Ik denk het echt nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan het ook halenDat weet ik bijna zeker
Mijn idee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef the_hunter het volgende:
Dit gaan ze dus nooit halen!
Loopt jou stream een beetje achter??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn en Rik hebben hem open.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef rubstar het volgende:
als Hilde en Milica langs de bewoners binnen komen hebben ze het niet gehaald..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef teamlead het volgende:ik wil de opdracht zien verdomme.. niet het gezeik van egbert en sjaan
Ik ook!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik EIS stream van de zusjes! Zo!.
misschien zijn ze wel naar de dagboekkamer geweest.. dat weet je niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef BBoon het volgende:
Nee hebben ze niet gehaald want anders moet je naar de DBK
Ze doen wel onderling een wedstrijdje. De persoon die 'wint' krijgt meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp de topictitel ook nog niet. 'Wie klopt de broertjes' ??? Ze moeten toch sámen een aantal dingen goed hebben. Dan is 'kloppen' toch niet aan de orde lijkt me.??
dus? ze kwamen op dezelfde manier in de slaap kamer als Tijn en Rik.. de andere zijn terug gekopen via de "huiskamer".. ik denk dat ze het wel gehaald hebben..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef BBoon het volgende:
Was ook onderlinge strijd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp de topictitel ook nog niet. 'Wie klopt de broertjes' ??? Ze moeten toch sámen een aantal dingen goed hebben. Dan is 'kloppen' toch niet aan de orde lijkt me.??
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef the_hunter het volgende:
Pfff gaat die puskut ook nog met Marlies knuffelen. Wat een achterbaks teringwijf!
Hebben ze dat zelf bedacht of BB?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze doen wel onderling een wedstrijdje. De persoon die 'wint' krijgt meer.
Ze willen ook nog wat bewaren voor de TV uitzending denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef eborn het volgende:
Waarom zie je hun nou weer wel en Hilde en Milica niet
Nou kots kots hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef the_hunter het volgende:
Pfff gaat die puskut ook nog met Marlies knuffelen. Wat een achterbaks teringwijf!
Wie weet hebben ze de kluis in 5 minuten open gekregenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef BBoon het volgende:
Alleen daarom hoop ik al dat ze het niet halen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jaomdat ze hoopt dat ze winnen.. dan deelt ze mee
zodat BB nog kan manipuleren als dat nodig isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef eborn het volgende:
Waarom zie je hun nou weer wel en Hilde en Milica niet
Ook weer waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze de kluis in 5 minuten open gekregen![]()
Ho Hoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef Falco het volgende:
Hopelijk komt het gepruts van de zusjes wel in beeld dus.
Dat is een van de meest intelligente bewoners (Marlies)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef cpuntb het volgende:
Marlies is wel slim, die lukt het wel!
BB, was onderdeel van de tekst die ze gisteravond kregen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf bedacht of BB?
Dat was een antwoord op iemand.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef matar het volgende:
[..]
Loopt jou stream een beetje achter??
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een van de meest intelligente bewoners (Marlies)
Jaaaahh, dan hebben ze opgegeven.... van de hoofdpijn van het denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ho Ho![]()
Die doen dat in 3 minuten!![]()
Wat ze misschien al met Tijn en Rik gedaan hebben door de kluis te laten opengaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
zodat BB nog kan manipuleren als dat nodig is
Doet het me ook aan denken jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef eborn het volgende:
Ze hadden er eigenlijk zo'n heartbeat-geluidje onder moeten zettenEven flink laten stressen
Dat dacht ik ook....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een van de meest intelligente bewoners (Marlies)
En die had dus niet open moeten gaan aangezien ze volgens velen hier twee vragen fout hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
Alleen Tijn en Rik tot nu toe?
Kom op, draai die halve tik, marliesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Sassefras het volgende:
135.... *zucht
IDD!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
ik draai flessen altijd naar links open
Rechts hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
ik draai flessen altijd naar links open
Open naar links... en dicht naar rechts... Tenzij je Hilde heet.. die trekt ze alleen omhoog .. (kurk )quote:
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoorquote:
En die velen hebben aangetoond dat de getallen fout waren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die had dus niet open moeten gaan aangezien ze volgens velen hier twee vragen fout hadden.
En anders hebben we de zusjes nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef DMZ het volgende:
Dit setje kan het nog wel eens gaan halen, er wordt goed nagedacht en niet te panisch gedaan. Hilde en Milica hebben het niet gehaald, dus ze zullen wel moeten
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Open naar links... en dicht naar rechts... Tenzij je Hilde heet.. die trekt ze alleen omhoog .. (kurk )![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoor
Geen idee. Toen zat ik nog de tv uitzending te kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die velen hebben aangetoond dat de getallen fout waren?
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoor
doe toch maar eens wel danquote:
Ja, met als gevolg dat dit misluktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja
Ik snap het nu
Dicht is naar rechts
Ja dat deden ze verkeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openen
Niets persoonlijks.. Maar ik zag plots iemand achter z'n computer vandaan rennen om een fles frisdrank te pakken.. die te openen en dan verheugd met het resultaat weer terugrennen... Humor !quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openen
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
nu de zusjes??? die gaan er niets van bakken!
Nee de dagboekkamer is ook bij de loungequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef rubstar het volgende:
OK let op.. ze lopen terug langs de bewoners die in de huiskamer zitten.. iedereen die het niet haalt loopt daar langs.. degene die het wel halen komen op een andere manier terug toch?
Die gaan ons versteld doen staan...let maar op Monique....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Niets persoonlijks.. Maar ik zag plots iemand achter z'n computer vandaan rennen om een fles frisdrank te pakken.. die te openen en dan verheugd met het resultaat weer terugrennen... Humor !
Ik hoop zoooooooooo dat de zusjes het gewoon ff gaan doen..quote:
'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
ehh.. je zag Hilde en Milica en Tijn en Rik toch niet langs de huiskamer/keuken lopen? of ben ik scheel.. volgens mij komen ze direct in de gang bij de slaapkamers naar buiten..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee de dagboekkamer is ook bij de lounge
Ben ik de hond uit gaan laten omdat ze toch niets meer lieten zien en dan zie ik Marlies. Jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die BB knakkers lezen mee.. de zusjes komen als laatste !
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef toxikon het volgende:
het verschil tussen links en rechts blijft moeilijk
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef the_hunter het volgende:
Tijn is tof! Die wil kotsend van de drank zijn nest in vallen vanavond
...met de klok mee of tegen de klok in !...das toch veel makkelijkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ligt er maar aan waar je van uit gaat![]()
Tijd gaat pas lopen na het lezen van instructiesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zouden ze het binnen 9 minuten gelezen hebben?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Tovaho het volgende:
direct vragen ze nog: "wat is een brandkast, en hoe kunnen we die blussen?"
...ben je gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De tijd gaat pas lopen als ze klaar zijn met lezenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef avonne het volgende:
als je de getallen niet kunt opgeschrijven, moet je wel opnieuw gaan rekenen.
Ik vind 9 minuten wel te kort
Zeker met zulke lange instructies mbt de knop
Nee, dan weten ze net wat onder of boven is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dan besterf ik het.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ik hóóp zó dat ze het halen. Echt.
Gelukkig ging de klok pas lopen nadat ze het gelzen hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
maak jij het even makkelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ligt er maar aan waar je van uit gaat![]()
ik gun het ze van harte.. maar ik vrees het ergstequote:
Duh. Dan kunnen ze ie-de-reen uitlachen in dat huis. Iedereen met die grootspraak en dan zij die het oplossen.quote:
echt jammer.... ik had het ze zo gegunt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben het wel goed met die 14 maar ze snappen niet dat ze dat er af moeten trekken
nee ze hadden 90 - 14 moeten doen = 76quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef Falco het volgende:
Ik hoorde wel de getallen 80 en 5, dus ze waren er wel bijna! 80 - 5 = 75.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310892a.jpg]afbeelding][/URL]
....wou al gaan zeggen misschien is dat shirt van egbert wat voor ze....14...of blonTquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310892a.jpg]afbeelding][/URL]
Ghegehe...dat was een tussensommetje voor het berekenen van het restant...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef Falco het volgende:
Ik hoorde wel de getallen 80 en 5, dus ze waren er wel bijna! 80 - 5 = 75.
Ik draai de fles ook altijd rechtsom openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Hun domheid is dus duidelijk niet gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |