Media Marktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
waar gekocht ipho ?
morgen ga ik naar de media markt
bij nedgame tijdje terug gepre-orderd. 51 euro en tin casequote:
gister bij bart smit welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Bij Dixons, Free Record Shop, Dynabyte en Intertoys hadden ze het nog niet.
* _Administr8or_ start de demo zometeen nog maar een keer op.
ja, ik ook al, is dus blijkbaar wel normaal. dacht ff dat ze zich vergist haddenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
bij nedgame tijdje terug gepre-orderd. 51 euro en tin case
Wat heb jij er voor betaald?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Heb heb ook sinds vanmiddag, tof spel.
Gewoon de ''normale'' versie maar dat maakt niet uit, dit spel is echt gewoon rete tof.
Naar mijn weten; geen op de hoes na.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat voor extra`s heeft de special edition dan?
ik heb een redelijk dikke neger met afro kapsel. dat hele customizen kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik heb beetje me auto en mezelf gecustomizedEcht vet nieuwe jas enzo en je bakje pimpen
Zal morgen wel is foto maken
Ik wil iedereen ze Character wel is zien
Trouwens Demoliton Derby is vetHeb alle 8 levels al gehaald
Kwam tot level 2.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Trouwens Demoliton Derby is vetHeb alle 8 levels al gehaald
58,-quote:
Jah ik wist ook niet dat je zoveel kon doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
58,-
Heb even een coole gast gemaakt met allemaal zilver sieraden nu, goud kan ik niet betalen.
Ook een mooie paarse auto gecustomized, dat is nu de groepsauto als we met zijn allen de buurt overhoop halen.
Deze game is zoooooo veel beter van wat je ervan verwacht, 1000x uitgebreider als in de demo.
Missies worden heel snel al moeilijker en langer, dus dat zal wel meevallen.quote:
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen halen en dan gelijk heel het weekend van de wereld afsluiten
maar ik heb hem goedkoperquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hehe, jij deed er zoveel moeite over om em te kopen, en ik heb em alsnog eerder omdat ik toevallig ff in de buurt was
Iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Tja
Ja,quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Laten we eerst nog maar wat leden werven. We kunnen natuurlijk ff met z'n alleen deathmatch doen of TDM.
Ik wil er wel graag in als dat kanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Laten we dan ff lijst maken van de clan
hoeveel mensen willen er nu in ?
Zat nog in een mission, sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ga zo ff online mensen Gang invite sturen
Mmm tijd voor een Rotterdam-clanquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef Emerica het volgende:
Ik heb me eigen gang met een maat gemaakt, The Amsterdam Ho' (spreek uit als Hos). Alleen toegangelijk voor Groot-Amsterdammers. Als je gewoon eens gezellig een potje wilt Saints Rowen moet je me maar even toevoegen op liveZeRo NL is de gamertag
![]()
Overigens een geweldig spel, vooral het tunen is leuk gedaan. Heb inmiddels mijn A-Team look-a-like bus gemaakt waarmee ik het onrecht waar mijn gang te maken krijg probeer te stoppen.. gesponsord door Wheel Woman uiteraard![]()
Ok.. jij speelt zeker 2x zo snel.. dus ik doe er een maand over voor de SP danquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Denk het niet, zit nu rond de 20%.
Vermaak me best met het spel.
Ik zit nu op 14%, maar als ik het allemaal zo lees hier moet ik nog veel meer doen, want je kan ook homies recruiten of zo, moet ik ook maar eens mee beginnen, en kettingen kopen, where the fuck!?? Dat schelden vind ik ook echt cool, ik ga als ik thuiskom ff snel een foto maken van me kerel, ik heb echt een zware badass mofo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok.. jij speelt zeker 2x zo snel.. dus ik doe er een maand over voor de SP dan![]()
Hij komt vandaag pas uit hoor.. in Alphen hadden ze hem gisteren nergensquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
M'n Saints Row review, voor eenieder die nog wat meer leesvoer wil. Lijkt me stug, iedereen heeft de game al, maaar goed.
Oh, nou ja in dat geval; doe er je ding mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag pas uit hoor.. in Alphen hadden ze hem gisteren nergens![]()
alweer??quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
M'n Saints Row review, voor eenieder die nog wat meer leesvoer wil. Lijkt me stug, iedereen heeft de game al, maaar goed.
Geen probleem maar het is geen game invite hequote:
Wellicht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef devv05 het volgende:
Je cijfer is een puntje te laag, Hellfire
Waarom mag ik niet de Fok! gang joinen, kep je gister toegevoegd als friendquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen probleem maar het is geen game invite he. Ik invite je niet om online te komen spelen maar om de FoK! gang te joinen
Ik heb gisteren nog een beetje geld binnengehaald voor de F!T clan. wat kan je met dat 'clan geld' doen trouwens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
mag ik er ook nog bij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zal zo ff online komen, meer mensen zin om ff een potje deathmatch te doen ofzo?
Ik heb em besteld bij Play asiaquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef devv05 het volgende:
Ons FRS filiaal had vandaag precies 1 exemplaar binnengekregenGelukkig genoeg voor mij dus. Kostte daar 58,50 toch een nette prijs.
Nu maar even gaan spelen
handling is inderdaad perfect. beter dan ik van gta gewend ben!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:49 schreef AgentOrange het volgende:
Ik heb de demo nog niet gespeeld (nog geen 360..), maar dit spel is voor mij wel een reden om er één te halen.
Wat ik me wel afvraag is hoe de handling van de auto's is. Dit bepaald voor mij enorm de 'speelvreugde' . Is die zoals GTA of Driver1? Of sturen de auto's voor geen meter. Ik kan hier eigenlijk niet zoveel over terugvinden in de topics.
Volgens mij heb je mij wel toch? Anders: Iphoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ziekquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Damn vette bak..Ik ben al wel ver. 43%.
Mwah heb em al sinds de 29e, heb toen de hele nacht zitten spelen, donderdag ook veel en vandaag ook weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ziek
Ik wil ook wel keer online proberen, mn gamertag is hetzelfde als mn username.
Wees blij, ik kan alleen in het weekend spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:15 schreef LordVan het volgende:
Bleeeh, moet ik nog overwerken ook
Daar gaat mijn avondje SR.
Idd doe ik ook nooit. Winkels hebben hem zelfs ook nog vakerquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef -Dries- het volgende:
Tip: koop niet online
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minderquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd doe ik ook nooit. Winkels hebben hem zelfs ook nog vaker
Oke dan gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem gekocht.....Tin version bij Dimplus.
Ja en ? Wel een stuk laterquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Owjaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgenavond.... woon niet in Groningen
Nee morgenavond.... woon niet in Groningenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke dan gijs
Ga je hem vanavond spelen?
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosjequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt het spel alleen verkocht in tinnen editie?
Ja klopt.... de eerste leveringen zijn tin voor zover ik weet.... ja,... wel gewoon dezelfde prijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosje
Dat. 14.gifquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Dat is als je mazzel hebt met de post en met de douanequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:59 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.
oh jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoor
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
De MM hier had er ook nog maar 100 liggen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Dat begrijp ik maar ze hadden toch gewoon een neutrale stem kunnen koppelen aan je personage.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.
Ik heb net de Tin-versie nog kunnen halen bij de Free Record Shop in Zeist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Heb je SR gekocht BMH?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Hij praat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Ja ben ziek dus ga vroeg slapen, maar wil nog een beetje SP doenquote:
Als de deur bij mij blijft open staan (lees : sloop de deur) hoor je hem gewoon verder spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
Dubbeltap Yquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Zeg maar die hitman activities he.. Moet je die gasten vermoorden met dat wapen dat naast hun profieltje staat zeg maar?
Mja.. ik mag al blij zijn als ik me target vind.. ze staan niet op de map dus het is soms een speld in een hooiberg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.
Soms irritant als je je target per ongeluk tegenkomt en je hebt net dat ene wapen niet bij de hand
Dat klinkt cool,........... add me ook aan die clan ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:42 schreef MMaRsu het volgende:
Laat me je vertellen Gijs, er is niks zo geweldig als heerlijk een hood terug te nemen, in een vette bak, terwijl je lekker naar de 5e symphonie van Beethoven luistert
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef Atuniel het volgende:
Oh man wat is die besturing sweet
Ik heb meteen al de besturing wat sneller gezet, maar loopt echt lekkerder dan gta, schieten ook.. had ik moeite mee in de demo, gaat nu goed.
Ok tearing gezien bij filmpjes, who gives a fuck![]()
Kan die radio ook aanblijven van de auto? Ik heb de neiging om te blijven rond rijden tot die plaat is afgelopen, want als ik uit stap of menu in ga gaat ie uit
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.
Als je Mp3 speler aanzet blijft de muziek gewoon doorgaan, alleen met tussen filmpjes word ie stop gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerd
Tot hoeve gaan die levels eigenlijk, hier en daar level 7 maar nog niet gehaald..
Wel erg cool om te spelen hoor
Haal je maatje op, ga naar de muziekwinkel, beetje muziek kopen, daarna de kluisinhoud meenemen. Beetje rond rijden in je gepimpte bak
Dat rondrijden met die hoer ook zo droog
"Wat is er meer dan de missionarishouding?"
Terecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
goeie shit !quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:50 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Laten we hopen dat die slungels bij bol.com vandaag wel mn pakketje afleveren ja.....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Ik krijg em vandaag ook binnen - hoop ik.
Ik heb hem sinds woensdag avond (gekocht in a'dam!) en vrijdag ochtend lag die keurig op de deurmat van bol.com, heb echt nog nooit problemen gehad met bol.comquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net gekocht. Wel een geinig spel. Ik snap alleen niet precies hoe je winkels moet beroven. Ik schiet altijd de eigenaar neer en kraak zelf de kluis, maar ik heb een keer een filmpje gezien waarin het ook anders kon.
doe het altijd zo dan gaat het alarm ten minste niet af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
veel plezier !!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Het pakketje is gearriveerd.....
Geukt, bedankt. Eerst hield ik mijn pistool te kort op de shopkeeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Atuniel het volgende:
Verdomme wat een cool spel![]()
Ik snap alleen dat hitman niet.. ik heb iemand op mn lijstje staan... maar moet ik dat gebied nou rond rijden tot ik haar tegen kom ofzo![]()
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebbenquote:
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebben![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.
En de allerlaatste is geen bepaald gebied voor, die loopt gewoon ''ergens'', goed zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 02-09-2006 14:51:29 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
idd maar ik kan er geen fuck vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Whehehe, Insurance Fraud is echt tof
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd maar ik kan er geen fuck van![]()
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.
Misschien een activity uitgespeeld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb trouwens om 1 of andere reden een shotgun in mijn bezit met oneindige hoeveelheid kogels
terwijl ik geen cheat heb gebruikt en nog geen geavanceerde missie`s heb gespeeld
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreegquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzo. Sowieso is het beste om keihard met een auto tegen een andere aan te rijden, dan vlieg je door de voorruit
[..]
Misschien een activity uitgespeeld?
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreeg.
Nee, mijn top als voetganger ligt op 35.000 ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzo
Volgens mij is het gewoon een van de meest succesvolle 360 titels so far, niet normaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Met je OV naar alphen, en dan de MM inquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind trouwens dat die Julius wel erg snel praat in de cutscenes. Lijkt wel of het te snel is afgedraaid
Second that Roy!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met je OV naar alphen, en dan de MM in
Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retourenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met je OV naar alphen, en dan de MM in
Of je doet 'm gewoon op de post natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retouren
Had je gisteren moeten doen Gijsquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus Roy.. ff op de trein springen.. maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retouren
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die paar dagen extra kan ik nog wel wachten, Kameo ligt ook op me te wachten
Das denk ik wel de maxquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel sterren kan je trouwens krijgen? Ik had er net 5. Best wel een chaos.
5 is de max inderdaad. Dan krijg je ook de FBI achter je aan. Op een gegeven moment heb je een missie waarbij je ff wat drugs terug gaat pikken bij de politie. Dan blaas je een politiebureau half op en dan moet je met die vrachtwagen een stuk door de stad toeren met die kamikaze FBI's achter je aan en overal SWAT op de weg.. geen pretjequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel sterren kan je trouwens krijgen? Ik had er net 5. Best wel een chaos.
Die wagens vind je in de garages of bij je thuis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Mister_T het volgende:
Net demolition derby activity uitgespeeld, 2 nieuwe wagens unlocked, waar kan ik ze vinden?
Net wel een stretch hummer limo gejat
Blijven die daar permanent?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef nicomart het volgende:
Die wagens vind je in de garages of bij je thuis.
Tenzij je ze verwijderd, maar ik begin verslaafd aan het spel te worden. Dus vanavond ga ik niet meer. UIt me werk vanochtend van 12 tot 8 gespeeld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Blijven die daar permanent?
Zit trouwens op 32%
Ben wel toe aan potje multiplayer
het meeste is bullshit maar bij 911 komt er een ziekenwagen die je healt en bij de taxi komt er een taxi die je ergens heen brengt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef Fliepke het volgende:
heb je een lijstje met nummers is wel handig
dus als je ze kapot rijd worden ze iin je garage gerespawnd ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Tenzij je ze verwijderd, maar ik begin verslaafd aan het spel te worden. Dus vanavond ga ik niet meer. UIt me werk vanochtend van 12 tot 8 gespeeld.![]()
Yuna, Peach en Laraquote:
Het is dus idd dat shitty bullshit einde dat op GAF stond een tijd terug?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit dus geen free roam in na het einde, maar daar is een reden voor. Vind het einde tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
klopt.. soms zijn ze als je ze half kapot achterlaat nog wel half kapot in de garage, maar dan kan je m meteen fixen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dus als je ze kapot rijd worden ze iin je garage gerespawnd ?
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.quote:Op zondag 3 september 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat schieten is zoveel beter dan in GTA,.... erg cool. Qua sfeer levert het spel wel wat in op GTA,.... voor de rest vind ik de missies erg cool en afwisselend...... geweldig spelOnline nog niet geprobeerd,... maar wat voor een patch komt daarvoor uit dan?
Ah okquote:Op zondag 3 september 2006 09:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.
zou fijn zijn, heb het 1 keer geprobeerd, maar het leek nergens opquote:Op zondag 3 september 2006 09:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.
Jup, de fok clanquote:Op zondag 3 september 2006 04:02 schreef jogy het volgende:
Het topic niet doorgelezen maar is er al een guild achtig iets waar ik me kan aanmelden voor wat online 'wtfpwning'?
Kneusquote:Op zondag 3 september 2006 12:34 schreef Fliepke het volgende:
Tsss
Ik heb hier een kleurtje
Voeg mij maar toe
Juist! De On Foot besturing is geweldig. Maar vergeleken met GTA mis ik toch de wat diversere omgevingen, volgens mij is de stad ook best klein. Daarnaast vind ik ook de radiostations vreselijk kut, alleen maar bagger muziek.quote:Op zondag 3 september 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat schieten is zoveel beter dan in GTA,.... erg cool. Qua sfeer levert het spel wel wat in op GTA,.... voor de rest vind ik de missies erg cool en afwisselend...... geweldig spelOnline nog niet geprobeerd,... maar wat voor een patch komt daarvoor uit dan?
quote:Op zondag 3 september 2006 12:34 schreef Fliepke het volgende:
Tsss
Ik heb hier een kleurtje
Voeg mij maar toe
quote:
Bagger muziek? Ik vind de muziek geweldig! Maarja ik hou ook meer van een beetje underground hiphop en vette breakbeats, dus Kronic en K12 staan bij mij vaak aan.quote:Op zondag 3 september 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Juist! De On Foot besturing is geweldig. Maar vergeleken met GTA mis ik toch de wat diversere omgevingen, volgens mij is de stad ook best klein. Daarnaast vind ik ook de radiostations vreselijk kut, alleen maar bagger muziek.
Verder is het een tof spel. Ideaal zoethoudertje voor de nieuwe GTA lijkt mij.
50 cent is ook baggermuziek. Laten we hopen dat GTA4 niet meer zo'n hiphop setting heeft.quote:Op zondag 3 september 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
MMaRsu NL
[..]
Bagger muziek? Ik vind de muziek geweldig! Maarja ik hou ook meer van een beetje underground hiphop en vette breakbeats, dus Kronic en K12 staan bij mij vaak aan.
Let maar op dat ze 50 cent in Gta4 stoppen met een nummer. Mainstream rommel..
Met Axl Rose als DJ ookquote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik mis in SR echt een classic rock station of iets met de 70'ies/80'ies. In GTA:SA had ik ook altijd K-DST aan.
Waarschijnlijk moet je eerst respect opbouwen, ga wat activities doenquote:Op zondag 3 september 2006 12:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar waar de demo ophoud kan ik nu ook niet meer verder gaan in het volledige spel. Er staan wel van die missie icoontjes maar ik kan geen Y meer drukken als je de Vice Kings of Carnale missie wil doen. Is dit normaal ?
Ik voeg jou zometeen ook even toe aan mijn friendslist.quote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Jogy / Fliepke stuur mij ff een vriend invite dan kan ik jullie inviten voo de Fok! clan
Hoe werkt dat precies dan? Moet ik dan echt muziek op mijn Xbox360 zetten, want nu stream ik alles via mijn PC en die kan ik volgens mij niet ingame oproepen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik zou zeggen, gebruik de custom playlist functie om je eigen muziek samen te stellen. Via de mp3speler he
Dat is het nu juist, er staat bij die missies dat je daarmee respect kan opbouwen. En ik heb alleen maar de snatch activity open staan waarbij je alleen wat kleingeld kan verdienen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je eerst respect opbouwen, ga wat activities doen.
Doe 'm nou maar gewoon. Daar verdien je ook respect mee (in 't spel).quote:Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, er staat bij die missies dat je daarmee respect kan opbouwen. En ik heb alleen maar de snatch activity open staan waarbij je alleen wat kleingeld kan verdienen.
Je kan alle activities spelen die in het spel zitten hoor. Rij eens de hele stad door zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, er staat bij die missies dat je daarmee respect kan opbouwen. En ik heb alleen maar de snatch activity open staan waarbij je alleen wat kleingeld kan verdienen.
2 xboxenquote:Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef CittaR het volgende:
hoe zit het met co-op, moet je dan 2 xboxen hebben of kan het op dezelfde console?
Hmm weet ik eigenlijk niet, gebruik het nooitquote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan? Moet ik dan echt muziek op mijn Xbox360 zetten, want nu stream ik alles via mijn PC en die kan ik volgens mij niet ingame oproepen.
Ah moet je die unlocken... hmmquote:Op zondag 3 september 2006 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm weet ik eigenlijk niet, gebruik het nooit
Ik heb nu overigens de pimp kleding unlocked.
hoezo geen free roam je bedoeld dat je na het uitspelen van de missies je niet meer in de wstad kan vertoeven en de rest van de activities uit te spelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het verhaal iig uitgespeeld. Na de laatste cutscene m'n ene laatste save geladen en nu lekker alle activites uitspelen, alles unlocken enzo
. Daarna begin ik een nieuwe game met een totaal ander character en na de patch ga ik me volledig op de MP richten
.
Er zit dus geen free roam in na het einde, maar daar is een reden voor. Vind het einde tof.
denk overigens niet dat het spel echt kort is, maar ik heb ongelofelijk veel kunnen spelen omdat ik ziek thuis zat. Ook s'nachts heb ik wel tot 3/4 uur gespeeld vaak. Ik heb de game sinds woensdag
.
idd ik heb al die rodel muziek en easy listening shit gekocht.quote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik luister veel K12, Klassik en Ezzy.
Vind het wel grappig om stennis te schoppen met blije muziek aan.
Ik heb een mooi pak gekocht bij Impressions ( de jas ), Branded ( shirt ), On the rag ( shirt met stropdas ).quote:Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah moet je die unlocken... hmm
Hoe zit dat eigenlijk met strakke pakken, waar kan ik die vinden?
Yup. Maar daarom zeg ik, ik gebruik gewoon mijn laatste save voor de laatste missie, en die ga ik dan ook niet doenquote:Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoezo geen free roam je bedoeld dat je na het uitspelen van de missies je niet meer in de wstad kan vertoeven en de rest van de activities uit te spelen
ja dat vind ik ook zo jammer alle winkels verkopen dezelfde shit en dus niet zoals in gta dat je ook echt een golfwinkel hebt enzo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah moet je die unlocken... hmm
Hoe zit dat eigenlijk met strakke pakken, waar kan ik die vinden?
quote:Eerste downloadable content van Saints Row bekend
Zaterdag 02 september 2006 - In de doosjes van Saints Row hebben sommige mensen al een extra kaartje kunnen vinden. Hierop staat vermeld dat er content te downloaden is van een Xbox 360 Kiosk of Xbox Live Marketplace. Deze content wordt in Amerika pas op 15 september uitgebracht waar de datum voor Europa nog onbekend is. Wij hebben de inhoud al voor jullie.
De content zal gratis zijn als je een memory unit meeneemt naar een Xbox 360 Kiosk. Je kunt dan alles voor niks naar je memory card kopiëren. Heb je die echter niet, zul je de volgende content van de Marketplace kunnen downloaden tegen betaling van een aantal Microsoft Points:
Clothing
Samurai Helmet
Leather Eye Patch
Fake Tuxedo Shirt
Short Sleeve Tropical Shirt
Spiked Leather Jacket
Leopard/Tiger Skin Boxers
Leather Chaps
Crazy Bunny Slippers
Skull Ring
Saints Row Medallion
Saints Row Wrist Band
Tattoos
Panther (Small)
Panther (Large)
Rattlesnake
Biohazard
Ankh
Spider
Wanneer de content dus in Europa uitkomt is nog niet precies bekend. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid rond 15 september zijn wanneer de pack wel op de Amerikaanse Marketplace zou moeten staan. Ook voor de Xbox 360 kiosks geldt hetzelfde. Wat rest zijn nu nog wat screens die je hieronder kunt zien.
hmm alle winkels die ik bezoek hebben het zelfde assortiment ?quote:Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb een mooi pak gekocht bij Impressions ( de jas ), Branded ( shirt ), On the rag ( shirt met stropdas ).
Je kan geen complete pakken kopen, dus je moet mooi je eigen layers maken enzo
[..]
Yup. Maar daarom zeg ik, ik gebruik gewoon mijn laatste save voor de laatste missie, en die ga ik dan ook niet doen.
Klopt niet.quote:Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm alle winkels die ik bezoek hebben het zelfde assortiment ?
hmm dan zal ik nog eens goed kijken.quote:
ik heb de mijne zo`n foute mogelijk gekleede en getatouteerd.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nu bijna een volledige 'Impression' mannetje.
Mooie beige jas van 3000, mooie zwarte broek van 2500, nette zwarte schijnende schoenen van 2500.
En nog een mooie maffia hoed van 2000.
En dan nog allemaal gouden sieraden, ik ben de maffia van Stillwater.
klopt er is een max.. eerst 2.000 dan 4.000 en ik zit nu op 8.000 max..quote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
In je Crib kun je dat geld gewoon ophalen, misschien dat er een maximum bedrag is wat je er op kunt slaan, dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen gebruik pls spoiler tags voor missies enzo, er zijn nog mensen die ze nog niet gespeeld hebben
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wat leuke bekende characters.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Moet je je internet browser goed instellenquote:
En die cribs krijg je door de storyline verder te volgen neem ik aan?quote:16.000 is het maximale bedrag dat je bij je crib kan ophalen, maar hiervoor moet je eerst wel alle gangs verslaan en de andere cribs krijgen
Hoequote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je je internet browser goed instellen![]()
Tja als het zo makkelijk zou zijn allemaalquote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
hoe werken die hitman activities?ik activeer een target, maar kan hem vervolgens niet vinden op de map
Ja dat vond ik ook leuk, maar dat had ik ook al gezegd in de review.quote:
hmm dat wist ik al er wijst ook een blauwe pijl naar de achterkant van je bak.quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
16.000 is het maximale bedrag dat je bij je crib kan ophalen, maar hiervoor moet je eerst wel alle gangs verslaan en de andere cribs krijgen.
Overigens heb ik wat nieuws ontdekt, als je een winkel overvalt en je moet hun shit naar de pawnshop brengen, kun je dat doosje gewoon achterin de auto zetten. Ik eerst maar helemaal naar die pawnshop lopen ook
die pawnshop word gewoon aangegeven als routequote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dat wist ik al er wijst ook een blauwe pijl naar de achterkant van je bak.
ik krijg alleen die pawnshop niet gevonden
ja klopt dan sta ik daar maar vervolgens heb ik geen idee waar ik het pakketje moet latenquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
die pawnshop word gewoon aangegeven als route
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |