Is Dennis de Nooijer al gestopt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef Cart_man het volgende:
Spits is ook bekend: http://www.ad.nl/sport/article585563.ece
Is dat zo?Dan zou het kunnen, beetje het Gabri verhaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Misschien omdat meneer Klasnic geen basisplaats meer heeft bij Werder ?
Tsja hij wil alleen in de eredivisie en niet vliegen, ja zo ken ik er nog een paar. Jeetje ken je plek Ali. Als je er nu 30 inschiet bij AGOVV, heb je volgend jaar een leuke club in de eredivisie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef Merkie het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Elkhattabi clubloos is. Prima spits voor een willekeurige subtopper in Nederland. En nee, niet voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
Buijs... Damn, daar komt de inhaalrace..
Hey, weer een grappenmaker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
Buijs... Damn, daar komt de inhaalrace..
Jah kom op he, ook zonder te trollen kan je niet ontkennen dat het een subtopper is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, weer een grappenmaker.
Guttegut, je vermaakt je wel op zo een dag, poeh hé.
Dat vind ik wel een erg hoge inschatting.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jah kom op he, ook zonder te trollen kan je niet ontkennen dat het een subtopper is.
Dat vind ik een onderschatting. Net of de Culina's, Lindenbergen en Maduro's erbovenuit steken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg hoge inschatting.![]()
Toch heb ik medelijden met je C_Mquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, weer een grappenmaker.
Guttegut, je vermaakt je wel op zo een dag, poeh hé.
Je moet wat als het voetbal niet om aan te gluren isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb in tijden niet zoveel favorieten bij de selectie gehad. Buijs, De Guzman, Greene, Lucius, Drenthe, Saidi, het kan me geen reet schelen wat de rest van Nederland zich met Feyenoord bemoeit, ik geniet van deze selectie. Met of zonder extra spits.![]()
Wat heeft jou dan zoet gehouden al die jaren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als het voetbal niet om aan te gluren is
Gloryhunter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prijzen
Hij stond in het begin onder gullitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 06:56 schreef mister_popcorn het volgende:
saidi is in italie.
Ik hoop wel dat Buijs geen gevalletje Bosschaart wordt... Eigenlijk zou die ook eens 'n paar wedstrijden als middenvelder moeten spelen ipv dat gestuntel linksback. Bel Koeman 's ff dan, iemand...
Ga jij nou maar lekker naar kluivert kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan De Guzman beter op de bank zetten want die past niet in dat middenveld van prutsers
Hahahahaha, val van me stoel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik lach me echt suf hier. Dat Buijs wordt gezien als een soort verlosser is te gek voor woorden. Het is een geval Bosschaart, dat ziet zelfs een blinde nog
ook de 1e helft tegen Chelsea was hij niet slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hij stond in het begin onder gullitook altijd verdedigende mid hoor... deed die niet slecht moet ik zeggen. Hij heeft een aardige pass in de benen.
sorry hoor, maar dan heb je totaal geen voetbal inzicht, de Guzman is de zo'n beetje de enige speler, die creatief is, een slim steekballetje heeft om iemand vrij voor de keeper te zetten, die MOET spelen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Guzman?
Hij is zéker een supertalent, maar ik denk dat we op dit moment meer aan Buijs hebben als onverzettelijke, harde werker, misschien kan De Guzman wel in de spits ipv. Boussaboun![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dan heb je totaal geen voetbal inzicht, de Guzman is de zo'n beetje de enige speler, die creatief is, een slim steekballetje heeft om iemand vrij voor de keeper te zetten, die MOET spelen!
Ze moeten ook gewoon 4-4-2 gaan spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
En daar kan hij nu wat meer aan toekomen als Buijs en Lucius het bikkelen voor hun rekening nemen.
dat viel me ook op ja (voor zover dat nog mogelijk was gezien mijn bierinname vantevoren...)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ook de 1e helft tegen Chelsea was hij niet slecht
had alleen de pech dat Drenthe uitviel, dus moest ie weer back
Nou.. Zeikargentijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hadden Tevez als spits moeten halen. Nu gaat hij al naar West Ham United![]()
niet goed genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hadden Tevez als spits moeten halen. Nu gaat hij al naar West Ham United![]()
Denk na.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef koningdavid het volgende:
Als zelfs West Ham United Tevez en Mascherano kan huren, moet het Feyenoord toch wel lukken allen Tevez te huren?
Als hij wil natuurlijk.
Qua salaris misschien wel , maar qua competitie is het een stuk minder interessant voor zo'n jongen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef koningdavid het volgende:
Als zelfs West Ham United Tevez en Mascherano kan huren, moet het Feyenoord toch wel lukken allen Tevez te huren?
Als hij wil natuurlijk.
Leg uitquote:
Tuurlijk, daarom zei ik ook: 'als hij wil'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Qua salaris misschien wel , maar qua competitie is het een stuk minder interessant voor zo'n jongen...
Waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, denk logisch na. Moet niet zo moeilijk zijn voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |