Het kan raar lopenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef DIGGER het volgende:
Maar met 1-0 lacht Messina wel het hardst nadat de Reggina fans vorig seizoen uitgebreid vierden dat juist in dezelfde ontmoeting Messina officieel degradeerde. Want als het zo blijft heeft Messina 7 punten en plek 2 gedeeld met Inter en Reggina nog altijd -12
Ik had niets anders verwacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Siena gewonnen in Turijn, knap resultaat.
Same here.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
"Elleboogje" (heb het niet zo goed gezien maar volgens mij viel het allemaal wel mee)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Same here.
Toni rood. Wat deed 'ie?
Hij verdiende het. Liep met Mutu een kwartier lang te irriteren.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Elleboogje" (heb het niet zo goed gezien maar volgens mij viel het allemaal wel mee)
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef zjroentje het volgende:
Nou, hup. Volgend seizoen Europees in het echte Artemio Franchi.
22 punten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adriano ja maar ze wisselden er wel met spelers en pingels.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Vieira scoort ook veel rode kaarten in Italië! Zonde om Zlatan Ibrahimovic een strafschop te laten nemen, wie nam ze vorig jaar eigenlijk bij Internazionale? Adriano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |