Ik iig wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:25 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ben vandaag gestopt met roken, vanochtend om 11 uur me laatste sigaret gerookt![]()
en het is best moeilijk,
kom je trouwens altijd aan als je stopt met roken ?![]()
damn itquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik iig wel.
Normaal gesproken kan ik eten wat ik wil zonder aan te komen. Nu zitten er al 5 kilo's aan.
Aankomen als je stopt gebeurt alleen als je de ene verslaving vervangt voor een andere. In jouw geval heb je het roken kennelijk met snacken vervangen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:25 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ben vandaag gestopt met roken, vanochtend om 11 uur me laatste sigaret gerookt![]()
en het is best moeilijk,
kom je trouwens altijd aan als je stopt met roken ?![]()
nee dat doe ik juist ook niet, maar een zus van een vriend van mij was 2 of 3 jaar geleden ook gestopt, en die snackte ook niet maar kwam wel 7,5 kg aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Aankomen als je stopt gebeurt alleen als je de ene verslaving vervangt voor een andere. In jouw geval heb je het roken kennelijk met snacken vervangen.
Dat is niet waar. Door veranderingen in je stofwisseling kan je +/- 2-5 kilo aankomen. Is me van de week nog bevestigd door een huisarts.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Aankomen als je stopt gebeurt alleen als je de ene verslaving vervangt voor een andere. In jouw geval heb je het roken kennelijk met snacken vervangen.
Ja hier. Maar ik had wel sowieso al besloten dat ik wilde stoppen en ook al een datum geprikt. Vervolgens dat boek geleend en op die datum gelezen. Ook bewust bij 't tankstation nog even een laatste pakje sigaretten gaan kopen om op te roken tijdens het lezen (dat wordt aangeraden in 't boek). Maar het las lekker weg, en voordat ik 't wist was ik dus een niet-roker!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef gelly het volgende:
Wie van jullie is gestopt met het boek van Allan Carr ? Ik krijg het morgen binnen en wil dan serieus weer een poging doen.
stopdatum was 1 september 1999quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef schatje het volgende:
Jumparound, Blumchen en A_L_N_F zijn allen een plekje omhoog geschoven in de lijst.
Geniuz_Nerd, welkom en succes met stoppen, je staat in de lijst.
The_S, wat is jouw stopdatum?
thnx!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef schatje het volgende:
Jumparound, Blumchen en A_L_N_F zijn allen een plekje omhoog geschoven in de lijst.
Geniuz_Nerd, welkom en succes met stoppen, je staat in de lijst.
The_S, wat is jouw stopdatum?
sterktequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef Yankee het volgende:
Gisteravond 22.45 laatste gerookt.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |