abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41566964
Ik heb zo'n vermoeden dat LedZep een voorbeeld wilde geven. Je kunt i.p.v. squats een willekeurige andere oefening invullen en in plaats van benen de spiergroep die je met die willekeurige andere oefening traint.

Maar aangezien LedZep nogal dichtgetikt is van squats gebruikt hij die als voorbeeld, uiteraard...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_41566968
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

bodybuildingtopique je kan het toch ook bij bp of mp toepassen?
Natuurlijk. Ik gaf enkel een voorbeeld

Edit: Videopac snapt het, hij gebruikt zijn brein!
pi_41567061
ja man ik was hem toch maar aan het porren hollanders
balsporten :r
pi_41567110
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef ivosnivo het volgende:
Biceps dumbelen
niet overdrijven
balsporten :r
  woensdag 6 september 2006 @ 22:55:33 #245
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41567228
pi_41569905
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

5 reps geeft zowel myofibrillaire als sacroplasmische spiergroei en is dus uitstekend voor kracht + massa.
ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...

misschien denk ik er ook wel te moeilijk over.... Heb namelijk vandaag (telt nog net, tis nou 23:56) 5 x 5 benchen gedaan met 75 kg. Dus ik vroeg me eigenlijk pas na de training af waarom ik nou die 5 x 5 heb gedaan ipv gewoon lekker voluit knallen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41570046
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...

misschien denk ik er ook wel te moeilijk over.... Heb namelijk vandaag (telt nog net, tis nou 23:56) 5 x 5 benchen gedaan met 75 kg. Dus ik vroeg me eigenlijk pas na de training af waarom ik nou die 5 x 5 heb gedaan ipv gewoon lekker voluit knallen
Je moet natuurlijk wel je max gewicht pakken wat je 5x5 kan doen! Dan voel je het goed hoor

Ik ga nu pitten, maar eerst een shake bouwen
pi_41575477
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wie zegt dat je geen 50% eiwit kan nemen?
Ik weet niet. Maar ik heb het volgens mij wel eens gelezen, en je ziet bij de verhoudingen ook nooit zo'n hoog percentage in eiwitten.
pi_41579694
Heb net een heerlijke lunch voor me staan:

2 boterhammen met pindakaas
2 boterhammen met ham
2 boterhammen met kipfilet
bakje danone joghurt
half bakje magere kwark
500 ml melk

Kijken of het beter werkt om eerder veel te eten dan een uur voor de training nog wat
  donderdag 7 september 2006 @ 13:01:08 #250
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41580869

ITS MARSCHMELLOW, HIS COMING TO KILL US ALL...AAAARGH
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:51:27 #251
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41584377
ff updaten

1 klein lomp dingetje in me pols is dus gaar, mocht van de dokter met tape proberen om oefeningen te doen in de sportschool maar dat schiet niet op. ik kan alleen apparaten doen waarbij ik me pols nauwlijks belast, zijn er helaas te weinig om naar de sportschool te gaan

hoop dat het snel beter wordt, zit al 3 weken thuis Voor de bulk is het wel goed, zit tegen de 80kg aan en me doel was 85kg voor 1 januari
pi_41585141
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
ff updaten

1 klein lomp dingetje in me pols is dus gaar, mocht van de dokter met tape proberen om oefeningen te doen in de sportschool maar dat schiet niet op. ik kan alleen apparaten doen waarbij ik me pols nauwlijks belast, zijn er helaas te weinig om naar de sportschool te gaan

hoop dat het snel beter wordt, zit al 3 weken thuis Voor de bulk is het wel goed, zit tegen de 80kg aan en me doel was 85kg voor 1 januari
van 80 naar 85 is mijn doel voor juli '07.
Kg's als doel hebben is altijd een beetje lastig want met bulken kan ik tegen die tijd wel 95 wegen. Kwaliteit voor kwantiteit eh.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 7 september 2006 @ 15:38:37 #253
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41585830
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:15 schreef BertV het volgende:

[..]

van 80 naar 85 is mijn doel voor juli '07.
Kg's als doel hebben is altijd een beetje lastig want met bulken kan ik tegen die tijd wel 95 wegen. Kwaliteit voor kwantiteit eh.
ik ga nu met een kg per week omhoog En het is de bedoeling om 85kg met een fatsoenlijk vetpercentage te zijn voor de zomer van 2k7
pi_41585954
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik ga nu met een kg per week omhoog En het is de bedoeling om 85kg met een fatsoenlijk vetpercentage te zijn voor de zomer van 2k7
ah, ik zit nu op 10%, maar "alles" zit bij m'n buik.
Nu is dat met de percentage verre van rampzalig, maar bij verhoging hoopt het daar dus op.
Ik vind jouw 1kg per weeg flink hoor, dat kan dan toch alleen grotendeels vet zijn?
pi_41586638
Ik ben nu 1.90m, 82kg 13%BF; doel: zwaarder worden bij gelijkblijvende BF.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:17:49 #256
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41587049
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:42 schreef BertV het volgende:

[..]

ah, ik zit nu op 10%, maar "alles" zit bij m'n buik.
Nu is dat met de percentage verre van rampzalig, maar bij verhoging hoopt het daar dus op.
Ik vind jouw 1kg per weeg flink hoor, dat kan dan toch alleen grotendeels vet zijn?
juh allemaal vet, kan niet trainen dus dan krijg je dat En bij mij komthet ook het meest op me buik, maja dat gaat er vanzelf weer af
  donderdag 7 september 2006 @ 20:02:30 #257
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41593308
Fugie ik heb altijd gedacht dat jij een chick was Ik dacht al: een vrouw die zwaarder wil worden?!?

Net even naar de gym geweest, benchen gaat echt heerlijk de laatste tijd, moet echt oppassen dat ik daar niet TE veel aandacht aan ga besteden. En voor het eerst sinds tijden wat isolatie voor biceps en triceps gedaan. Squatten ging niet want de broek die ik aanhad zat te strak, daar zou ik echt uitscheuren
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  donderdag 7 september 2006 @ 21:00:39 #258
140141 ivosnivo
pi_41595271
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[afbeelding]

ITS MARSCHMELLOW, HIS COMING TO KILL US ALL...AAAARGH
UVT is hier om de hoek, en onthoud goed dat drugs bad zijn.

grappig filmpje

[ Bericht 13% gewijzigd door ivosnivo op 07-09-2006 21:15:23 ]
pi_41597459
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
ff updaten

Ik heb ook een blessure, elleboog en knie.
Maja, ik doe nu cardio. Alleen fietsen is mogelijk. 10 km iedere ochtend. Toch voelt het alsof ik niks doe.

En ik val meteen af.
dat viel toch wel mee?
pi_41598245
Als je niet wil afvallen kun je beter stoppen met fietsen me dunkt.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:31:28 #261
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41598942
Noob-vraag:

Ik draai nu een split-schema, waarbij ik voor de borst een viertal oefeniongen heb staan. Is het nu zaak om die 4 oefeningen achter elkaar te draaien, of om steeds tussendoor een andere spiergroep te pakken zodat je energie terug wint?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_41599040
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef Robocock het volgende:
Noob-vraag:

Ik draai nu een split-schema, waarbij ik voor de borst een viertal oefeniongen heb staan. Is het nu zaak om die 4 oefeningen achter elkaar te draaien, of om steeds tussendoor een andere spiergroep te pakken zodat je energie terug wint?
Dat ligt eraan wat die spiergroep is. Triceps is niet verstandig tussendoor te doen omdat je dan je borst niet meer optimaal kan trainen. Kuiten/abs ofzo kan je prima tussendoor doen, kan je op elke borstoefening weer voluit kunt.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:54:49 #263
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41599819
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat die spiergroep is. Triceps is niet verstandig tussendoor te doen omdat je dan je borst niet meer optimaal kan trainen. Kuiten/abs ofzo kan je prima tussendoor doen, kan je op elke borstoefening weer voluit kunt.
Ah, oke. Dus voluit elke oefening in gaan is beter dan alles achter elkaar door raggen. Dacht dat er misschien een wetenschappelijk ( ) iets achter zat om 1 spiergroep helemaal kapot te trainen achter elkaar.

tx
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_41601989
Vraagje........

Ik wil kracht & massa in mijn benen, wat kan ik dan het beste doen....
bijvoorbeeld fullsquaten met 80kg of parallelsquat met 110? De aantallen zijn gewoon verzonnen maar het gaat erom dat het ongeveer even zwaar is qua gevoel!
pi_41602263
ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ben dus slapen
pi_41607878
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef McGilles het volgende:
Vraagje........

Ik wil kracht & massa in mijn benen, wat kan ik dan het beste doen....
bijvoorbeeld fullsquaten met 80kg of parallelsquat met 110? De aantallen zijn gewoon verzonnen maar het gaat erom dat het ongeveer even zwaar is qua gevoel!
Fullsquats natuurlijk .
pi_41608761
oh-oh... de achterkant van m'n schouder maakt nu willekeurig pulserende samentrekkende bewegingen alsof er zo'n tell-sell apparaat op zit.

denk dat ik ff benen ga trainen overmorgen.
pi_41609760
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef J-Will het volgende:
Fugie ik heb altijd gedacht dat jij een chick was Ik dacht al: een vrouw die zwaarder wil worden?!?

Net even naar de gym geweest, benchen gaat echt heerlijk de laatste tijd, moet echt oppassen dat ik daar niet TE veel aandacht aan ga besteden. En voor het eerst sinds tijden wat isolatie voor biceps en triceps gedaan. Squatten ging niet want de broek die ik aanhad zat te strak, daar zou ik echt uitscheuren
Dacht ik ook hoor, maar fugie is gewoon een slappe man
pi_41609784
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:50 schreef LedZep het volgende:

[..]

Fullsquats natuurlijk .
Dacht ik al, ik heb daar ook een beter gevoel bij!
Heb trouwens best spierpijn in mijn benen, woensdag 1,5uur hard gefietst (30km/u) en gisteren 7 setjes fullsquat en legextensions
pi_41610434
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:08 schreef BertV het volgende:
oh-oh... de achterkant van m'n schouder maakt nu willekeurig pulserende samentrekkende bewegingen alsof er zo'n tell-sell apparaat op zit.

denk dat ik ff benen ga trainen overmorgen.
grappig daar had ik ook last van vorige week, maar ik denk dat 't meer ontwenningsverschijnselen waren ivm niet boksen voor 3 weken... deze week 3 x gebokst en het is weer foetsjie.

Ben trouwens wel helemaal fysiek op, 3 x boksen na 3 weken niet te hebben gebokst en 2x KT waaronder 1 x veel (full)squats na 3 weken niet te hebben gequat. Voel me net 80 nou, ff die rust pakken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')