abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41346376
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Feyenoord nog voor morgen-avond 00.00 uur een spits wilt inlijven zouden ze er goed aan doen hun vizier gewoon te richten op de spitsen die in Nederland rondlopen.

Ik denk inderdaad dat de eerder genoemde N'Kufo wel een goede spits zou zijn, maar ook die nieuwe Braziliaan van Sc Heerenveen heeft al indruk op mij gemaakt.

Allback leek mij eerst ook een goed en haalbaar alternatief, maar jammer dat dat mislukt is. Vraag me af om wat voor reden, want echt heel duur zal hij toch niet zijn geweest?

Verder is het natuurlijk dom geweest om Lazovic naar Vitesse te laten gaan, dan hadden we dit spitsenprobleem nu niet gehad, had Pi-air lekker in de uitverkoop gedaan ofzo. Maar ja, wie wilt die nu hebben, dan kun je nog beter een lantaarnpaal op het veld zetten om mee te kaatsen.
Wat een respect weer voor een van de grootste helden in de geschiedenis van Feyenoord. Je bent zeker afgelopen weekend ook niet naar het stadion geweest.... Pi-air was toevallig wel één van de weinige jongens die het niveau toonden dat hoort bij een club als de onze.
quote:
Biseswar had ik persoonlijk ook niet verhuurd, en De Ceulaar had dan lekker in Waalwijk kunnen blijven. Ik snap het ook niet, Biseswar deed het vorig seizoen toch best goed? Oa. nog een aantal keren gescoord zelfs.
Met hem zitten we opgescheept door Wotte en Gullit. Sowieso als ons eigendom, maar het aantrekken van deze jongen is natuurlijk al fout geweest. Is niet verder dan Vincken in zijn ontwikkeling en zal ook nooit beter worden.
quote:
Maar goed, dat we bij het beleid zo onze vraagtekens konden zetten wisten we natuurlijk al, maar laten we in godsnaam ons team supporteren als nooit tevoren. Juist nu het slecht gaat kan een massale morele steun nét de spelers over het dode punt heen helpen, en meer zelfvertrouwen geven.

Als het goed gaat mogen we onze grote mond dichthouden, maar nu moeten we de doelpunten bij wijze van spreke erin schreeuwen!

Ik heb er al zin in, maakt me niet uit of we vierde of achtste worden, als er maar gevochten wordt voor elke centimeter en als er dan tóch verloren wordt dat we dan kunnen zeggen dat er alles aan is gedaan, en dat ze het gras hebben opgevreten - en dat de tegenstander er in ieder geval niet ongehavend vanaf is gekomen!

Net als het team begin jaren 90, dat liep ook niet over van kwaliteit maar was onverzettelijk en bikkelhard. Met Henk Fräser, John de Wolf, Ruud Heus en Ulrich van Gobbel en George Boateng, dat idee.

Feyenoord
Dat zijn wel weer mooie woorden!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:39:53 #152
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41346384
Ey maar jongens hij heeft 1 dingen gemeen met jullie. Hij haat Ajax en joden. Dat is toch belangrijker ibj jullie dan dat het een goeie voetballer is
pi_41346446
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Clausule in het contract van Buijs. Voor 750k mocht hij weg. Stom dat die clausule erin stond natuurlijk
Ik heb ergens gelezen dat Fc Groningen meer ontvangt voor Buijs, maar Feyenoord ontvangt natuurlijk nog een percentage van de transfersom voor de jeugdopleiding van Buijs

Hehe, sorry flauw.....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:42:50 #154
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41346514
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat Fc Groningen meer ontvangt voor Buijs, maar Feyenoord ontvangt natuurlijk nog een percentage van de transfersom voor de jeugdopleiding van Buijs

Hehe, sorry flauw.....
waarvan 12% fictieve rente
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:42:55 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41346516
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:39 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

jezus
Dat was zo'n 3 jaar terug, toen we nog rond plek 14 stonden. Buijs kon naar Roda en Groningen. Met deze clausule in het contract kwam hij naar Grunn.
pi_41346519
quote:

Ey maar jongens hij heeft 1 dingen gemeen met jullie. Hij haad Ajax en joden. Dat is toch belangrijker ibj jullie dan dat het een goeie voetballer is
'hij haad'...moet dat niet met dt?
pi_41346532
quote:

Ey maar jongens hij heeft 1 dingen gemeen met jullie. Hij haad Ajax en joden. Dat is toch belangrijker ibj jullie dan dat het een goeie voetballer is
Beter dan de ex-joden die nu in het veld staan(Tiendalli,Greene)
pi_41346562
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef NickFeyR het volgende:
We hadden gewoon bijna Klasnic......
Alleen de afkoopsom was te hoog en het salaris niet te betalen maar voor de rest was hij al Feyenoorder.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:44:07 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41346568
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

'hij haad'...moet dat niet met dt?
nee alleen een t. Geen idee waar ik die d vandaan haal
pi_41346627
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

Alleen de afkoopsom was te hoog en het salaris niet te betalen maar voor de rest was hij al Feyenoorder.
Dat bedoel ik........
pi_41346633
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Beter dan de ex-joden die nu in het veld staan(Tiendalli,Greene)
Jullie accepteren alles, dat blijkt maar weer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41346651
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jullie accepteren alles, dat blijkt maar weer.
Nee hoor,zeg ik dat dan ?
pi_41346655
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

2 jaar geleden al
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:46:48 #164
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41346685
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Als de speler in kwestie zelf niet wil, dan zal ie toch ook niet gaan onderhandelen over zijn salaris????
Weet niet of het waar is dat Klasnic zijn eisen heb vertelt, want ik kan me niet voorstellen dat ie naar feyenoord wil.Nogmaals niet omdat het feyenoord is maar omdat hij van werder naar feyenoord gaat.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41346716
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Weet niet of het waar is dat Klasnic zijn eisen heb vertelt, want ik kan me niet voorstellen dat ie naar feyenoord wil.Nogmaals niet omdat het feyenoord is maar omdat hij van werder naar feyenoord gaat.
Misschien omdat meneer Klasnic geen basisplaats meer heeft bij Werder ?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:47:35 #166
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41346719
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:39 schreef art100_z het volgende:

[..]

Wat een respect weer voor een van de grootste helden in de geschiedenis van Feyenoord. Je bent zeker afgelopen weekend ook niet naar het stadion geweest.... Pi-air was toevallig wel één van de weinige jongens die het niveau toonden dat hoort bij een club als de onze.
Lange lul, heeft in 2002 al afgedaan.
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

nee alleen een t. Geen idee waar ik die d vandaan haal
Je bent niet zo intelligent.
A.M.A.B
pi_41346731
Maar nogmaals even over een mogelijke spits voor de verandering: Is N'Kufo niks? Of die nieuwe Braziliaan van Sc Heerenveen, hoe heettie?

Die zullen niet duur zijn

In Nevland heb ik weinig vertrouwen, want die is al 28 en die is dus niet meer voor een mooi bedrag door te verkopen, en omdat hij al 28 is zal hij vast niet meer veel beter worden en is dus al zo'n beetje uitgeleerd lijkt mij.

Dus ajb. geen Nevland
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:48:25 #168
139407 jorienvdherik
pi_41346752
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

2 jaar geleden al
[afbeelding]
shirt is
pi_41346804
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar nogmaals even over een mogelijke spits voor de verandering: Is N'Kufo niks? Of die nieuwe Braziliaan van Sc Heerenveen, hoe heettie?

Die gast is net van de zomer gekomen als duurdste aankoop van Heerenveen ooit

Nevland ben ik met je eens
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:49:47 #170
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41346815
quote:

In Nevland heb ik weinig vertrouwen, want die is al 28 en die is dus niet meer voor een mooi bedrag door te verkopen, en omdat hij al 28 is zal hij vast niet meer veel beter worden en is dus al zo'n beetje uitgeleerd lijkt mij.

Dus ajb. geen Nevland
t gaat er toch om dat ie doelpunten maakt. niet om voor hoeveel ie doorverkocht kan worden
pi_41346879
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

t gaat er toch om dat ie doelpunten maakt. niet om voor hoeveel ie doorverkocht kan worden
De Nlse comp is een handelsluis geworden tegenwoordig.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:52:19 #172
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41346905
quote:
Alves van Heerenveen kunnen jullie denk ik niet betalen hoor.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:52:24 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41346909
ja duh, maar je mag nu best ff andere prioriteiten stellen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:53:24 #174
139407 jorienvdherik
pi_41346945
quote:
De volledige brief van Jorien van den Herik

Voorzitter Jorien van den Herik ontbrak dinsdagavond bij het supporters-forum, maar reageert op www.AD.nl op de aantijgingen van het Legioen.

,,Ik heb in die vijftien jaar heel vaak met groepen supporters gesproken en iedereen weet dat iedereen welkom is. Dat is nu ook het geval. Ik heb de directie ook nu gevraagd beheersbare groepen te maken en ik zal de zaken opnieuw uitleggen.

Ik heb daar nooit bezwaar tegen gemaakt. Nu ook niet. Men moet natuurlijk ook begrijpen dat één tegen tweehonderd geen verhouding is. Zeker niet in een emotionele sfeer. Bij zware discussies hoef je niets uit de weg te gaan, en dat doe ik ook, maar het moet geen spraakverwarring worden.

Het allerbelangrijkste is dat er ook naar een uitleg geluisterd kan worden, vooral als het gaat om alle zaken die bij besluiten een rol hebben gespeeld. Als men mij verwijt dat ik in een vorige bijeenkomst gezegd heb dat wij schuldenvrij waren, zou het best eens kunnen zijn dat ik – die vanuit de cijfers beredeneerd – geprobeerd heb te zeggen dat we in balans waren.
Naast de schuldenpositie stonden de vorderingen en de waarden die de spelers vertegenwoordigen.

Van schuld spreek je als je geen vorderingen en geen bezit hebt. Wij hadden ze wel en dat wordt in alle commotie nu volkomen over het hoofd gezien.
En natuurlijk zal ik de laatste zijn die zegt dat we niet heel veel hebben moeten lijden. Het gemis van de CL is de zwaarste factor. Ik kan de goals er als voorzitter van de Raad van Commissarissen niet zelf inschieten. Ik ben ook geen trainer en geen scout. Maar men moet ook de goede tijden niet vergeten bij het oordeel over mensen.

Spelers als Van Gastel, Bosvelt, Ono, Konterman, Dudek, Kuyt, de broers Kalou en Van Wonderen konden goedkoop worden gekocht en zij gingen zich manifesteren. Toen hadden we het makkelijker. Maar nog altijd zonder CL. De laatste jaren zit het tegen en heb ik me juist – vanuit een achtergrondpositie - uit de naad gelopen om uit transfers te halen wat er voor de club in zit.

De directie heeft op aangegeven van de Raad van Commissarissen drastisch gesaneerd, waarmee de zaak financieel weer volkomen op orde is. Je hebt alleen nu een andere balans: geen schulden en na aftrek van Kuyt en Kalou minder bezittingen. Maar die bezittingen die er zijn, zijn nog altijd door experts bepaald heel veel waard.

Ik vind het overigens formeel niet juist om over het gevoerde beleid met geledingen binnen Feyenoord te praten. Dat is aan de directie want die is daar verantwoordelijk voor. Als de Raad van Commissarissen opmerkingen heeft over het gevoerde of te voeren beleid, laat zij dat de directie en dus niet anderen weten. Die opmerkingen zijn in het verleden meerdere malen geplaatst vooral over het principe dat er altijd aan het seizoen moet worden begonnen met een minstens sluitende begroting. In de jaren dat ik zelf beleid heb uitgevoerd en verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken kon worden gehouden, is van dat principe ook nooit afgeweken.

Toen wij nog een stichtingsvorm hadden lag de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken bij het management. Met de overgang naar een N.V. structuur werd dat de directie.

De fiattering van een benoeming van management of directieleden ligt inderdaad bij de Raad van Commissarissen. Maar dat gebeurt altijd in overleg en veelal op voorspraak van de directie want die moeten er tenslotte mee samen werken. Met nadruk was dat het geval met de aanstelling van Ruud Gullit en Mark Wotte die unaniem door de dagelijkse leiding werden voorgesteld.
In zo’n situatie past het, mits er geen zwaarwegende argumenten zijn, om als Raad van Commissarissen die voordracht over te nemen. Zo is het ook altijd gegaan. De laatste aanstelling waar ik zelf bij betrokken was is die van Bert van Marwijk geweest.

Er wordt mij veel aangerekend en ik loop daar niet voor weg omdat ik vind dat een directie zich altijd gesteund moet voelen. Het is onze verantwoordelijkheid als Raad van Commissarissen om een directie aan te stellen die dat vertrouwen verdient. Met directieleden die dat niet verdienen, verbreek je de arbeidsverhouding of je laat ze gaan.

Maar het gaat mij te ver om mij verantwoordelijk te houden voor de dagelijkse gang van zaken. Dan moet je er, zeker in een voetbalbedrijf, dagelijks zijn en 60 of 70 uur in de week aan de club kunnen besteden. Ik heb dat met alle liefde en inzet in de jaren ’90 gedaan, maar de laatste jaren heb ik daar de tijd niet meer voor en vind ik ook dat de club niet teveel afhankelijk van mij moet zijn.

Daar, omdat ik eigenlijk voorzitter en algemeen directeur was, werd in het verleden terecht kritiek op geuit en vandaar alle veranderingen in dagelijkse leiding en structuur. Het is daarom ook onzin om te stellen en eigenlijk te betichten dat ik alles voor het zeggen zou hebben.

Ik heb ook geen golden share. Die heeft wel een stichting die de aandelen beheert en waakt over de Feyenoord-cultuur en waarbij de licentie is ondergebracht. Dit alles om te voorkomen dat iemand die aandelen zou verwerven, de club ook zou kunnen verkopen. De Raad van Commissarissen vormt het Stichtingsbestuur, maar evenals in de Raad van Commissarissen worden ook daar besluiten bij meerderheid van stemmen genomen.

Na alle winstgevende jaren, werd er in het seizoen 2003-2004 een fors verlies – 10,6 miljoen geleden waardoor onze vermogenspositie, weliswaar nog positief, werd aangetast. De Raad van Commissarissen heeft natuurlijk op de gevaren daarvan gewezen. Maar toen in het seizoen 2004-2005 bleek dat het verlies weliswaar met de helft was teruggebracht, maar dat de vermogenspositie negatief was geworden, heeft de Raad van Commissarissen gesteld dat er een forse koerswijziging in de besluitvorming moest worden aangebracht.

De komst van Wim Jansen maakte deel uit van die koerswijziging. De momenten van aankoop en verkoop kunnen echter niet altijd synchroon lopen en er werd tevens afgelopen seizoen getracht mede door het behouden van Kuyt en Kalou deelname aan de Champions League af te dwingen. Het resultaat was echter zeer teleurstellend. Niet alleen sportief, maar bovenal financieel omdat regelmatige deelname aan de Champions League of lang meedoen in de UEFA Cup de inkomsten brengen die de club nodig heeft.

Verantwoorde bedrijfsvoering louter op basis van inkomsten uit de Nederlandse competitie en de KNVB beker is vrijwel onmogelijk en leidt in het meest gunstige geval tot een sluitende begroting zonder ruimte voor enige investering.

De Raad van Commissarissen heeft de begroting nog niet kunnen goedkeuren omdat dit eigenlijk pas definitief kan na het sluiten van de transferperiode. Het uitgangspunt is onveranderd dat er een sluitende begroting moet worden ingediend.

Maar er is ook begrip voor een kleine afwijking daarin, omdat verkopen niet altijd te realiseren zijn. Zeker met het vertrouwen dat bestaat in de huidige directievoering en het door de Raad van Commissarissen goedgekeurde plan van aanpak, wordt dat geen groot bezwaar geacht. Niet in het minst gesteund door een aanmerkelijk verbeterde vermogenspositie. Dat de licentie-commissie voor dit jaar meekijkt, terwijl dit op basis van de huidige cijfers niet meer nodig was geweest, vind ik op dit moment een extra zekerheid."
pi_41346968
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:52 schreef PLAE@ het volgende:

ja duh, maar je mag nu best ff andere prioriteiten stellen.
Wellicht dat die veel zou scoren bij Feyenoord, maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar een spits van gelijk niveau die jonger is, en nog kan groeien, en die dus ook nog iets opleverd als die weer weggaat bij Feyenoord.

Feyenoord heeft het geld hard nodig, Feyenoord heeft al te vaak spelers gehad die niks opleverden en gehaald zijn voor één of twee seizoenen.
pi_41347054
Buijs Een Feyenoorder in hart en nieren!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:56:36 #177
139407 jorienvdherik
pi_41347061
Owja voor de spits..
Feyenoord moet Karim Benzema halen, was ik vergeten. Hij speelde erg goed afgelopen week.. Daarvoor ook
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:56:45 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41347071
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef Danny-Buijs het volgende:
Heb je hem ook weer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41347103
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer.
D-K in disguise.
pi_41347151
quote:
Hoi
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja voor de spits..
Feyenoord moet Karim Benzema halen, was ik vergeten. Hij speelde erg goed afgelopen week.. Daarvoor ook
Stuur Chris anders ff een mailtje

Echte Jorien:
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:59:33 #181
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41347190
quote:
Hee DK
pi_41347217
quote:
Maar het gaat mij te ver om mij verantwoordelijk te houden voor de dagelijkse gang van zaken. Dan moet je er, zeker in een voetbalbedrijf, dagelijks zijn en 60 of 70 uur in de week aan de club kunnen besteden. Ik heb dat met alle liefde en inzet in de jaren ’90 gedaan, maar de laatste jaren heb ik daar de tijd niet meer voor en vind ik ook dat de club niet teveel afhankelijk van mij moet zijn.
Als je daar de tijd niet meer voor hebt dan moet je de weg maar vrij maken voor iemand die de tijd daar wel voor heeft
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:04:49 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41347343
Alweer een overgangsjaar dus. Zoals eigenlijk altijd.

Het blijft wel behelpen zeg, en dan ook nog wat paniekaankopen straks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41347346
quote:
Dat de licentie-commissie voor dit jaar meekijkt, terwijl dit op basis van de huidige cijfers niet meer nodig was geweest, vind ik op dit moment een extra zekerheid."
Wel handig idd

En dat gelul over die schulden... Alsof ie niet wist wat er bedoeld werd. Nu moeten nog ff Ghana-verhaal/de fictieve rente/opstapdatum/etc etc worden uitgelegd.
pi_41347388
In het AD staat trouwens dat Peter Bosz al persoonlijk rond was met Klasnic maar dat Werder Bremen schijnbaar op het allerlaatste moment alsnog een streep haalde door het akkoord voor de transfer naar Feyenoord.

De transfer was dus dichterbij dan in eerste instantie het geval leek. Dan is het natuurlijk helemaal zuur.
pi_41347395
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef popolon het volgende:
Alweer een overgangsjaar dus. Zoals eigenlijk altijd.

Het blijft wel behelpen zeg, en dan ook nog wat paniekaankopen straks.
Oh lachen weer een jood.Ga lekker naar je eigen topic.
Fc Kopenhagen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:06:48 #187
139407 jorienvdherik
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:07:25 #188
139407 jorienvdherik
pi_41347437
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD staat trouwens dat Peter Bosz al persoonlijk rond was met Klasnic maar dat Werder Bremen schijnbaar op het allerlaatste moment alsnog een streep haalde door het akkoord voor de transfer naar Feyenoord.

De transfer was dus dichterbij dan in eerste instantie het geval leek. Dan is het natuurlijk helemaal zuur.
Ah balen gewoon Benzema proberen te huren.

Heeft Carew,Fred, Govou voor zich
pi_41347504
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:09:27 #190
157164 Thunder-man
Ophidian - butterfly (vip)
pi_41347510
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Fc Kopenhagen.
Hand in hand landverraders
hand in hand de kuip verbrand
geen woorden maar doden
leve feijenoord 0
Risin' up - back on the street
Did my time, took my chances , Went the distance
Now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive
pi_41347578
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Danny-Buijs het volgende:
[afbeelding]
Dat wille we zien!!
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:11:28 #192
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41347598
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Fc Kopenhagen.
Jood? Ik?

Hard he, de waarheid?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41347629
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Thunder-man het volgende:

[..]

geen woorden maar doden
leve feijenoord 0
Tering newbie.....
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:14:33 #194
139407 jorienvdherik
pi_41347716
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Thunder-man het volgende:

[..]

geen woorden maar doden
leve feijenoord 0
pi_41347729
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Danny-Buijs het volgende:
[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41347737
Die moskee is best wel ernstig
pi_41347758
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Dat wille we zien!!
Stam zal dat broekie laten janken als een baby.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:15:59 #198
139407 jorienvdherik
pi_41347786
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef devv05 het volgende:

[..]

stam
pi_41347792
quote:

[..]

Dat zeggen jullie over iedereen
pi_41347822
quote:

[..]

Stam? In een TGV houdt hij hem nog niet bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')