Dan heb je nauwelijks wat gemist. Maak je niet drukquote:Op zondag 3 september 2006 19:01 schreef koningdavid het volgende:
Het was tof![]()
Ik heb de eerste helft gemist, kwam pas na de reclame erin. Kan je de aflevering nog ergens terugzien?
same herequote:Op zondag 3 september 2006 19:22 schreef Cubewoods het volgende:
Gvd heledag zitten wachten hierop omdat er niks anders op tv was. Vergeet ik te kijken(((
Hoop dat het nog op talpa.tv na te kijken is morgen.
Ja, ik was die site al aan het doorzoeken. Kan niks vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:18 schreef koningdavid het volgende:
Op de aftiteling van het programma stond "Programma gemist? Ga naar www.talpa.tv"
Maar ik zie daar niks staan, misschien komt het nog?
Dat lijkt me toch wel.... Hoewel veldvoetbal natuurlijk wel wat anders is dan zaalvoetbal, waar dit meer mee is te vergelijken.quote:Op maandag 4 september 2006 10:57 schreef Zwansen het volgende:
Is Davids dan niet een van de beteren? Of is dat juist helemaal niet zo?
Ik betwijfel of hij 'ondergesneeuwd' wordt, misschien met trucjes enzo maar op functionele techniek lijkt dat me sterk.quote:Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Davids is natuurlijk de natuurlijke leider van de groep, de man met het meeste levenservaring, etc. Qua techniek wordt hij echter ondergesneeuwd door zaalvoetbalinternationals als Vanenburg en die Marokkaan. Misschien heeft Davids wel iets meer inzicht, maar daar kan je met één aflevering en zulke 'warrige' montage (waardoor echt overzicht ontbreekt) niet goed over oordelen.
Gek, ik vond juist dat er veel meer werd overgespeeld dan ik had verwacht. Regelmatig werd iemand die vrij stond voor het doel aangespeeld terwijl ik verwachtte dat men de laatste man nog even drie keer zou poorten alvorens de bal in het doel te werken.quote:Op maandag 4 september 2006 11:08 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens, wat ik zag vond ik voetbaltechnisch nou ook weer niet zooooo duizelingwekkend als men soms wil doen geloven. Het is vooral erg omslachtig en egoïstisch.
Weet jij toevallig of het de bedoeling is dat de afleveringen nog bij Talpa online te zien zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:49 schreef stinkotter het volgende:
Er staat een stuk van aflevering 3 bij op mijn site.
http://www.marcograndia.com/v1/streetlegends.php
Lenny Netteb niet. De meest bekende is Jermaine Vanenburg, de rest is volgens mij realtief onbekend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Wie zitten er nou eigenlijk in dat team? Iemand die de namen heeft? Lenny Netteb ook?
Er zit sowieso nog één zaalvoetbalinternational bij, een Marokkaan waarvan de naam mij even is ontschotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Lenny Netteb niet. De meest bekende is Jermaine Vanenburg, de rest is volgens mij realtief onbekend.
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zit sowieso nog één zaalvoetbalinternational bij, een Marokkaan waarvan de naam mij even is ontschoten
Davids is echt niet zo'n goede straatvoetballer hoor, hij doet meestal dezelfde trucjes.quote:Op maandag 4 september 2006 11:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij 'ondergesneeuwd' wordt, misschien met trucjes enzo maar op functionele techniek lijkt dat me sterk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |