Nope, ik ben principieel tegen betalen voor het volgen van voetbalwedstrijden op televisie/internet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gebruiken hier mensen ook de (betaal) stream van Talpa om de Italiaanse wedstrijden te bekijken? Morgenavond zou er als het goed is AS Roma - Inter en Fiorentina - Parma op zijn.
Hangt ervan af....kost dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gebruiken hier mensen ook de (betaal) stream van Talpa om de Italiaanse wedstrijden te bekijken? Morgenavond zou er als het goed is AS Roma - Inter en Fiorentina - Parma op zijn.
Op de site van Talpa (linkje) staat het volgende:quote:
quote:Serie A
Na al het aanbod uit eigen land en dat van onze oosterburen nog steeds geen genoeg gehad? Of ben je gewoon een grote fan van de Serie A? Dan val je bij DeWedstrijden.tv opnieuw met je neus in de boter!
Voor ¤ 1,90 per wedstrijd zie je wekelijks Lazio Roma, Torino, Cagliari en Catania de degens kruisen met alle andere topclubs uit het land van de regerend wereldkampioen. De samenvattingen en interviews zijn gratis. Kijken dus!
Zag het ook net in het talpaquote:Op woensdag 20 september 2006 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de site van Talpa (linkje) staat het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef DIGGER het volgende:
Spalletti in de Gazzetta over Mancini: "Ik bewonder alleen z'n haar"
![]()
Zou ik ook doen als ik kaal wasquote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef DIGGER het volgende:
Spalletti in de Gazzetta over Mancini: "Ik bewonder alleen z'n haar"
![]()
Gaan die 11 lichtblauwe clowns nog punten pakken vanavond?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder ofzo?
[afbeelding]
![]()
Van Chievo winnen we wel denk ik. Ik vermoed dat Siena gaat winnen van Torino en Livorno zal toch wel winnen van Cagliari?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond pakken we onze eerste drie punten (waardoor we dus op -8 komen) bij Chievo Verona!
En misschien dat we er op 11/12 oktober 2006 nog wat punten terugkrijgen van het CONI?
quote:'Sjevtsjenko terug, maar niet voor elke prijs'
Uitgegeven: 20 september 2006 11:34
AMSTERDAM - AC Milan-coach Carlo Ancelotti staat wel open voor een terugkeer van spits Andrey Sjevtsjenko. Maar de Italiaan zou veel minder geld aan hem besteden dan Chelsea voor de Oekraďense sterspeler over had. "Ik betaal geen 45 miljoen euro."
Bij AC Milan hebben ze nog altijd goede herinneringen aan Andrey Sjevtsjenko. Tot aan het afgelopen seizoen maakte de Oekraďner 173 doelpunten voor de club. "Als Sheva terug wil keren, zou ik hem verwelkomen", zegt Ancelotti dinsdag. "Maar niet voor elke prijs."
Toen Chelsea begin juni Sjevtsjenko overnam van Milan, had trainer José Mourinho het over een 'droomtransfer'. Voor de overname had de Londense club een bedrag van 45 miljoen euro over. Daarmee is de aanvaller achter Manchester United-verdediger Rio Ferdinard de op één na duurste speler van de Premier League.
Sjevtsjenko zei bij zijn presentatie bij Chelsea dat hij de Champions League en de Engelse Premier League-titel wilde winnen. Maar tot nu toe heeft de topscorer van de Champions League voor zijn nieuwe club slechts één doelpunt gescoord. Mourinho zei deze week meer te verwachten van Shevchenko.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef Henkmanz het volgende:
Als shev terug gaat naar Milan scheer ik mijn hoofd kaal.
quote:Cagliari Coach in hospital
Cagliari Coach Marco Giampaolo will watch tonight’s match with Livorno from a hospital room after a bizarre training ground accident.
The tactician was struck by the football during yesterday’s training session and later taken in for tests after feeling nauseous and dizzy.
It’s believed the ball – hit by Cristiano Del Grosso – struck Giampaolo on the temple, causing the problems.
He spent the night in hospital under observation and it’s reported he’ll remain there tonight as well.
This means Giampaolo will miss the Serie A Week 3 encounter between Cagliari and Livorno at the Stadio Sant’Elia.
His assistant manager, Fabio Micarelli, is expected to sit on the bench. The Sardinians are still looking for their first points after two straight defeats against Catania and Reggina.
Op het moment dat je dat post scoort Toro de 1-2.quote:
Tis toch echt 2-1, geen enkele reden om de goal af te keuren of wat dan ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef -Wolf- het volgende:
hm, 2-1 van Palermo is weer weg @ soccerstand..
Ik zie verdomde weinig kansen voor je hamkaaskopjes, als ze naar Firenze schakelen is het bijna altijd een kans voor de tandem Toni & Mutuquote:
soccerstand doet gek.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis toch echt 2-1, geen enkele reden om de goal af te keuren of wat dan ook.
Wat die sukkel toch ook in London is gaan zoeken!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef DIGGER het volgende:
Ascoli houdt (met het nodige geluk) knap stand, Milan wel net Seedorf en Ambrosini gebracht maar Gattuso zit nog gewoon op de bank.
Ze missen Sheva toch wel als ik de kansen vanavond zo zie, Sheva had er al zeker wel 1 ingeprikt.
Da's toch een verdediger?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef DIGGER het volgende:
Ex Napoli speler Jankulovski breekt de ban voor Milan (dat rijmt)
Graag mee opkomende linker verdediger ja.quote:
quote:
Toch ook flinke kansen Fiorentina hoor. pffquote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Fiorentina al door al haar wissels heen. Parma drukt. Fiorentina heeft na die -19 en 2 nederlagen toch nog erg weinig zelfvertrouwen in de ploeg hoor, laat zich onnodig ver naar achter drukken en roept de problemen over zichzelf af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |