Ik zat idd te twijfelen over Lucius en de Guzman en kan Huysegems wel als spits?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:18 schreef Keltie het volgende:
Kan je dan niet beter Guzman naar links zetten, Lucius centraal, Hofs op de plek van Huysegems en Huysegems op de plek van Spits?
Leef je in een grot? We hebben net Danny Buijs johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef DaMart het volgende:
Het schijnt dat Kruys weg wil bij Utrecht. Niets voor ons?
Och, hij is voetballend genoeg en scoren ken'ie ook wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik zat idd te twijfelen over Lucius en de Guzman en kan Huysegems wel als spits?
Is dat niet meer een buitenspeler?
Dan kun je Ali B er ook inzetten, als dat het criterium is....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, hij is voetballend genoeg en scoren ken'ie ook wel.
Volgens mij kan'ie het wel.. Slechter dan pierre de afgelopen 2 matches was zal'ie het niet doen
Goh, hebben ze echt Buys gekocht? Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Leef je in een grot? We hebben net Danny Buijs johMeer middenvelders betekend alleen maar meer salaris. En als er iets is wat Feyenoord niet wil, zijnd dat wel teveel spelers.
Kruys is waardeloos.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zou het juist niet verkeerd zijn om talentvolle spelers te halen. En ik dacht dat Kruys ook in de spit kon spelen.![]()
ehm ja, bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Wopper1 het volgende:
Er komt zeer waarschijnlijk nog een spits vanmiddag/vanavond![]()
Ze zijn op dit moment heel ver, en het is een naam die aanspreekt en vertrouwen geeft voor resultaten en doelpunten!![]()
Ik denk echt niet dat er nu nog meer spelers komen naast een spits. Er zijn 2 spelers weggegaan, dus kunnen er 2 komen (heel zwart-wit gezegd). Ook de selectie is teruggebracht tot 25 man met 3 jeugdspelers, dus om meer te halen krijg je weer dat effect wat Wotte en Gullit hebben gedaan. Daat zijn gewoon teveel spelers. Uitlenen is dan wel een optie, maar dat lukt je niet meer in 13 uurtjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goh, hebben ze echt Buys gekocht? Dat meen je toch niet?![]()
Volgens mij zou het juist niet verkeerd zijn om talentvolle spelers te halen. En ik dacht dat Kruys ook in de spit kon spelen.![]()
ja ze zijn nu op het strand in spanje de onderhandelingen begonnen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Wopper1 het volgende:
Ze zijn op dit moment heel ver, en het is een naam die aanspreekt en vertrouwen geeft voor resultaten en doelpunten!![]()
Je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Wopper1 het volgende:
Ja, joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Wopper1 het volgende:
Lijkt me inderdaad een goed idee, alleen dan zit je wel met Castelen en Kolkka in je maag, dat zijn puur buitenspelers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Die zet je gewoon aan de buitekant op het middenveld, met als centraal duo Buijs en De Guzmanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:38 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een goed idee, alleen dan zit je wel met Castelen en Kolkka in je maag, dat zijn puur buitenspelers.
Nevland komt niet!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Wopper1 het volgende:
Dat wordt helemaal niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Die zet je gewoon aan de buitekant op het middenveld, met als centraal duo Buijs en De Guzman
-----Huysegems--Vincken-----
Kolkka------------------Castelen
-----De Guzman--Bujis---------
Drenthe-------------------Lucius
---------Vlaar--Greene----------
--------Timmer/Ekramy-----------
Voila, geen spits nodig![]()
Dat wordt helemaal nietsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks.
Castelen
[offtopic]quote:
whahahhahaahaha Youla huahahahah die speelde voor metz vorig seizoen niet ??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Wopper1 het volgende:
Wim Jansen had met al zijn connecties natuurlijk al lang en breed een spits uit frankrijk in huis kunnen hebben.
Om even een paar zeer bruikbare spitsen te noemen, Chamakh, Bellion, Feindonou, Youla, Santos..
Schijnt dat Inter hem niet kwijt wil...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef NickFeyR het volgende:
Misschien kunnen we nog Cruz huren ? Kan dat ?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef VinnieJones het volgende:
Ik weet een goede spits voor Feyenoord..
Rick Hoogendorp terug halen, bij RKC vond ik m altijd geweldige spelen..
Zit nu ergens in Duitsland, Wolfsburg toch..
Haal die jongen terug, hij is geweldig... Ook een typische Feyenoord speler![]()
Die wachten nog even omdat Adriano met zijn koffers op het vliegveld is om te vertrekken naar Madridquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Schijnt dat Inter hem niet kwijt wil...
Gooi dan maar de jeugd voor de leeuwen.Kampioen worden we toch niet meer.Die Hagary schijnt veebelovend te zijn,en slechter dan Pi-air zal die het toch niet doen ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
Aangezien Bosz gisterenavond een duidelijk NEE heeft gehoord van Werder over Klasnic , waar Feyenoord persoonlijk wel mee rond was , denk ik niet meer dat er nog een spits wordt gepresenteerd.
Het is nu echt te kort dag geworden...
Beetje respect voor Pierre hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Gooi dan maar de jeugd voor de leeuwen.Kampioen worden we toch niet meer.Die Hagary schijnt veebelovend te zijn,en slechter dan Pi-air zal die het toch niet doen ?
Voordat die transfer is afgerond zijn we al weer een paar uur verder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die wachten nog even omdat Adriano met zijn koffers op het vliegveld is om te vertrekken naar Madrid
Dat denk ik ook en mocht er toch nog 1 komen is dat zeker niet de 1e keus van Jansen en Bosz, dus of je daar dan zo blij mee moet zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
Aangezien Bosz gisterenavond een duidelijk NEE heeft gehoord van Werder over Klasnic , waar Feyenoord persoonlijk wel mee rond was , denk ik niet meer dat er nog een spits wordt gepresenteerd.
Het is nu echt te kort dag geworden...
Vind Castelen toch de minst slechtste hoor, en laat die maar spelen, kunnen we hem misschien in de winterstop lozen voor een leuk bedrag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Castelen lozen voor Vincken/Ceulaer en Spits = Huysegems ..
Dan zit er potentie in..
Mwah, zie liever Ceulaer en Vincken liever dan Castelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind Castelen toch de minst slechtste hoor, en laat die maar spelen, kunnen we hem misschien in de winterstop lozen voor een leuk bedrag.
Onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Peter83 het volgende:
Het is en blijft schandalig als Feyenoord geen nieuwe spits weet te presenteren. Men heeft het legioen stil proberen te houden met Leonard, Tiendalli en Buijs, maar de broodnodige versterking voorin lijkt niet meer mogelijk te zijn. Je weet dat er een grote kans bestaat dat Kuijt vertrekt, maar verder dan een voorlopig lijstje kwam men niet. Toen Kuijt daadwerkelijk vertrok moest er zelfs nog gescout worden.
Wie vindt dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:11 schreef NickFeyR het volgende:
IEn Buijs moet dan ons uit het dal trekken ? Get real.
Zegt het woord "bullshit" je iets?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Peter83 het volgende:
Het is en blijft schandalig als Feyenoord geen nieuwe spits weet te presenteren. Men heeft het legioen stil proberen te houden met Leonard, Tiendalli en Buijs, maar de broodnodige versterking voorin lijkt niet meer mogelijk te zijn. Je weet dat er een grote kans bestaat dat Kuijt vertrekt, maar verder dan een voorlopig lijstje kwam men niet. Toen Kuijt daadwerkelijk vertrok moest er zelfs nog gescout worden.
Ik geloof niet dat je er ook maar iets van snaptquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Peter83 het volgende:
Hoezo is het onzin? Jij bent dus tevreden als men geen nieuwe spits weet te presenteren? Zigic werd afgetest, maar dat had men maanden geleden ook al kunnen doen. Je moet als topclub altijd in kunnen springen op het vertrek van je blikvanger, maar tot op heden is dit nog niet gebeurd.quote:
Dat zal zeker niet zo zijn aangezien Danny werkt als een Feyenoorder. En voor en na de wedstrijd heeft hij het schuim op zijn bek Bosschaart speelt als een jood die zojuist een pikhouweel op zijn kop heeft gehad. Hij heeft mooie praatjes maar in het veld is het een watje met domme tackels die geen waarde hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 06:56 schreef mister_popcorn het volgende:
saidi is in italie.
Ik hoop wel dat Buijs geen gevalletje Bosschaart wordt... Eigenlijk zou die ook eens 'n paar wedstrijden als middenvelder moeten spelen ipv dat gestuntel linksback. Bel Koeman 's ff dan, iemand...
Ik ga toch liever voor een fitte Castelen. Aangezien hij tegenwoordig na 3 wedstrijden weer geblesseerd is, zul je Ceulaer en Vincken ook vaak genoeg zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, zie liever Ceulaer en Vincken liever dan Castelen.
Zien er niet zo lui uit
Ik kan me wel 1 moment herrineren dat hij z'n 'naam' waar maakt. PSV uit die goal en die snelheidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:19 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor een fitte Castelen. Aangezien hij tegenwoordig na 3 wedstrijden weer geblesseerd is, zul je Ceulaer en Vincken ook vaak genoeg zien.
Blijf het toch vreemd vinden dat spelers bij Feyenoord vaker slechter worden dan beter. Als je weer terugdenkt aan de Castelen van begin seizoen 2004/2005. Dat was toen een regelrechte sensatie en als je kijkt hoe hij nu speelt.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |