Ik heb hem nu wel voor 37 euro minderquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd doe ik ook nooit. Winkels hebben hem zelfs ook nog vaker
Oke dan gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem gekocht.....Tin version bij Dimplus.
Ja en ? Wel een stuk laterquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Owjaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgenavond.... woon niet in Groningen
Nee morgenavond.... woon niet in Groningenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke dan gijs
Ga je hem vanavond spelen?
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosjequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt het spel alleen verkocht in tinnen editie?
Ja klopt.... de eerste leveringen zijn tin voor zover ik weet.... ja,... wel gewoon dezelfde prijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon in een dvd-doosje
Dat. 14.gifquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Dat is als je mazzel hebt met de post en met de douanequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en ? Wel een stuk later. Dat is een verschil als je erg naar een game uitkijkt. Als ik hier bv Zelda kan halen voor 60 euro, of een week later krijgen van Playasia voor 37 euro ofzo, dan haal ik hem hier
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:59 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag bestellen bij bol.com, morgen in huis.
oh jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je nu bestelt heb je hem dinsdag hoor
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben hier 5 verschillende winkels langsgegaan (net als gisteren), maar ze hebben het spel nergens
De volgende keer bestel ik gewoon weer online..
De MM hier had er ook nog maar 100 liggen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Dat begrijp ik maar ze hadden toch gewoon een neutrale stem kunnen koppelen aan je personage.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Maar de stem van een negert of een blankert klinkt toch wel anders, en om al die teksten door 4 verschillende mensen te laten inspreken dat kost veel geld.
Ik heb net de Tin-versie nog kunnen halen bij de Free Record Shop in Zeist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt moet je toch echt de betere gameshops afgaan..... futurezone, nedgame, dimplus hebben ze allemaal liggen
Heb je SR gekocht BMH?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel voor 37 euro minder![]()
Hij praat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste puntje van kritiek. Voor de sfeer van het spel is het niet echt bevorderlijk dat je ventje een doofstomme autist is die nooit iets zegt. Dat is toch wel een gemis. Vreemd dat ze die geen stem hebben gegeven.
Ja ben ziek dus ga vroeg slapen, maar wil nog een beetje SP doenquote:
Als de deur bij mij blijft open staan (lees : sloop de deur) hoor je hem gewoon verder spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
Dubbeltap Yquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je je radio aan laten staan als je uitstapt? Je ziet regelmatig gasten langsrijden waarbij je van buiten de auto kan mee genieten.
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Zeg maar die hitman activities he.. Moet je die gasten vermoorden met dat wapen dat naast hun profieltje staat zeg maar?
Mja.. ik mag al blij zijn als ik me target vind.. ze staan niet op de map dus het is soms een speld in een hooiberg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
zag dat nog niemand antwoord had gegeven op je vraag. Het is inderdaad zo dat de die gasten moet vermoorden met het wapen dat bij hun profiel wordt weergegeven.
Soms irritant als je je target per ongeluk tegenkomt en je hebt net dat ene wapen niet bij de hand
Dat klinkt cool,........... add me ook aan die clan ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:42 schreef MMaRsu het volgende:
Laat me je vertellen Gijs, er is niks zo geweldig als heerlijk een hood terug te nemen, in een vette bak, terwijl je lekker naar de 5e symphonie van Beethoven luistert
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:10 schreef Atuniel het volgende:
Oh man wat is die besturing sweet
Ik heb meteen al de besturing wat sneller gezet, maar loopt echt lekkerder dan gta, schieten ook.. had ik moeite mee in de demo, gaat nu goed.
Ok tearing gezien bij filmpjes, who gives a fuck![]()
Kan die radio ook aanblijven van de auto? Ik heb de neiging om te blijven rond rijden tot die plaat is afgelopen, want als ik uit stap of menu in ga gaat ie uit
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet je eigen Soundtrack aan met je mp3 speler.
Als je Mp3 speler aanzet blijft de muziek gewoon doorgaan, alleen met tussen filmpjes word ie stop gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar als ik uit stap hoort de muziek toch door te gaan? Double Y heb ik al geprobeerd
Tot hoeve gaan die levels eigenlijk, hier en daar level 7 maar nog niet gehaald..
Wel erg cool om te spelen hoor
Haal je maatje op, ga naar de muziekwinkel, beetje muziek kopen, daarna de kluisinhoud meenemen. Beetje rond rijden in je gepimpte bak
Dat rondrijden met die hoer ook zo droog
"Wat is er meer dan de missionarishouding?"
Terecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
goeie shit !quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Word up bitches. Ik ga m vandaag ook kopen.
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:50 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Laten we hopen dat die slungels bij bol.com vandaag wel mn pakketje afleveren ja.....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Ik krijg em vandaag ook binnen - hoop ik.
Ik heb hem sinds woensdag avond (gekocht in a'dam!) en vrijdag ochtend lag die keurig op de deurmat van bol.com, heb echt nog nooit problemen gehad met bol.comquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als ie niet komt, is hte je straf. Bol levert bijna nooit op tijd.
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net gekocht. Wel een geinig spel. Ik snap alleen niet precies hoe je winkels moet beroven. Ik schiet altijd de eigenaar neer en kraak zelf de kluis, maar ik heb een keer een filmpje gezien waarin het ook anders kon.
doe het altijd zo dan gaat het alarm ten minste niet af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
veel plezier !!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Het pakketje is gearriveerd.....
Geukt, bedankt. Eerst hield ik mijn pistool te kort op de shopkeeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja, keer met je gun op hem mikken, dan brengt ie je naar de kluis, heb 1x gehad, dat ie hem zelf open had gemaakt
iedergeval ik ga weer spelen
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Atuniel het volgende:
Verdomme wat een cool spel![]()
Ik snap alleen dat hitman niet.. ik heb iemand op mn lijstje staan... maar moet ik dat gebied nou rond rijden tot ik haar tegen kom ofzo![]()
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebbenquote:
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is goed kut en dan moet je ook nog eens het juiste wapen bij hebben![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, heb gister 10 minuten gezocht naar een fricking oma in een klein gebied, onmogelijk.
En de allerlaatste is geen bepaald gebied voor, die loopt gewoon ''ergens'', goed zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 02-09-2006 14:51:29 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
idd maar ik kan er geen fuck vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Whehehe, Insurance Fraud is echt tof
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd maar ik kan er geen fuck van![]()
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel punten door op een snel rijdende auto af te rennen, net op tijd te springen en dan te vallen. Dan lijkt het net of je geschept wordt.
Misschien een activity uitgespeeld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb trouwens om 1 of andere reden een shotgun in mijn bezit met oneindige hoeveelheid kogels
terwijl ik geen cheat heb gebruikt en nog geen geavanceerde missie`s heb gespeeld
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreegquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat je het beste kan doen is 911 bellen, die ambulance jatten, want dan krijg je een civil car bonus ofzo. Sowieso is het beste om keihard met een auto tegen een andere aan te rijden, dan vlieg je door de voorruit
[..]
Misschien een activity uitgespeeld?
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tof! Ik deed het altijd lopend omdat ik dacht dat je dan kwetsbaarder was en dus meer punten kreeg.
Nee, mijn top als voetganger ligt op 35.000 ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. en dan met geluk een keer 1500 scoren ofzo
Volgens mij is het gewoon een van de meest succesvolle 360 titels so far, niet normaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Met je OV naar alphen, en dan de MM inquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind trouwens dat die Julius wel erg snel praat in de cutscenes. Lijkt wel of het te snel is afgedraaid
Second that Roy!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met je OV naar alphen, en dan de MM in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |