en 4-2quote:
Het kan raar lopenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef DIGGER het volgende:
Maar met 1-0 lacht Messina wel het hardst nadat de Reggina fans vorig seizoen uitgebreid vierden dat juist in dezelfde ontmoeting Messina officieel degradeerde. Want als het zo blijft heeft Messina 7 punten en plek 2 gedeeld met Inter en Reggina nog altijd -12
Ik had niets anders verwacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Siena gewonnen in Turijn, knap resultaat.
Same here.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
"Elleboogje" (heb het niet zo goed gezien maar volgens mij viel het allemaal wel mee)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Same here.
Toni rood. Wat deed 'ie?
Hij verdiende het. Liep met Mutu een kwartier lang te irriteren.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Elleboogje" (heb het niet zo goed gezien maar volgens mij viel het allemaal wel mee)
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef zjroentje het volgende:
Nou, hup. Volgend seizoen Europees in het echte Artemio Franchi.
22 punten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adriano ja maar ze wisselden er wel met spelers en pingels.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Vieira scoort ook veel rode kaarten in Italië! Zonde om Zlatan Ibrahimovic een strafschop te laten nemen, wie nam ze vorig jaar eigenlijk bij Internazionale? Adriano?
Adriano wordt pas opgesteld, als hij weer een beetje vorm heeft, dus die hoort ook voorlopig niet in het rijtje thuis. Verder zou Marco Materazzi ook goed strafschoppen kunnen nemen en anders zou ik voor Fabio Grosso kiezen, maar in elk geval niet voor Zlatan Ibrahimovic.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Adriano ja maar ze wisselden er wel met spelers en pingels.
Bij Inter zijn op dit Zaltan, Adriano en Grosso de strafschopnemers.
Wat mij betreft kun je in dit rijtje heel simpel de vraag stellen: Wie hoort er niet in de rijtje thuis. volgens mij stemt dan 95% op Zlatan.
Ik zou bij Inter zelf liever Grosso, Adriano en Cambiasso voor de pingels gebruiken.
Ja maar die weet ze ook te missen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Vieira scoort ook veel rode kaarten in Italië! Zonde om Zlatan Ibrahimovic een strafschop te laten nemen, wie nam ze vorig jaar eigenlijk bij Internazionale? Adriano?
Da's dus zo ongeveer de belangrijkste man bij Samp mbt goals die 2 maanden kan toekijken. En dat terwijl z'n club al record op record stapelt qua wedstrijden zonder zege.quote:Betting duo banned!
The Disciplinary Commission has handed Francesco Flachi of Sampdoria and Atalanta’s Moris Carrozzieri two-month bans as the result of a betting enquiry.
The two players were indicted in October 2005 and August 2006, and were accused of “trying to obtain information on the final result of some football matches, in order to allow third parties to place their bets and be sure to win.”
The matches in question were Roma-Lazio in Serie A and Pisa-Frosinone in Serie C1, both dating back to 2004-05, when Flachi (pictured) and Carrozzieri played for Samp.
Flachi was accused of trying to obtain information on the Rome derby by contacting his former teammate Fabio Bazzani on behalf of a group of gamblers in Liguria, while Carrozzieri called Gian Luca De Angelis of Frosinone to see if his team “would be content with a draw.”
The Commission based their investigation on telephone interceptions and decided to ban the players because of their behaviour, which proved to be “against the duties of loyalty, integrity and honesty.”
Sampdoria were also deemed guilty of objective responsibility in this case and were sentenced to pay a ¤20,000 fine to the Lega Calcio.
Sterker nog, z'n directe tegenstander in het incident, Paci, is ivm zijn aanstelleritus nu juist 2 wedstrijden geschorstquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:58 schreef Afunados het volgende:
Toni's rode kaart is volledig terecht ingetrokken. Tegen Udinese is hij er zondag dus gewoon bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |