Klinkt leuk, wat kost dat nou zo´n kuurtje van 3-4wkn ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef Mr.J het volgende:
Alles.
Insuline is het meest anabole hormoon wat er te krijgen is. Alleen zit er een zeer strict gebruikersprotocol aan. Kan je die niet volgen moet je er af blijven.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/insuline-faq-67153/
Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:
Insuline kost itt AAS praktisch niets.
Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.
Desalniettemin is het iets om ver weg van te blijven.
tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was -quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef LedZep het volgende:
* LedZep heeft best pijn in zijn poten na 2 uur trappen (en stoten)
Daarvoor nog even gek gedaan op de seated leg press. Dingetje gaat tot 400lbs (180kg), wat dus helemaal niks is. Na eerst wat extra blokken van zo'n 3kg 't stuk erop te hebben gepleurd maar een 10kg schijf eraan gehangen.. bij mekaar zo'n 200-210kg. Na 20 reps was het wel genoeg geweest
![]()
.
Ik ga eens kijken hoeveel schijven ik er provisorisch aan kan hangen, mss dat ik de 250kg haal, hoewel low rep werk toch onmogelijk is.
McGilles: dynamic effort is niet zo'n goed idee als je niet beschikt over bands/ chains.
Het gaat niet zozeer om het gewicht - 250kg is niet veel - maar om de manier hoe ik tot dat gewicht kom. Moet dan toch wel minstens 50kg schijven aan de pin (waarmee je het gewicht selecteert) hangen en ik weet niet of dat kan.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was -- moest ik het ook eens proberen, toch 10 reps eruitgeperst
![]()
Niet dus.quote:Op maandag 4 september 2006 21:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.
Want? Je hebt het zelf ook...quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:
Insuline kost itt AAS praktisch niets.
Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.
Desalniettemin is het iets om ver weg van te blijven.
Om de dood simpele reden dat insuline gebruik aan een zeer strict protocol van eten gebonden is. Volg je dat stricte protocol niet ga je dood.quote:
in dat geval heb ik nog 'n mooi artikeltje voor je...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef LedZep het volgende:
Ik doe nog steeds aan incline curls voor mijn biceps! En incline close grip benchen voor de borst natuurlijk. Die benen zijn maar bijzaak, die zie je toch niet in een broek.
Resultaten 1 - 10 van circa 161.000 voor binnenkant borstquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef LedZep het volgende:
Oh kut als ik het goed begrijp train ik met close grip benches dus alleen mijn binnenkant borst en blijft mijn buitenkant onderontwikkeld.
Is dat even een domper
Wat had je uitgevroten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Na een ban van 3 maand eindelijk weer posten, tevens tvp
En jij bent?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Na een ban van 3 maand eindelijk weer posten, tevens tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |