIP achtergelaten (Ik denk niet dat die VIP gasten hierop zaten te wachten) en toen zijn fokkers het viplogo gaan aanvallen, en nu wort ons logo weggevaagd
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Bestaat er al een nederlandse wiki hierover?
Gaan jullie nu ook daar battlen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Op de Engelse wiki heeft net iemand het artikel weer veranderd in de eerdere versie![]()
En:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef mberg86 het volgende:
Letterlijk verKLOOT ja.. Ze zijn er allemaal leuters op aan't versieren...
Net een soapseriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
En de letters FOK worden overkleurd met het vip blauw. Iemad heeft bij ons VIP achtergelaten (Ik denk niet dat die VIP gasten hierop zaten te wachten) en toen zijn fokkers het viplogo gaan aanvallen, en nu wort ons logo weggevaagd
Die kikkertjes zijn liefffquote:
Ik stel voor om te gaan pitten en morgen weer verder te kijken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef gohan16 het volgende:
ik stel voor om de omlijning te verdedigen met een paa mensen. De rest moet inkt sparen
gewoon andere logo's met rust laten. maar ja, je hebt altijd van die fokkers die niet mee doen en lekker gaan lopen kloten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Yozzz het volgende:
Net een soap-serie!
Morgen maar nieuwe plannen maken dan he, een andere locatie, een kleiner (en minder kleurrijk?) logo!
Gewoon Fok neerzetten op de VIP plaats. En als hun VIP terug zetten, zetten wij weer Fok terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef woeeiiii het volgende:
Iig inkt sparen, misschien iets kleiner gaan zodat we minder opvallen en minder inkt verbruiken, ongeveer zo groot als VIP had.
hoe krijg je die zo klein en zo goed?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef Webcrowler het volgende:
http://www.drawball.com/Lzsrx4
Die is mooi!
Waar blijft dat plaatje van Adolf (de echte) nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Yozzz het volgende:
Politiek oncorrect: http://www.drawball.com/4fpcnjy
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dit werkt gewoon niet meer, dat logo zal constant aangevallen worden nu.
eigen schuld, als je gaat lopen kloten in grote logo's van anderen.
Die is ook weg ja.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef RainofDeath het volgende:
Kijk ik fout of is VIP nu ook weg?
Het staat er nog voor een deel, het lijkt wel of ze het weer aan het herstellen zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef RainofDeath het volgende:
Kijk ik fout of is VIP nu ook weg?
Whehe, du bist gepwnd...gepwnt wie unne noob!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef gateway het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! ons logo weg!!! http://www.drawball.com/7g2nt74
http://www.google.co.jp/search?hl=nl&as_qdr=all&q=fok+drawball&btnG=Zoeken&lr=lang_jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef Ltd. het volgende:
http://pc8.2ch.net/cg/index.html#1
jappen!
quote:Soms, de hartstocht die het niet probeert kunnend in logographic vernietiging van andere macht overhellen?
FOK!Wanneer het met iedereen verplettert, zodat denkt u aangenaam als plank, maar het is.
Ook zal de partner waarschijnlijk verzet zich eerder tegen zijn en.
quote:http://forum.fok.NLFOK die
uit is gekomen is mogelijke topic/901153/6/25 onlangs om verwoestend te zijn!
quote:Van hier probleem
FOK!De manier wordt de nieuwe plaats gepland in logographic compilatie, maar die volledig in het eyeball gebied van het neuswater,… heeft gedragen
quote:In gezamenlijk beeld reusachtige FOK!Het werd getrokken. Iets de zaag wanneer en anderen manierenbadness het gaat
de gezamenlijke beeld menselijke grote ceder over… die
in volgende deur van monnik (bloemrekening), FOK!Aan de Russische en Bulgaarse
persoon in wat? /BEn ook het peninsulaire persoon terugkeren
quote:[a] []!!! FOK![mebaru] wordt verpletterd, [ru] []!
quote:fok!忙 binnen wordt gedood [zijn], als [chiyotsukai] het ophoudt kunnend uit aan andere dingen zetten, of het goed goed is, dat.
… Ook is dat blauw rood wit gehinderd. Periodiek [a] - [yu] - het komt uit.
Gaat nergens overquote:Soms, de hartstocht die het niet probeert kunnend in logographic vernietiging van andere macht overhellen?
FOK!Wanneer het met iedereen verplettert, zodat denkt u aangenaam als plank, maar het is.
Ook zal de partner waarschijnlijk verzet zich eerder tegen zijn en.
omg:') er heeft iemand onder de naam fok gereageerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:56 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
http://www.google.co.jp/search?hl=nl&as_qdr=all&q=fok+drawball&btnG=Zoeken&lr=lang_ja![]()
[..]
Brak vertaald, maar toch.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:42 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik vond het logo toch al lelijk.
No offense
Idd, nogal sneuquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
omg:') er heeft iemand onder de naam fok gereageerd![]()
Boeit ze echt niets. Binnen een half uurtje staan ze er weer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:41 schreef ikJur het volgende:
Ik stel voor om VIP te terrorisseren
Kneus, precies dit gedrag is de ondergang van je eigen logo geweest. Iets met leren van je foutenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef gronk het volgende:
Eerst die kuthenk weg.
Ik heb een paar rechte lijnen gezet daar ja, ook wat bij de O netquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef Byte_Me het volgende:
zo, de F is alweer omlijnd. wie was er aan het helpen?
wat hebben fokkers toch tegen het tweakers logoquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef gronk het volgende:
Eerst die kuthenk weg.
Wist je dat niet, als je hier tweakers niet haat ben je niet stoer johquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat hebben fokkers toch tegen het tweakers logo
de tweakers gedragen zich tenminste op drawball. fokkers zitten overal maar overheen te kalken.
weet je dat er genoeg mensen van tweakers hebben geholpen met ons logo?
Shit, dan ben ik niet stoer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wist je dat niet, als je hier tweakers niet haat ben je niet stoer joh.
quote:Dragons Lair. This took 70+ Hours to do. Drew it at drawball.com with a mouse.
Ik ga dat tweakers logo eerst bijwerken als ik 100% heb. Dat logo ziet er veel doorachter uit. En het is immers ook NL.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat hebben fokkers toch tegen het tweakers logo
de tweakers gedragen zich tenminste op drawball. fokkers zitten overal maar overheen te kalken.
weet je dat er genoeg mensen van tweakers hebben geholpen met ons logo?
Wow, die kerel moet een behoorlijk goede muis en behoorlijk vaste hand hebben dan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:46 schreef Tourniquet het volgende:
Duane (die veels moois heeft gemaakt op DB, o.a. die vuurspuwende draak in de HOF) maakt het gewoon met de muis, althans volgens zijn Myspace.
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Ik ga dat tweakers logo eerst bijwerken als ik 100% heb.
Als je in de HOF kijkt hoe die draak is gemaakt zie je dat hij allemaal kleine krasjes zet, ik denk met het dunste penseel. Dat verklaart ook de 70 uur werk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Wow, die kerel moet een behoorlijk goede muis en behoorlijk vaste hand hebben dan..
Je vind jezelf nu wel een stoere vent zeker.quote:
Dat gele poppetje met die 2 steeksleutels erachter.. Rechtsboven het FOK! logo..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Yozzz het volgende:
Welk logo is van Tweakers dan?
Ik heb hem maar scheel laten kijken. (kon het niet laten, het is sterker dan ik...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Dat gele poppetje met die 2 steeksleutels erachter.. Rechtsboven het FOK! logo..
Ik denk eerder dat jij geestelijk gewoon heel zwak bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:40 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik heb hem maar scheel laten kijken. (kon het niet laten, het is sterker dan ik...)
verder maar even een stukje van de o bijgewerkt...
Amsterdamse vlag!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:11 schreef BoNi het volgende:
Ik heb net ook wat geprobeerd te herstellen, maar het is spreekwoordelijk dweilen met de kraan open.
Het is handiger om vanaf nu echt gecoördineerd en gestructureerd te gaan werken.
Daarnaast stoppen met (herkenbaar) vernielen van andermans spullen aangezien dat je logo echt niet ten goede komt...
Dat gelul over unlimited inkt.. Sjee, stel je een groep mensen voor even groot als de Fok!-groep nu. Zo'n klein kutlogo is simpel te maken en staat zo weer, en slopen is niet moeilijk. Fok! had hetzelfde kunnen doen als ons logo het formaat van VIP had gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef -jos- het volgende:
Jaaaah... eigen schuld... er werd duidelijk gezegd dat VIP oneindig inkt heeft...
Het logo valt op zich nog wel te herstellen, de meeste randen kun je zo weer terugzetten...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij geestelijk gewoon heel zwak bent. Dan is daar ook niet zoveel voor nodig.
Succes in je eentje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Amsterdamse vlag!Of iets met AJAX. Dat Fok! kan me eigenlijk gestolen worden.
't is toch wat he, als je je volwassenheid moet halen uit het verdedigen van een urinekleurig logo op 'n internetsite.quote:
ben ik wel met je eens ja, maar als je dat niet doet onderscheiden de letters zich niet meer zo goed denk ik, maar de prioriteiten moeten zeker bij de letters liggen iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef Ltd. het volgende:
zouden we het verdedigen van de oranje achtergrond niet laten en enkel de letters verdedigen? Het oranje neemt superveel inkt in beslag.
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef RSH11 het volgende:
*&!@#!!! Ik heb in de K te hoog blauw ingekleurdSorry!
Mwa, eerder het heel laten van andersmans geesteskind.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:24 schreef gronk het volgende:
[..]
't is toch wat he, als je je volwassenheid moet halen uit het verdedigen van een urinekleurig logo op 'n internetsite.
het was ook helemaal gepwnd door piem0lsquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:23 schreef Kazu het volgende:
Wow, ik had verwacht toen ik net naar drawball surfde dat het logo gepwnd zou zijn door piem0ls, maar ik verbaas me gewoon dat 't er nog beter staat ook!
Goed verdedigd iedereen!
Ik zit nu op 46%, dus nog ff 2 dagen wachten en ik zal weer meehelpen.
PS: Die mooie tekeningen kunnen ook met een tekentablet zijn gemaakt eh, weet vrijwel zeker dat dat niet door een muis is getekend
quote:
dubbelklik op auto-verkant en laat het openstaan. Mik je pijlje op de linkerbovenhoek van je te tekenen vierkant en druk A, dan rechteronderhoek en druk S, daarna D en hij tekent dat vlak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Snap niks van die tools , dus ik doe het gewoon handmatig...
Was ff door hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
dubbelklik op auto-verkant en laat het openstaan. Mik je pijlje op de linkerbovenhoek van je te tekenen vierkant en druk A, dan rechteronderhoek en druk S, daarna D en hij tekent dat vlak.
Hoe simpel wil je het hebben.
het staat trouwens ook gewoon uitgelegd in dat programma
Horatio zou dat niet als bewijs zien hoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef woeeiiii het volgende:
Het is duidelijk dat we nu worden aangevallen door VIP, het is dezelfde kleur groen..
Jij hebt toch ook een knopje op je toetsenbord genaamd "Prt Scr"quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef roel26 het volgende:
iemand in de gelegenheid een screenshot te maken? Ik zal vanavond er weer zo´n 30% tegenaan gooien
Misschien dat hij, net als ik, op z'n werk niet kan kijken? Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een knopje op je toetsenbord genaamd "Prt Scr"
dat is inderdaad de reden, hebben op het werk geen flashquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien dat hij, net als ik, op z'n werk niet kan kijken? Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:03 schreef BoNi het volgende:
WIe was er ook in de "O" bezig en schreef 'Goed zo'...?![]()
Inkt is op.......quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[..]dat was ik, maar.. er is weer in VIP groen over je rood gekrast
Eerst het schilderij van VIP op http://www.drawball.com/5ap9qb8 overtekenen met de nederlandse vlag en vervolgens FOK! over het VIP logo zetten zondagquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef Thieske het volgende:
Heeft het nog nut om m'n inkt aan het FOK logo te spenderen, of gaan we een nieuw logo maken?
Kansloze actie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Blame het volgende:
[..]
Eerst het schilderij van VIP op http://www.drawball.com/5ap9qb8 overtekenen met de nederlandse vlag en vervolgens FOK! over het VIP logo zetten zondag
Dat meen je niet, dat je dat echt van plan bent....quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Blame het volgende:
[..]
Eerst het schilderij van VIP op http://www.drawball.com/5ap9qb8 overtekenen met de nederlandse vlag en vervolgens FOK! over het VIP logo zetten zondag
Ja, ik heb te weinig ruimte voor wit overgelaten...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:24 schreef BoNi het volgende:
- edit: zie dat je zelfs als begonnen bent....![]()
Wat ben jij een kansloze trieste kleuter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Blame het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze trieste kleuter.![]()
![]()
![]()
Hij heeft het echt gedaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Blame het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |