Niets persoonlijks.. Maar ik zag plots iemand achter z'n computer vandaan rennen om een fles frisdrank te pakken.. die te openen en dan verheugd met het resultaat weer terugrennen... Humor !quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openen
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
nu de zusjes??? die gaan er niets van bakken!
Nee de dagboekkamer is ook bij de loungequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef rubstar het volgende:
OK let op.. ze lopen terug langs de bewoners die in de huiskamer zitten.. iedereen die het niet haalt loopt daar langs.. degene die het wel halen komen op een andere manier terug toch?
Die gaan ons versteld doen staan...let maar op Monique....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Niets persoonlijks.. Maar ik zag plots iemand achter z'n computer vandaan rennen om een fles frisdrank te pakken.. die te openen en dan verheugd met het resultaat weer terugrennen... Humor !
Ik hoop zoooooooooo dat de zusjes het gewoon ff gaan doen..quote:
'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Sassefras het volgende:
ehh.. je zag Hilde en Milica en Tijn en Rik toch niet langs de huiskamer/keuken lopen? of ben ik scheel.. volgens mij komen ze direct in de gang bij de slaapkamers naar buiten..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee de dagboekkamer is ook bij de lounge
Ben ik de hond uit gaan laten omdat ze toch niets meer lieten zien en dan zie ik Marlies. Jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die BB knakkers lezen mee.. de zusjes komen als laatste !
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef toxikon het volgende:
het verschil tussen links en rechts blijft moeilijk
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef the_hunter het volgende:
Tijn is tof! Die wil kotsend van de drank zijn nest in vallen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |