okequote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Rottdog het volgende:
Is wel nieuwsgierig hoe Jeremy en Ryan er nu uit zien
stiekeme hint
mag ze niet afknippen van pappa...die krullen...en een kort koppie staat um zo lekkerquote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef Martineke het volgende:
ohh Ryan wat bende mooi
en Jeremy heeft van die leuke krulletjes achter in zn nekjemooie knul hoor
quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, allemaal
Krijgt Janneke nu al een pim-pam-pet spel voor haar verjaardag? Daar zal ze nog even mee moeten wachten![]()
Thnx...En dat kuiltje is aangeboren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef snoopy het volgende:
Zie ik daar een kuiltje in haar wang Frank?
Mooi kindje![]()
Nu bijna 2 weken. Op de foto's 1 en 3 dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef Fuente het volgende:
...
Cheyenne, wow, wat heerlijk mini nog![]()
Wat een uitzonderlijk geheugen heb jij zeg!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef bixister het volgende:
junah, schattig zeg! dat ze zomaar op (/naast) de bank in slaap valt joh, dat doen 'die van ons' nooit. (ik herinner me ook zo'n geweldige foto van jessai, die ergens op de grond in slaap gevallen was?)
Wat lijkt ie hier erg op Maria zeg!! Doet me denken aan Maria opgevouwen in de tub. Dat gezichtje dan hequote:
*meezoekt. Zuchtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Jelief het volgende:
* Jelief zoekt het rammeltopic maar even op...
wat een heerlijk koppies!
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Is dat laatste woord op zijn slabbetje 'tv'?
Die van mij of die van Belana?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef Sjeen het volgende:
wat is jullie maxicosi mooi schoon... wij hebben dezelfde, maar ik krijg de bekleding er niet af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |