Natuurlijk. Ik gaf enkel een voorbeeldquote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
bodybuildingtopiqueje kan het toch ook bij bp of mp toepassen?
![]()
ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
5 reps geeft zowel myofibrillaire als sacroplasmische spiergroei en is dus uitstekend voor kracht + massa.
Je moet natuurlijk wel je max gewicht pakken wat je 5x5 kan doen! Dan voel je het goed hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...
misschien denk ik er ook wel te moeilijk over.... Heb namelijk vandaag (telt nog net, tis nou 23:56) 5 x 5 benchen gedaan met 75 kg. Dus ik vroeg me eigenlijk pas na de training af waarom ik nou die 5 x 5 heb gedaan ipv gewoon lekker voluit knallen![]()
Ik weet niet. Maar ik heb het volgens mij wel eens gelezen, en je ziet bij de verhoudingen ook nooit zo'n hoog percentage in eiwitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen 50% eiwit kan nemen?
van 80 naar 85 is mijn doel voor juli '07.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
ff updaten
1 klein lomp dingetje in me pols is dus gaar, mocht van de dokter met tape proberen om oefeningen te doen in de sportschool maar dat schiet niet op. ik kan alleen apparaten doen waarbij ik me pols nauwlijks belast, zijn er helaas te weinig om naar de sportschool te gaan
hoop dat het snel beter wordt, zit al 3 weken thuisVoor de bulk is het wel goed, zit tegen de 80kg aan en me doel was 85kg voor 1 januari
![]()
ik ga nu met een kg per week omhoogquote:Op donderdag 7 september 2006 15:15 schreef BertV het volgende:
[..]
van 80 naar 85 is mijn doel voor juli '07.
Kg's als doel hebben is altijd een beetje lastig want met bulken kan ik tegen die tijd wel 95 wegen. Kwaliteit voor kwantiteit eh.
ah, ik zit nu op 10%, maar "alles" zit bij m'n buik.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga nu met een kg per week omhoogEn het is de bedoeling om 85kg met een fatsoenlijk vetpercentage te zijn voor de zomer van 2k7
juh allemaal vet, kan niet trainen dus dan krijg je datquote:Op donderdag 7 september 2006 15:42 schreef BertV het volgende:
[..]
ah, ik zit nu op 10%, maar "alles" zit bij m'n buik.
Nu is dat met de percentage verre van rampzalig,maar bij verhoging hoopt het daar dus op.
Ik vind jouw 1kg per weeg flink hoor, dat kan dan toch alleen grotendeels vet zijn?
UVT is hier om de hoek, en onthoud goed dat drugs bad zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[afbeelding]
ITS MARSCHMELLOW, HIS COMING TO KILL US ALL...AAAARGH
Ik heb ook een blessure, elleboog en knie.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
ff updaten
1 klein lomp dingetje in me pols is dus gaar, mocht van de dokter met tape proberen om oefeningen te doen in de sportschool maar dat schiet niet op. ik kan alleen apparaten doen waarbij ik me pols nauwlijks belast, zijn er helaas te weinig om naar de sportschool te gaan
hoop dat het snel beter wordt, zit al 3 weken thuisVoor de bulk is het wel goed, zit tegen de 80kg aan en me doel was 85kg voor 1 januari
![]()
Dat ligt eraan wat die spiergroep is. Triceps is niet verstandig tussendoor te doen omdat je dan je borst niet meer optimaal kan trainen. Kuiten/abs ofzo kan je prima tussendoor doen, kan je op elke borstoefening weer voluit kunt.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef Robocock het volgende:
Noob-vraag:
Ik draai nu een split-schema, waarbij ik voor de borst een viertal oefeniongen heb staan. Is het nu zaak om die 4 oefeningen achter elkaar te draaien, of om steeds tussendoor een andere spiergroep te pakken zodat je energie terug wint?
Ah, oke. Dus voluit elke oefening in gaan is beter dan alles achter elkaar door raggen. Dacht dat er misschien een wetenschappelijk (quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat die spiergroep is. Triceps is niet verstandig tussendoor te doen omdat je dan je borst niet meer optimaal kan trainen. Kuiten/abs ofzo kan je prima tussendoor doen, kan je op elke borstoefening weer voluit kunt.
Fullsquats natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef McGilles het volgende:
Vraagje........
Ik wil kracht & massa in mijn benen, wat kan ik dan het beste doen....
bijvoorbeeld fullsquaten met 80kg of parallelsquat met 110? De aantallen zijn gewoon verzonnen maar het gaat erom dat het ongeveer even zwaar is qua gevoel!
Dacht ik ook hoor, maar fugie is gewoon een slappe manquote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef J-Will het volgende:
Fugie ik heb altijd gedacht dat jij een chick wasIk dacht al: een vrouw die zwaarder wil worden?!?
Net even naar de gym geweest, benchen gaat echt heerlijk de laatste tijd, moet echt oppassen dat ik daar niet TE veel aandacht aan ga besteden. En voor het eerst sinds tijden wat isolatie voor biceps en triceps gedaan. Squatten ging niet want de broek die ik aanhad zat te strak, daar zou ik echt uitscheuren
Dacht ik al, ik heb daar ook een beter gevoel bij!quote:
grappig daar had ik ook last van vorige week, maar ik denk dat 't meer ontwenningsverschijnselen waren ivm niet boksen voor 3 weken... deze week 3 x gebokst en het is weer foetsjie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:08 schreef BertV het volgende:
oh-oh... de achterkant van m'n schouder maakt nu willekeurig pulserende samentrekkende bewegingen alsof er zo'n tell-sell apparaat op zit.
denk dat ik ff benen ga trainen overmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |