En die had dus niet open moeten gaan aangezien ze volgens velen hier twee vragen fout hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
Alleen Tijn en Rik tot nu toe?
Kom op, draai die halve tik, marliesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Sassefras het volgende:
135.... *zucht
IDD!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
ik draai flessen altijd naar links open
Rechts hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
ik draai flessen altijd naar links open
Open naar links... en dicht naar rechts... Tenzij je Hilde heet.. die trekt ze alleen omhoog .. (kurk )quote:
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoorquote:
En die velen hebben aangetoond dat de getallen fout waren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die had dus niet open moeten gaan aangezien ze volgens velen hier twee vragen fout hadden.
En anders hebben we de zusjes nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef DMZ het volgende:
Dit setje kan het nog wel eens gaan halen, er wordt goed nagedacht en niet te panisch gedaan. Hilde en Milica hebben het niet gehaald, dus ze zullen wel moeten
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Open naar links... en dicht naar rechts... Tenzij je Hilde heet.. die trekt ze alleen omhoog .. (kurk )![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoor
Geen idee. Toen zat ik nog de tv uitzending te kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die velen hebben aangetoond dat de getallen fout waren?
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb er ff een fles bijgepakt.. maar om te openen moet je toch echt naar links draaien hoor
doe toch maar eens wel danquote:
Ja, met als gevolg dat dit misluktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja
Ik snap het nu
Dicht is naar rechts
Ja dat deden ze verkeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed verstaan heb, was het toch echt de bedoeling dat ze in dezelfde richting zouden draaien als om een fles te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |