abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41364241
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

je hebt meer hart dan hersens, dat is duidelijk
Goh, weer zo'n oneliner...

De liefde voor Ajax is gewoon groter dan alles, ik zou er alles voor opzij zetten. Maar voor dat stelletje meelopers hier (niet allemaal) is Ajax schijnbaar niet meer dan een hobby.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41364258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die had ie ook.

Hij had ook naar Bordeaux kunnen gaan maar koos ervoor om bij PSV te komen ballen.
Hij komt helemaal niet ballen als je de berichten moet geloven
pi_41364265
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die had ie ook.

Hij had ook naar Bordeaux kunnen gaan maar koos ervoor om bij PSV te komen ballen.
Dat bedoel ik, vertel dat Montana maar, die zegt dat er alleen een keuze was tussen Valencia B en PSV.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:31:52 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41364279
quote:
Kluivert: 'Meer clubs uit de CL willen me'

29/8/2006 14:41

PSV is niet de enige club die Patrick Kluivert wil hebben. Volgens de spits van Valencia dingen er meer naar zijn hand, en niet de eerste de beste.

'Het zijn er aardig wat', antwoordde Kluivert aan MARCA op de vraag of er nog belangstelling voor hem is. 'Een paar daarvan spelen dit seizoen in de Champions League', voegde de dertigjarige aanvaller nog toe.

Kluivert zit bij Valencia op een dood spoor ondanks een nog twee jaar doorlopend contract. Coach Quique Sánchez Flores ziet het niet in hem zitten en is niet van plan om hem te gebruiken in welke competitie dan ook.

De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal kende een slecht seizoen bij Valencia. Hij kampte met tal van blessures en slaagde er niet in zich te bewijzen. Dit seizoen mag hij niet meetrainen met de selectie, waardoor hij individueel op de velden van Valencia aan zijn conditie werkt.

PSV-trainer Ronald Koeman denkt wel dat Kluivert nog van waarde kan zijn. In Eindhoven zou hij Jan Vennegoor of Hesselink kunnen vervangen, die naar Celtic is vertrokken. Koeman prees Kluivert onlangs nog als een veel completere aanvaller dan Vennegoor.

Volgens Omroep Brabant heeft Kluiverts advocaat Paul Foortse er gesprekken met PSV opzitten. Er zou nog een verschil zijn tussen het salaris dat PSV wil betalen en Kluivert wil ontvangen.

Het Kluivert-kamp zou nu met Valencia gaan praten om te zien of de Spaanse club een deel van zijn loon zou willen doorbetalen. Woensdag zou PSV uitsluitsel krijgen van Kluivert.
Dus, zoals hier valt te lezen, hebben een paar clubs die in de CL uitkomen belangstelling voor Patrick Kluivert gehad, maar enkel PSV werd concreet. Hij kon dus niet naar Bordeaux, hij kon dus niet naar Chelsea, hij kon dus niet naar Real Madrid, hij kon dus niet naar Internazionale, hij kon alleen maar naar PSV. Dus wat moet je dan? Toch maar bij Valencia B blijven, aangezien hij bij Ajax vandaan komt?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41364292
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Mijn god zeg... jij houdt dus meer van Ajax dan van jezelf en zou jezelf er helemaal voor wegcijferen? Hebben we het hier nog steeds over een potje voetbal?

Kluivert was pas echt een debiel geweest als ie niet aan zichzelf had gedacht en in een B-elftal was blijven voetballen omdat de 'echte' Ajax-fans anders boos op hem zouden worden...
Passant... ooit van clubliefde gehoord?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41364306
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
De liefde voor Ajax is gewoon groter dan alles, ik zou er alles voor opzij zetten. Maar voor dat stelletje meelopers hier (niet allemaal) is Ajax schijnbaar niet meer dan een hobby.
Zucht... omdat ik niet triest genoeg ben om iemand die mij mijn mooiste sportherinnering ooit geschonken heeft te gaan uitfluiten, ben ik een meeloper?

Rot op man
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:33:05 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41364314
quote:

[..]

er is maar 1 Ajacied, dat ben jij
pi_41364336
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus, zoals hier valt te lezen, hebben een paar clubs die in de CL uitkomen belangstelling voor Patrick Kluivert gehad, maar enkel PSV werd concreet. Hij kon dus niet naar Bordeaux, hij kon dus niet naar Chelsea, hij kon dus niet naar Real Madrid, hij kon dus niet naar Internazionale, hij kon alleen maar naar PSV. Dus wat moet je dan? Toch maar bij Valencia B blijven, aangezien hij bij Ajax vandaan komt?
Nee hoor, dat hoeft niet. Patrick's goed recht om dit te doen. Dat ontken ik toch niet?

Maar we moeten nu niet gaan doen of hij een AJACIED is. Hij is GEEN Ajacied.
pi_41364357
quote:

[..]

Staat nergens dat alleen PSV concreet werd ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41364376
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

er is maar 1 Ajacied, dat ben jij
Weer zo'n opmerking waar we niks mee kunnen. Zeg ik dat? Er zijn er nog duizenden. Maar het grootste gedeelte van de voetbalfans bestaat uit passanten.
pi_41364378
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Passant... ooit van clubliefde gehoord?
Waarom moet jij toch direct mensen denigreren wanneer ze je tegenspreken?

Clubliefde is 1, maar dat vervolgens voor je eigen belang stellen noem ik persoonlijk waanzin...
pi_41364404
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waarom moet jij toch direct mensen denigreren wanneer ze je tegenspreken?

Clubliefde is 1, maar dat vervolgens voor je eigen belang stellen noem ik persoonlijk waanzin...
Goed, jij vindt eigen belang belangrijker.

Prima, ik vind Ajax belangrijker. Kan je gek noemen, maar daar houden we het dan op.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:35:49 #223
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41364406
Onze grote vriend kan er niet zo goed tegen als mensen een andere mening hebben, dan zit je op een forum verkeerd.
pi_41364416
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Nee hoor, dat hoeft niet. Patrick's goed recht om dit te doen. Dat ontken ik toch niet?

goh, jij bent wel écht door passie gedreven he?
pi_41364423
is kluivert afgekeurd? bij de 1e keuring, of loopt Jazja te lullen
Haleloeja
pi_41364429
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Nee, hij is nu een boer.

Zullen we er maar over ophouden voordat we drie topics verder zijn?
pi_41364464
Waar staat dat dat Kluivert is afgekeurd?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:37:43 #228
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_41364465
quote:

[..]

Kerel, zoek een leven man
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_41364468
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zucht... omdat ik niet triest genoeg ben om iemand die mij mijn mooiste sportherinnering ooit geschonken heeft te gaan uitfluiten, ben ik een meeloper?

Rot op man
Dat hij dat puntertje erin schoot omdat hij nu eenmaal lekker kan ballen, maakt hem toch nog geen Ajacied? Ik val in herhaling, maar het is gewoon zo. Ik hou meer van echte Ajacieden dan goede voetballers.
pi_41364478
quote:

[..]

???? Dit stukje versterkt jouw argument niet hoor...

Hij had kennenlijk nog keus ook. En toch kiest hij voor PSV... Ongelooflijk
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41364485
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Weer zo'n opmerking waar we niks mee kunnen. Zeg ik dat? Er zijn er nog duizenden. Maar het grootste gedeelte van de voetbalfans bestaat uit passanten.
wat maakt dat uit? Net of IEDEREEN zich full-time voor een club storten!? die andere zijn ook fans, maar niet zo fanatiek, so be it, als je dat niet wilt respecteren vind ik je ook geen échte fan Iedereen is fan op z'n eigen manier... klaar...
Haleloeja
pi_41364505
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef Gelderland het volgende:
is kluivert afgekeurd? bij de 1e keuring, of loopt Jazja te lullen
Ik hoor het ook maar van mensen hier hoor
pi_41364514
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ik hou meer van echte Ajacieden dan goede voetballers.
Dat kan. Maar dat je Patrick Kluivert uit gaat fluiten is echt ongekend triest.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41364518
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef thewishmaster het volgende:
Onze grote vriend kan er niet zo goed tegen als mensen een andere mening hebben, dan zit je op een forum verkeerd.
Nee, ik ga alleen de discussie aan of hij een echte Ajacied is of niet. En naar mijn mening (!!!) is hij dat niet. Hoe groot jou passie voor een club is, moet je zelf weten.
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jouw mening. De mijne: dat is niet triest.
pi_41364547
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Helaas lopen er nogal wat van dat soort trieste figuren rond in de Nederlandse stadions....
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:40:47 #236
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41364564
Seedorf werd toen hij met AC Milan in de Arena kwam inderdaad ook al helemaal weggefloten.
pi_41364574
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Helaas lopen er nogal wat van dat soort trieste figuren rond in de Nederlandse stadions....
Goh, ik heb nog nooit een Ajax-speler uitgeloten. DAT vind ik pas triest, je eigen spelers uitfluiten. Dat je iemand uitfluit die jouw club naait (scheidsrechter, spelers, trainers), vind ik helemaal niet triest.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:41:20 #238
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41364577
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef thewishmaster het volgende:
Seedorf werd toen hij met AC Milan in de Arena kwam inderdaad ook al helemaal weggefloten.
dat sloeg ook nergens op
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:42:08 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41364604
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

???? Dit stukje versterkt jouw argument niet hoor...

Hij had kennenlijk nog keus ook. En toch kiest hij voor PSV... Ongelooflijk
Belangstelling hebben voor een speler betekent niet hetzelfde als een contract aanbieden, vandaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41364605
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef thewishmaster het volgende:
Dat was idd belachelijk; bij Kluivert is het een heel stuk begrijpelijker.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')