quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
Dit topic helemaal vergeten, ben weer begonnenWil wel graag weer stoppen, heb net mijn pakje leeg en dat zou wel een goed moment zijn
Ik laat wel even weten over een paar dagen of ik het volhoud
Wel goed dat ik het doorgezet heb tochquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
Wel goed dat ik het doorgezet heb tochIk dacht ik ga niet meteen van alles beloven (ik ken mezelf
) maar het beviel wel goed dus ik heb het doorgezet
Nice.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef gelly het volgende:
Boek gelezen, gestopt.
Dan is er toch iets aan het eetpatroon veranderd. Van stoppen met roken kom je niet zo veel aan. Veel rokers slaan bijvoorbeeld het ontbijt over en nemen alleen koffie met een peuk en als dat wegvalt gaat men ineens wel ontbijten. Iets aankomen kan maar niet zo heel veel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
nee dat doe ik juist ook niet, maar een zus van een vriend van mij was 2 of 3 jaar geleden ook gestopt, en die snackte ook niet maar kwam wel 7,5 kg aan.
en dat heb ik wel vaker gehoord.....
vandaar...
Ik heb het boek gelezen van Jan Geurtz, overigens zal Allen het ongetwijfeld ook over pogingen hebben. Lees het alleen als je echt op het punt staat te stoppen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef gelly het volgende:
Wie van jullie is gestopt met het boek van Allan Carr ? Ik krijg het morgen binnen en wil dan serieus weer een poging doen.
Vanavond gaan we dit vieren in de pub, ik zal er persoonlijk op toezien dat je niet valsspeeltquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds geen enkele moeite met stoppenVandaag 10 dagen rookvrij
lekkere vriendin dan. Overigens bij whiskey hoor je helemaal niet te roken, dat is een beeld uit hollywood. Kaartspelen, sigaren en whiskey. Neen als ik een glas Bowmore of Glenlivet drink dan wil ik daar toch echt "naturel" van genieten zonder zon rookwalm, echt zonde van de smaak en geur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:13 schreef freecell het volgende:
Een paar dagen geleden op een middag in een bruin cafe, met een glas whiskey. En een vriendin die tegen me zei dat ik er best 1 kon nemen, dat dat toch bij de whiskey hoorde en dat ik toch ergens dood aan moest gaan.,,,
En ik heb het niet gedaan
(al vind ik eigenlijk nog steeds dat je bij een glas whiskey wel hoort te rokenen het was nog goede whiskey ook verdorie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |