quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let op de dame met hoofddoekje en de reden waarom het de eerste keer niet goed is .... en bij de tweede foto blijkbaar wel!
nee, want dat staat gelijk aan lachen, tanden worden niet getolereerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Je mag wel je tong uitsteken op je paspoortfoto.
inderdaad dames, een beetje vloeiebare Napalm kan je gewoon doorslikkenquote:
Wil je niet ff bij ome pnvd op schoot?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef sigme het volgende:
PS: Ik vind dat een lelijk icoon. Doe mij dat prachtige philips-logo maar terug.
*slik*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
inderdaad dames, een beetje vloeiebare Napalm kan je gewoon doorslikken
Ik wacht wel tot je wat beters gevonden hebt. Je nieuwe ondertitel is goed gevonden.quote:[..]
Wil je niet ff bij ome pnvd op schoot?
ik was net opzoek naar wat beters.
Als je vriendje er niet is proberen we het een keertje uitquote:
Napalm kleeft echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik wacht wel tot je wat beters gevonden hebt. Je nieuwe ondertitel is goed gevonden.
Nee, dan krijg ik allemaal geile foksters achter me aan. Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een voldoende opvallende foto van jezelf gebruiken, hoef je nooit meer te wisselen..
die mensen hebben nog nooit van een WA-verzekering gehoord, bij problemen is een van de populaire uitspraken: yes, but this is Indiaquote:
Als mijn vriendje niet mijn vriendje was, dan misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Als je vriendje er niet is proberen we het een keertje uit![]()
![]()
Weet ik. Daarom was dat meisje toch bloot?quote:[..]
Napalm kleeft echt.
Tsk. Jammer hoor.quote:[..]
Nee, dan krijg ik allemaal geile foksters achter me aan. Ik dacht het niet.
Lijkt me de tegenhanger van C'est l'Afrique.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
die mensen hebben nog nooit van een WA-verzekering gehoord, bij problemen is een van de populaire uitspraken: yes, but this is India
What todo?, hebben ze daar ook iets opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijkt me de tegenhanger van C'est l'Afrique.
Een hoogtepunt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Monidique het volgende:
Wereldmeneertje 01x02 : Oog in oog.
Ik ben niet bekend met What todo? Wat betekent het?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
What todo?, hebben ze daar ook iets op
wat wil je er aan doen, what to do ? eigen verantwoordelijkheid, doei..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met What todo? Wat betekent het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |