Blok/Carillon Boys gaan internationaal!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaid el Morabiti (Futsal Hasselt), Jermaine Vanenburg, Orville Stoc (beiden FC Blok/Carillon Boys), en Ricardo Pinto.
Dat zeg ik: met trucjes zal Davids gerust de mindere zijn van zo'n Vanenburg. Maar functioneel en qua spelintelligentie loochent zich echt niet dat Davids een topvoetballer is en Vanenburg een amateur.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Davids is echt niet zo'n goede straatvoetballer hoor, hij doet meestal dezelfde trucjes.
vergeleken met Vanenburg (waarom is die gast zo'n eikel?) is ie echter helemaal niks.
daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef Soul79 het volgende:
Op die punten verschilt straatvoetbal echt niet zoveel van veldvoetbal als de hype ons wel eens wil doen geloven.
omdat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: met trucjes zal Davids gerust de mindere zijn van zo'n Vanenburg. Maar functioneel en qua spelintelligentie loochent zich echt niet dat Davids een topvoetballer is en Vanenburg een amateurprofessioneel zaalvoetballer.
Op die punten verschilt straatvoetbal echt niet zoveel van veldvoetbal als de hype ons wel eens wil doen geloven.
Okee, dank je. Breeveld onlangs getekend bij Omniworld, Ascencion ken ik uit de hoofdklasse en Fong-Tin-Joen speelt daar sinds kort ook. Handig voor de voorbeschouwing ASWH - Noordwijk, leuk feitje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Dit zijn ze:
Nicandro Breeveld
Ricardo Pinto
Orville Stoc
Dilshan Fong-tin-joen
Zaid El Morabiti
Jermaine Vanenburg
Djuric Ascencion
Edgar Davids
Jij weet echt teveel lolquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dank je. Breeveld onlangs getekend bij Omniworld, Ascencion ken ik uit de hoofdklasse en Fong-Tin-Joen speelt daar sinds kort ook. Handig voor de voorbeschouwing ASWH - Noordwijk, leuk feitje.
Hij heeft gewoon niks beters te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:07 schreef DrDentz het volgende:
ja, ben je autistisch ofzo, dat je alles moet weten![]()
Top !quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef stinkotter het volgende:
voor de gene die er interesse in hebben, een link naar mijn site.
Filmpjes staan onder het kopje street legends
www.marcograndia.com
groet,
Marco
Nog 10 minuten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
18.25 toch?
Vanenburg is winnaarsmentaliteit,quote:Op maandag 11 september 2006 08:29 schreef DAMH het volgende:
Komen op mij een beetje over als een stelletje losers.. veel talent en techniek maar niet de winnaarsmentaliteit om echte profs te worden,, behalve davids dan natuurlijk... daar komt nog eens bij dat als je die trucjes op het veld probeert en of andere clown je enkels breekt..
waarom speelt hij dan geen profvoetbal op het veld,, ere divisie,, bedoelde ik eigenlijk, dat is echte winnaarsmentaliteit,, ik ben ervan overtuigd dat iemand met zijn techniek en kwaliteiten het kan halen, en dan blijft er maar 1 ding over en dat is de mentaliteit om het te halen.. er spelen honderden debielen prof voetbal, die niet eens 2% van zijn techniek hebben, maar die zijn wel prof omdat ze juistem die mentaliteit wel hebben,, althans zo denk ik eroverquote:Op maandag 11 september 2006 08:38 schreef DennieXL het volgende:
[..]
Vanenburg is winnaarsmentaliteit,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |