volgens mij linkt die nog naar deel 81!quote:
ik helaas ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan je foto's helaas niet zien, Vereentjes, ik zie alleen maar kikkers.
ik deed iets fout. Nu kan ik ze wel zien, jullie ook hoop ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan je foto's helaas niet zien, Vereentjes, ik zie alleen maar kikkers.
Dank jullie wel voor de complimenten!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef owlet het volgende:
!
Anne-Marlein. Mooi, meisje met een prachtige naam!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef CrazyMoon het volgende:
hele verhalen aan het vertellen aan papa (alleen we verstaan er niks van):
okequote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Rottdog het volgende:
Is wel nieuwsgierig hoe Jeremy en Ryan er nu uit zien
stiekeme hint
mag ze niet afknippen van pappa...die krullen...en een kort koppie staat um zo lekkerquote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef Martineke het volgende:
ohh Ryan wat bende mooi
en Jeremy heeft van die leuke krulletjes achter in zn nekjemooie knul hoor
quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, allemaal
Krijgt Janneke nu al een pim-pam-pet spel voor haar verjaardag? Daar zal ze nog even mee moeten wachten![]()
Thnx...En dat kuiltje is aangeboren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef snoopy het volgende:
Zie ik daar een kuiltje in haar wang Frank?
Mooi kindje![]()
Nu bijna 2 weken. Op de foto's 1 en 3 dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Fuente het volgende:
...
Cheyenne, wow, wat heerlijk mini nog![]()
Wat een uitzonderlijk geheugen heb jij zeg!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef bixister het volgende:
junah, schattig zeg! dat ze zomaar op (/naast) de bank in slaap valt joh, dat doen 'die van ons' nooit. (ik herinner me ook zo'n geweldige foto van jessai, die ergens op de grond in slaap gevallen was?)
Wat lijkt ie hier erg op Maria zeg!! Doet me denken aan Maria opgevouwen in de tub. Dat gezichtje dan hequote:
*meezoekt. Zuchtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Jelief het volgende:
* Jelief zoekt het rammeltopic maar even op...
wat een heerlijk koppies!
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Is dat laatste woord op zijn slabbetje 'tv'?
Die van mij of die van Belana?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef Sjeen het volgende:
wat is jullie maxicosi mooi schoon... wij hebben dezelfde, maar ik krijg de bekleding er niet af![]()
jouwesquote:
Zaterdag gaat ze voor de eerste keer naar de kapper.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:39 schreef Martineke het volgende:
leuk om Sanne eens voorbij te zien komenleuke foto hoor, en dr haartjes zijn goed gegroeid zeg
Hele mooie foto hoor lekker in de draaimolen,en lekker in het bedje weg dromenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:20 schreef Ireth het volgende:
Die close-up van Anne-Marlein isen Ezra is echt al een mini Liam qua oogjes!
Sanne wat ben je groot geworden! Je krijgt krulletjes!
Die kermisfoto's stralen heel veel lol uit!![]()
Wij hadden kermis cq braderie en Suus is voor de allereerste keer in de draaimolen geweest! Ze was er niet uit te meppen!
[afbeelding]
En van zo'n dagje slenteren en lol hebben wordt je heel erg moe...
[afbeelding]
Ik lijkt echt wel op mama,en Suus ik heb een hele grote Tijgertjequote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Githa het volgende:
Sanne wat ben jij groot geworden, leuk je weer eens te zien![]()
en volgens mij lijk jij heel veel op je mama ....
Suus met tijgetje![]()
Geen idee. Hij is niet supervaak gebruikt denk ik en nooit echt vies geworden ofzo.quote:
Wat een lief koppie zeg Sanne word er helemaal vrolijk van,ze zit op schoot bij me nu.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:37 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga ook nog een paar foto's van Noa en Emma plaatsen...lange tijd geen foto's kunnen maken, maar we kunnen er weer tegenaan!
[afbeelding]
Wij schuimenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef Suzanna het volgende:
OMG....wat zijn jullie snel met reageren! Ik was nog niet klaahaar!!![]()
(te vroeg op invoeren gedrukt
... )
Sara, lol... lekker he, dat schuim? (ik doe het bij Noa heel soms in bad, vanwege gevoelig huidje, maar dan gaat ze ook helemaal uit haar dak... (en kun je het opeten? Noa denkt van wel![]()
) )
ze gaat zoooooo snel ineens. Het is echt niet meer het kleine babietje.. Nog 1,5 maand en dan wordt ze ook al weer 1.. zucht wat gaat dat toch snel....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef Belana het volgende:
nee, das Amber niet!ik schrik iedere keer weer van hoe groot ze is, maar ze is ook al bijna een jaar he!!
Wat weet je dat allemaal nog goed zeg. Maar je hebt wel gelijk hoor. Cas zijn wenkbrauwen zijn bijna wit en die van Léon waren al wat donkerder.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:54 schreef bixister het volgende:
vakantie-caswat ben je mooi! en ik zie wel veel gelijkenis met je grote broer zeg! (maar ook wel verschillen, hij is wat lichter he, of lijkt dat maar zo? ik zie de wenkbrauwen iig minder sterk dan toen bij léon). en z'n ogen lijken wel blauw te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |