quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef supertux het volgende:
goed nieuws
Pascal Bosschaart vertrekt met onmiddellijke ingang bij Feyenoord. De 26 jarige middenvelder wordt dit seizoen verhuurd en tekent bij ADO daarna een contract voor 3 seizoenen.
Pascal Bosschaart is na zijn laatste wedstrijd (tegen Fc Groningen) uit de gratie geraakt bij Erwin Koeman. Koeman heeft meer vertrouwen in Royston Drenthe en met de komst van Danny Buijs is Bosschaart ook geen optie meer voor het middenveld.
Jep, kan je het salaris van Bosschaart en Kuyt optellenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef supertux het volgende:
misschien hebebn ze nu de nodige pecunia extra om die geweldige spits te kopen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef cohen het volgende:
echt iets voor bosschaart, ado den haag. ik hoop dat ie over 3 seizoenen bij de amateurs speelt
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef supertux het volgende:
goed nieuws
Pascal Bosschaart vertrekt met onmiddellijke ingang bij Feyenoord. De 26 jarige middenvelder wordt dit seizoen verhuurd en tekent bij ADO daarna een contract voor 3 seizoenen.
Pascal Bosschaart is na zijn laatste wedstrijd (tegen Fc Groningen) uit de gratie geraakt bij Erwin Koeman. Koeman heeft meer vertrouwen in Royston Drenthe en met de komst van Danny Buijs is Bosschaart ook geen optie meer voor het middenveld.
nog iemand voor op het middenveld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:
Wat moet ADO met Bosschaart?
bij ADO ja..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef DenniZZ het volgende:
Jammer, op het middenveld komt hij toch wel aardig tot zijn recht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat zal zeker niet zo zijn aangezien Danny werkt als een Feyenoorder. En voor en na de wedstrijd heeft hij het schuim op zijn bek Bosschaart speelt als een jood die zojuist een pikhouweel op zijn kop heeft gehad. Hij heeft mooie praatjes maar in het veld is het een watje met domme tackels die geen waarde hebben.
Geen idee. Weet alleen dat hij uit Raalte komt, meer niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef Superheld het volgende:
Wat is loek zijn echte naam nou eigenlijk? Daan, Nick of Jody?
quote:PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO DEN HAAG
Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.
Pascal Bosschaart genoot zijn voetbalopleiding op Varkenoord, maar brak pas echt door toen hij in 1997 terecht kwam bij FC Utrecht. De Rotterdammer speelde zeven seizoenen voor de club uit de Domstad, voordat hij in 2004 terugkeerde op het oude nest. Voor Feyenoord speelde Bosschaart in twee seizoenen 53 competitiewedstrijden. Dit seizoen leek Bosschaart bij Feyenoord buiten de boot te belanden.
Met zijn overgang naar ADO Den Haag kiest Bosschaart er bewust voor opnieuw voor een volksclub te gaan spelen: ‘De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers – net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord – een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht.’
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Beter halen we nu gewoon Klasnic
Gelukkig hoeven we geen volle zalen te trekken hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef VinnieJones het volgende:
Bosschaart is toch de bikkel die van FC utrecht kwam.. Volgens mij zat zelfs Engelse club achter hem aan toen..
Lekker doe dier maar weg ja, Nee met Buijs trek je volle zalen![]()
Man Utd idd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef VinnieJones het volgende:
Bosschaart is toch de bikkel die van FC utrecht kwam.. Volgens mij zat zelfs Engelse club achter hem aan toen..
De twee Ali's in de spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Canisfire het volgende:
Dan toch Elkatabi maar he.
Anelka getekend bij Bolton.. voor 12 Miljoen dus zou toch niet mogelijk zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Canisfire het volgende:
Anelka is ook niet van club gewisselt he?
Dan toch Elkatabi maar he.
Ik zie dat eig niet meer gebeuren of Feyenoord moet bereid zijn flink in de buidel te tasten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lach maar, straks koopt Feyenoord Nevland.
ben jij niet tevreden en wij niet
lijkt mij een miskoopquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Op netwerk stond dat Woerts in Utrecht was voor Nelisse :p
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Is toch ook een ex-Feyenoorder?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is toch ook een ex-Feyenoorder?
Als je bij Dortmund de sterren van de hemel speelt ben je idd een net niet spelerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef VinnieJones het volgende:
ik weet gewoon zeker dat ze vanavond komen opdagen met zo'n net niet speler.. aka Smolarek![]()
Zouden dit de spits van 2.4 miljoen salaris zijn geweest? Dan is Saviola nog 'vrij'quote:AC Milan heeft op de valreep alsnog een opvolger gevonden voor Andrei Shevchenko, die deze zomer de overstap maakte naar Chelsea. De ploeg van trainer Carlo Ancelotti neemt Ricardo Oliveira over van Betis Sevilla. De 26-jarige Braziliaan heeft een contract voor vijf jaar getekend bij AC Milan, dat naar verluidt ongeveer zeventien miljoen euro betaalt aan Betis.
2004/05 Borussia Dortmund 15 3 Bundesligaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je bij Dortmund de sterren van de hemel speelt ben je idd een net niet speler![]()
Vergeet je niet een aantal assistsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
2004/05 Borussia Dortmund 15 3 Bundesliga
2005/06 Borussia Dortmund 34 13 Bundesliga
2006/07 Borussia Dortmund 3 0 Bundesliga
Sterren van de hemel![]()
![]()
yeah right..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je bij Dortmund de sterren van de hemel speelt ben je idd een net niet speler![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |