abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41366084
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kluivert heeft niet echt veel steun gehad van zijn Ajax supporters hè, maar dat is algemeen, ik begrijp wel goed jouw gevoel.
Dat vind ik opmerkelijk inderdaad. Hij werd hie rin Nederland tot op het bot afgekraakt en geen hond die voor hem op kwam.
pi_41366092
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

hij wilde graag terug naar Ajax maarja, als Ajax je niet wil en je wil voetballen en je krijgt de kans bij een mooie club, groot gelijk heeft Kluivert!

Kluivert heeft niet echt veel steun gehad van zijn Ajax supporters hè, maar dat is algemeen, ik begrijp wel goed jouw gevoel.
Hij kon twee keer terug naar Ajax, laatste keer vorig jaar. Toen wilde hij liever nóg meer cashen.

Tweede zin: waar heb je het over?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:31:45 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41366116
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Toch is dat anders. Patrick heeft tientallen miljoenen, die jongens hebben de uitdaging van het buitenland nog niet gehad. Als je 4/5 jaar bij Ajax gevoetbald hebt en dan naar het buitenland gaat, is dat toch niet zo raar? Al zou ik persoonlijk eeuwig meer voor de Ruud Krol-stijl kiezen.
Patrick Kluivert heeft inderdaad tientallen miljoenen, is het bankzitten zat en wil zich nog eenmaal bewijzen. Ajax meldt zich niet en van de clubs die wél belangstelling hebben, wordt alleen PSV concreet, toevallig een grote concurrent van Ajax. PSV biedt hem een contract aan en Patrick Kluivert staat voor de keuze, terug naar NL en zich bij PSV proberen te bewijzen of in Spanje blijven spelen bij Valencia B, hopen op een andere club kort voor de deadline en anders maar een beetje met jongens van ruim tien jaar jonger trainen en voetballen. Ik vergeef hem dat hij voor de eerste optie kiest, ik had het hem niet vergeven wanneer hij tussen Ajax en PSV moest kiezen en gekozen had voor PSV, maar dat is totaal niet aan de orde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41366142
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Hij kon twee keer terug naar Ajax, laatste keer vorig jaar. Toen wilde hij liever nóg meer cashen.

Tweede zin: waar heb je het over?
dat veel Ajax supporters hem geen warm hart toedragen en in het verleden hebben toegedragen. Niet dat dit bij PSV wel het geval zal zijn maar beter dan Feyenoord
pi_41366145
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat vind ik opmerkelijk inderdaad. Hij werd hie rin Nederland tot op het bot afgekraakt en geen hond die voor hem op kwam.
Waar slaat dat nu op, door de meeste Ajax-supporters is hij altijd verdedigd! Dat ongeluk is gebeurd, maar het had een ieder ander kunnen over komen... 9/10 mensen rijdt wel is te hard of met een glaasje op. Maar laten we daar niet weer over beginnen, feit blijft dat hij alleen bijna alleen bij de Ajax-supporters in Nederland nog op een beetje steun kon rekenen.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41366149
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Patrick Kluivert heeft inderdaad tientallen miljoenen, is het bankzitten zat en wil zich nog eenmaal bewijzen. Ajax meldt zich niet en van de clubs die wél belangstelling hebben, wordt alleen PSV concreet, toevallig een grote concurrent van Ajax. PSV biedt hem een contract aan en Patrick Kluivert staat voor de keuze, terug naar NL en zich bij PSV proberen te bewijzen of in Spanje blijven spelen bij Valencia B, hopen op een andere club kort voor de deadline en anders maar een beetje met jongens van ruim tien jaar jonger trainen en voetballen. Ik vergeef hem dat hij voor de eerste optie kiest, ik had het hem niet vergeven wanneer hij tussen Ajax en PSV moest kiezen en gekozen had voor PSV, maar dat is totaal niet aan de orde.
AMEN
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:33:24 #57
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41366165
quote:
Even tussen Patrick en psv door:

Jaap Stam is nagenoeg fit. De routinier werd deze donderdag getest door De Sanders. De test verliep goed. De van AC Milan overgekomen verdediger mag zich maandag weer bij de groepstraining aansluiten. Mauro Rosales (enkel), Nicolae Mitea (hamstring), Zdenek Grygera (hamstring) en Thomas Vermaelen behoorden ook tot de ‘groep’ De Sanders/Van Deursen.

Gabri ontbrak op het trainingsveld. Hij trainde binnen. De Spanjaard herstelt van een kwetsuur aan zijn bovenbeen. De dynamische middenvelder richtte zich op medisch voorschrift vooral op fietsen en krachttraining. De Sanders: ,,Een geblesseerde speler doet in principe meer dan een fitte voetballer. Om beter en fit terug te kunnen komen, moet je veel investeren.’’
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41366194
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

dat veel Ajax supporters hem geen warm hart toedragen en in het verleden hebben toegedragen. Niet dat dit bij PSV wel het geval zal zijn maar beter dan Feyenoord
Goh, bij de terugkeer van Jari geweest? Ajax-supporters zijn nu eenmaal kritisch en knappen snel af op nep-Ajacieden. Bij Feyenoord wordt elke janlul de hemel ingeprezen, inclusief die malloot van een Salomon Kalou gaven ze nog een hartelijk afscheid! Bij ons gebeurt dat alleen met echte Ajacieden.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:34:40 #59
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41366199
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef Houniet het volgende:

[..]

het gaat om het idee
Ahjoh, alsof je van de Nederlandse eredivisie een team kan maken van 22 spelers met alleen maar spelers met clubliefde. Dat is zeldzaam. Kom op zeg. Je leven vergaat niet als Kluivert bij PSV speelt.
pi_41366237
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ahjoh, alsof je van de Nederlandse eredivisie een team kan maken van 22 spelers met alleen maar spelers met clubliefde. Dat is zeldzaam. Kom op zeg. Je leven vergaat niet als Kluivert bij PSV speelt.
Klopt, maar het doet wel pijn Als jouw vrouw/vriendin vreemd gaat zit je er ook geen jaren mee (of sommigen wel), maar het doet wel pijn
pi_41366252
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Goh, bij de terugkeer van Jari geweest? Ajax-supporters zijn nu eenmaal kritisch en knappen snel af op nep-Ajacieden. Bij Feyenoord wordt elke janlul de hemel ingeprezen, inclusief die malloot van een Salomon Kalou gaven ze nog een hartelijk afscheid! Bij ons gebeurt dat alleen met echte Ajacieden.
neen, ben ajax fan maar niet zo'n die-harder.
Maar waar jij op doelt, dat is toch net de kern waar ik op doel. Verder zegt Montano precies wat mijn mening verder is
pi_41366258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nee klopt , die was vergaan wanneer Jari Litmanen voor psv was gaan voetballen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41366272
quote:
Eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41366273
nog steeds over kluivert
Houd van een lijntje.
pi_41366284
quote:

[..]

Je gaat weer voornamelijk vanuit het sportieve idee uit. Dan klopt dit verhaal wel ja, maar niet vanuit het oogpunt van echte clubmensen... daar past Patje niet bij.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:38:00 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41366301
"Litmanen tekent bij Feyenoord"

Als ik dit ooit moet lezen heb ik hulp nodig
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41366305
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef Houniet het volgende:
Litmanen tekent bij Feyenoord

Als ik dit ooit moet lezen heb ik hulp nodig
Op z'n zachtst gezegd
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:38:47 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41366327
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef Erwtensoep het volgende:
nog steeds over kluivert
wordt hier eindelijk een keer niet dom gelult
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:38:59 #69
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41366334
Is zeker een unicum, 3 Rotterdamse clubs in de eerste divisie???
pi_41366336
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Klopt, maar het doet wel pijn Als jouw vrouw/vriendin vreemd gaat zit je er ook geen jaren mee (of sommigen wel), maar het doet wel pijn
Alleen Kluivert gaat niet vreemd, hij heeft Ajax jaren geleden gedumpt.
Dat Ajax nog liefdesverdriet heeft is niet zijn zorg

(om in jouw termen te spreken)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:39:11 #71
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41366342
flikker nou eens op over die nsb-er

AJAX TELT!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:39:48 #72
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41366357
quote:

[..]

Ja, vergelijk je vriendin even met een Ex-Ajacied.

Die gast moet doen waar die zin in heeft. Ik zou maar blij zijn dat ie weer op de Nederlandse velden is te bewonderen. Of die nou naar Ajax of PSV gaat, maakt me niets uit. Én even voor de duidelijk : Ik weet ook wel dat ie in Wenen Ajax naar CL winst schoot hoor.
pi_41366383
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Sethje het volgende:
flikker nou eens op over die nsb-er

AJAX TELT!
Bier ook
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:40:47 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41366401
quote:

[..]

Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:40:59 #75
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41366406
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bier ook
Jazeker, Bier, Vagina's en AJAX
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')