abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41491077
Precies, wat je volgens mij beter kunt doen, is een schatting maken, en daarmee een schema opstellen, en dan naar de effecten kijken en desgewenst aanpassen. En dan wel zorgen dat je consistent het schema blijft volgen.
pi_41491088
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef Mr.J het volgende:
Alles.

Insuline is het meest anabole hormoon wat er te krijgen is. Alleen zit er een zeer strict gebruikersprotocol aan. Kan je die niet volgen moet je er af blijven.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/insuline-faq-67153/
Klinkt leuk, wat kost dat nou zo´n kuurtje van 3-4wkn ofzo?
  maandag 4 september 2006 @ 21:25:34 #153
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41494214
Insuline kost itt AAS praktisch niets.

Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.

Desalniettemin is het iets om ver weg van te blijven.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 4 september 2006 @ 21:43:00 #154
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41495037
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:

Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.

Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.
pi_41496190
* LedZep heeft best pijn in zijn poten na 2 uur trappen (en stoten)

Daarvoor nog even gek gedaan op de seated leg press . Dingetje gaat tot 400lbs (180kg), wat dus helemaal niks is. Na eerst wat extra blokken van zo'n 3kg 't stuk erop te hebben gepleurd maar een 10kg schijf eraan gehangen.. bij mekaar zo'n 200-210kg. Na 20 reps was het wel genoeg geweest .

Ik ga eens kijken hoeveel schijven ik er provisorisch aan kan hangen, mss dat ik de 250kg haal, hoewel low rep werk toch onmogelijk is.

McGilles: dynamic effort is niet zo'n goed idee als je niet beschikt over bands/ chains.
pi_41497085
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef LedZep het volgende:
* LedZep heeft best pijn in zijn poten na 2 uur trappen (en stoten)

Daarvoor nog even gek gedaan op de seated leg press . Dingetje gaat tot 400lbs (180kg), wat dus helemaal niks is. Na eerst wat extra blokken van zo'n 3kg 't stuk erop te hebben gepleurd maar een 10kg schijf eraan gehangen.. bij mekaar zo'n 200-210kg. Na 20 reps was het wel genoeg geweest .

Ik ga eens kijken hoeveel schijven ik er provisorisch aan kan hangen, mss dat ik de 250kg haal, hoewel low rep werk toch onmogelijk is.

McGilles: dynamic effort is niet zo'n goed idee als je niet beschikt over bands/ chains.
tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was - - moest ik het ook eens proberen, toch 10 reps eruitgeperst (niet full range dough)
balsporten :r
pi_41497185
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was - - moest ik het ook eens proberen, toch 10 reps eruitgeperst
Het gaat niet zozeer om het gewicht - 250kg is niet veel - maar om de manier hoe ik tot dat gewicht kom. Moet dan toch wel minstens 50kg schijven aan de pin (waarmee je het gewicht selecteert) hangen en ik weet niet of dat kan.
  maandag 4 september 2006 @ 22:54:01 #158
19479 Mr.J
pi_41497188
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:43 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.
Niet dus.
pi_41497580
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:

Want? Je hebt het zelf ook...
  maandag 4 september 2006 @ 23:37:29 #160
19479 Mr.J
pi_41498494
quote:
Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef synthesix het volgende:

[..]

Want? Je hebt het zelf ook...
Om de dood simpele reden dat insuline gebruik aan een zeer strict protocol van eten gebonden is. Volg je dat stricte protocol niet ga je dood.

Daarom niet voor beginners.
pi_41499791
Zag een vent bij mijn gym en vond em aardig sterk, dus ik mee in gesprek! Blijkt het nederlands kampioen powerliften te zijn geweest in z'n gewichtsklasse, 82,5kg! Met een squat van 315 kg
pi_41512431
300+ met een bw van ong 80 is echt goed ... Ik zou al blij zijn met 2 x mijn BW squatten... Komt goed nog, voor het einde van dit jaar wil ik fullsquatten met minstens 130 kg.

lekker nou aan 'n bak havermout met vanille-vla... oldskool meats pussy
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41512691
Rolstoel BB hoeft van mij niet, maar dit topic gaat meer over Legbuilding, wat is er moet het ouderwets armen en borst trainen gebeurd...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_41512887
Ik doe nog steeds aan incline curls voor mijn biceps! En incline close grip benchen voor de borst natuurlijk . Die benen zijn maar bijzaak, die zie je toch niet in een broek.
pi_41512989
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef LedZep het volgende:
Ik doe nog steeds aan incline curls voor mijn biceps! En incline close grip benchen voor de borst natuurlijk . Die benen zijn maar bijzaak, die zie je toch niet in een broek.
in dat geval heb ik nog 'n mooi artikeltje voor je...
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1236824

(wat n waardeloos ding is dit zeg, by far het slechtste wat ik ooit daar heb gelezen...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41513057
Chest thickness

Chest width

Chest upper portion

pi_41513167
"Wide-grip bench press to neck"

Mijn instructeur wordt gek...

hm, collega zat laatst mijn "chest" belachelijk te maken door zijn kippenborstje op te blazen met z'n hoofd naar achter...

best druk in je eentje...
pi_41513233
Oh kut als ik het goed begrijp train ik met close grip benches dus alleen mijn binnenkant borst en blijft mijn buitenkant onderontwikkeld .

Is dat even een domper
pi_41513417
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef LedZep het volgende:
Oh kut als ik het goed begrijp train ik met close grip benches dus alleen mijn binnenkant borst en blijft mijn buitenkant onderontwikkeld .

Is dat even een domper
Resultaten 1 - 10 van circa 161.000 voor binnenkant borst

dinsdag 5 september 2006 @ 13:57:37 #170
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_41514377
Na een ban van 3 maand eindelijk weer posten, tevens tvp
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:05:36 #171
140141 ivosnivo
pi_41514603
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Wat had je uitgevroten?
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:49:41 #172
19479 Mr.J
pi_41515912
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
En jij bent?
pi_41516091
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En jij bent?
Vast niet veel soeps, aangezien je een ban van 3 mnd niet zomaar krijgt
pi_41516160
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat had je uitgevroten?
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:03:17 #175
140141 ivosnivo
pi_41516306
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef LedZep het volgende:

[..]

Das gronings
Net zoals ik heb een joekel van een vis gevongen
pi_41516583
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Das gronings
Net zoals ik heb een joekel van een vis gevongen
Ik hà aan'n chinbaarke gehongen
pi_41520746
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wat moet 't dan zijn, gevreetten?

Het begin van het schooljaar vind wel zo z'n weerklank in m'n training. De vermoeidheid van het vroege opstaan is nou niet bepaald lekker voor je prestaties
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:23:42 #178
140141 ivosnivo
pi_41520802
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef synthesix het volgende:

[..]

Het begin van het schooljaar vind wel zo z'n weerklank in m'n training. De vermoeidheid van het vroege opstaan is nou niet bepaald lekker voor je prestaties
Slaap je wel 8 uur?
pi_41521119
Nope

Ga meestal 11 uur naar bed, en 7 uur er weer uit. En ik val echt _slecht_ in slaap, dus dan haal ik geen 8 uur..
pi_41522040
quote:

[..]

Ik vond dat juist weer heerlijk die regelmaat toen ik nog op school zat.
pi_41522498
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:09 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik vond dat juist weer heerlijk die regelmaat toen ik nog op school zat.
idd, ik begin die vakantie zo'n beetje beu te worden het enige hatelijke aan school zijn zowat de exames.. mja we moetten er iets voor overhebben
balsporten :r
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:57:45 #182
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41523496
heb spierpijn in mijn reet, en dat van full squatten met *trommelgeroffel* 30 kg Het was echt lang geleden
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41526380
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:57 schreef J-Will het volgende:
heb spierpijn in mijn reet, en dat van full squatten met *trommelgeroffel* 30 kg Het was echt lang geleden
hehe
ik ga morgen ook weer proberen te full-squatten na 3 weken, zal wel interessant worden denk ik. Denk ik no-way de 100 kg meer haal Of juist wel, na flink wat rdl's en dl's ... Nou ja, de hams zijn iig flink sterker geworden, dus zal tzt ook wel merkbaar zijn bij de fullsquats...
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:35:53 #184
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_41526564
Hoi, hier een nieuw en gewillig slachtoffer van het bodybuild/fitnessvirus. FF snel voorstellen: Meneermax, 28 jr. 1m85, 79kg. Lichaamsbouw is 'normaal', gemiddeld. Ik ben sinds een half jaar tenminste 3x per week bezig op de sportschool. (Nog) geen hardcoregym, daar voel ik me op dit moment nog niet op mijn gemak. Doel is het opbouwen van meer spiermassa zonder echt een klerenkast te worden (klerenkast zal ik met mijn bouw ook niet worden).
Inmiddels besloten om de boel toch wat serieuzer aan te gaan pakken. Nieuwe aanpak is:
3x week sportschool waarbij ik mij vooral richt op de zaken die ik thuis niet goed kan trainen. Borst, benen, rug, triceps etc. Daarnaast 5x week thuis buikspieroefeningen en biceps mbv losse handhalters. Weekend is rust.

Verder de volgende stappen gezet:
1. Ontbijten (jaja, voor het eerst in zo'n 22 jaar!). Ik eet een bak cruesli (meer krijg ik in de ochtend niet weg) en later rond 9.30 @work nog 2 a 3 volkorencrackerbrood met van die philadelphia-meuk. In de luch volkorenbrood met kaas/kip etc. ipv kroketten. Avond probeer ik te letten op een gezonde maaltijd. Ik ga niet apart koken en kan niet van vrouw en kind verwachten dat zij mijn hobby delen dus een patatje etc gebeurt echt wel eens.
2. Vloermatje en handhalters aangeschaft.
3. Creatine, Whey, HMB besteld en inmiddels binnen.
4. Gestopt met koffiedrinken (auw).

2 en 3 verwacht ik qua resultaat geen wonderen van maar uitgegeven geld stimuleert mij qua discipline.

Vraagje aan de meer ervaren mensen:
De info over creatine qua innemen is wisselend. Wat ik nu doe is het volgende. ochtend en middag 4 gram opgelost in limonadesiroop of vruchtensap. in de ochtend 1 HMB, middag 2, avond . Voor na het trainen maak ik een mix van kwark, melk, siroop, 2 eetlepels whey en 4 gr creatine. Is dit een effectief schema?

Andere tips?
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_41528091
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Meneermax het volgende:
Hoi, hier een nieuw en gewillig slachtoffer van het bodybuild/fitnessvirus. FF snel voorstellen: Meneermax, 28 jr. 1m85, 79kg. Lichaamsbouw is 'normaal', gemiddeld. Ik ben sinds een half jaar tenminste 3x per week bezig op de sportschool. (Nog) geen hardcoregym, daar voel ik me op dit moment nog niet op mijn gemak. Doel is het opbouwen van meer spiermassa zonder echt een klerenkast te worden (klerenkast zal ik met mijn bouw ook niet worden).
Inmiddels besloten om de boel toch wat serieuzer aan te gaan pakken. Nieuwe aanpak is:
3x week sportschool waarbij ik mij vooral richt op de zaken die ik thuis niet goed kan trainen. Borst, benen, rug, triceps etc. Daarnaast 5x week thuis buikspieroefeningen en biceps mbv losse handhalters. Weekend is rust.

Verder de volgende stappen gezet:
1. Ontbijten (jaja, voor het eerst in zo'n 22 jaar!). Ik eet een bak cruesli (meer krijg ik in de ochtend niet weg) en later rond 9.30 @work nog 2 a 3 volkorencrackerbrood met van die philadelphia-meuk. In de luch volkorenbrood met kaas/kip etc. ipv kroketten. Avond probeer ik te letten op een gezonde maaltijd. Ik ga niet apart koken en kan niet van vrouw en kind verwachten dat zij mijn hobby delen dus een patatje etc gebeurt echt wel eens.
2. Vloermatje en handhalters aangeschaft.
3. Creatine, Whey, HMB besteld en inmiddels binnen.
4. Gestopt met koffiedrinken (auw).

2 en 3 verwacht ik qua resultaat geen wonderen van maar uitgegeven geld stimuleert mij qua discipline.

Vraagje aan de meer ervaren mensen:
De info over creatine qua innemen is wisselend. Wat ik nu doe is het volgende. ochtend en middag 4 gram opgelost in limonadesiroop of vruchtensap. in de ochtend 1 HMB, middag 2, avond . Voor na het trainen maak ik een mix van kwark, melk, siroop, 2 eetlepels whey en 4 gr creatine. Is dit een effectief schema?

Andere tips?
Zelf vind ik het zonde dat je aan de creatine begint zonder een goed trainingsschema en voedingsschema.
pi_41528837
quote:

[..]

Gevreten
Wat doe jij op het vwo?

Gewoon de eerste maand 7 dagen per week om dezelfde tijd opstaan (als je het ritme eenmaal hebt minstens 5x) en gaan slapen als je moe bent; dan moet je natuurlijk niet tot middernacht gaan computeren want daarmee wek je geen slaap op. 's Avonds vanaf een uur of 10/11 een boek pakken en gaan slapen als je je concentratie er niet meer bij kan houden. Dan past je lichaam zich aan en zul je 's morgens niet meer vermoeid zijn omdat je een ochtendritme hebt en heb je altijd genoeg slaap omdat je gaat slapen wanneer je lichaam wil slapen.
pi_41530198
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Gevreten
Wat doe jij op het vwo?

Gewoon de eerste maand 7 dagen per week om dezelfde tijd opstaan (als je het ritme eenmaal hebt minstens 5x) en gaan slapen als je moe bent; dan moet je natuurlijk niet tot middernacht gaan computeren want daarmee wek je geen slaap op. 's Avonds vanaf een uur of 10/11 een boek pakken en gaan slapen als je je concentratie er niet meer bij kan houden. Dan past je lichaam zich aan en zul je 's morgens niet meer vermoeid zijn omdat je een ochtendritme hebt en heb je altijd genoeg slaap omdat je gaat slapen wanneer je lichaam wil slapen.
Vreten is min-of-meer spreektaal en daarvoor heb je niet echt schrijfregels vindt ik
Bovendien leer ik dat soort woorden niet op school/thuis

Maarja, ik zal het eens proberen.

@meneermax
Ik zou de creatine en hmb droppen als ik jou was. Je kunt in dit stadium ook net zo goed sojaproteine (erbij) kopen, dan kun je voor hetzelfde geld meer gram proteine eten.

Ik zie trouwens niet in, waarom je met koffie zou moeten stoppen. Van cafeïne gaat je stofwisseling en metabolisme sneller lopen, dat is zowel goed voor het wat vertragen van het aanzetten van lichaamsvet, als voor het sneller opnemen van voedingstoffen lijkt me..

Just my $0.02 though.
pi_41530462
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef synthesix het volgende:

[..]

Vreten is min-of-meer spreektaal en daarvoor heb je niet echt schrijfregels vindt ik
Bovendien leer ik dat soort woorden niet op school/thuis

Maarja, ik zal het eens proberen.

@meneermax
Ik zou de creatine en hmb droppen als ik jou was. Je kunt in dit stadium ook net zo goed sojaproteine (erbij) kopen, dan kun je voor hetzelfde geld meer gram proteine eten.

Ik zie trouwens niet in, waarom je met koffie zou moeten stoppen. Van cafeïne gaat je stofwisseling en metabolisme sneller lopen, dat is zowel goed voor het wat vertragen van het aanzetten van lichaamsvet, als voor het sneller opnemen van voedingstoffen lijkt me..

Just my $0.02 though.
Auw

idd, creatine en HMB heb je nu nog (lang) niet nodig. Vreten ( ) moet je. Dat zit nog niet helemaal snor als ik bekijk wat je zoal eet.
pi_41531895
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

Auw

idd, creatine en HMB heb je nu nog (lang) niet nodig. Vreten ( ) moet je. Dat zit nog niet helemaal snor als ik bekijk wat je zoal eet.
Zie je nou wat die slechte slaap met me doet

* synthesix maar 'ns pitten gaat
pi_41533546
tering jantje synthesix ga inderdaad slapen ja!

En meneermax, eerst gewoon voldoende vreten en hard trainen, en dan pas beginnen met whey/creatine en shit. Beginners hebben echt voldoende aan gewoon gezond voer, zolang het maar in flinke mate naar binnen wordt gewerkt.

En drop de 5 x p/w buikspieroefeningen. totaal overbodig. Je buikspier is ook gewoon 'n spier, waarom zou je die in hemelsnaam 5 x p/w pakken terwijl je andere spiergroepen 1 a 2 x p/w doet? Biceps thuis trainen is ook niet echt nodig imho, gewoon lekker bent-over-rows(google is je mattie...)doen, chinnen, en dan is 'n setje van 8-8-6 reps bicepscurls oid erbij echt voldoende.

Verder blijf lezen hiero, binnen 'n paar maanden weet je meer dan dat je in je "hele" halve jaar te weten bent gekomen succes!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:05:30 #191
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_41535327
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat had je uitgevroten?
Een link gegeven die je pc vol gooit met spam
  woensdag 6 september 2006 @ 00:06:40 #192
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_41535379
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En jij bent?
Een newbie maar ik volg jullie wel dagelijks(net een gtst soap hier)
pi_41540139
Nemen jullie de ochtend na een training ook een shake?
Of houden jullie het alleen bij kwark om de eiwitten binnen te krijgen.
(ik vind kwark nogal )
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_41540784
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:14 schreef Videopac het volgende:
Nemen jullie de ochtend na een training ook een shake?
Of houden jullie het alleen bij kwark om de eiwitten binnen te krijgen.
(ik vind kwark nogal )
Ik shake de hele dag door.
Maar mijn normale voeding bevat al veel eiwit.
pi_41541321
Ik kan(wil) die shakes niet betalen, dus ik eet gewoon veel zuivel, werkt ook prima denk ik.
pi_41541383
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef synthesix het volgende:
Ik kan(wil) die shakes niet betalen, dus ik eet gewoon veel zuivel, werkt ook prima denk ik.
Shakes, poedertjes en creatine hebben ook te veel het imago van wondermiddel gekregen.
Maareh, zou jij niet benieuwd zijn of meer eiwit je meer vooruit had geholpen?

Het is bij mij puur gemak, om maar niet liters kwark oid te hoeven eten.
pi_41541953
Ik neem op trainingsdagen een wheyshake na het sporten en voor het slapengaan een shake met "langzame" eiwitten.

Op niet-trainingsdagen neem ik allleen de shake voor het slapengaan!

ps:

Ivo, ik gooi tegenwoordig door mijn ontbijtmix ook nog 200gr magere kwark voor wat extra eiwitjes, smaakt zelfs beter, iets romiger!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:02:44 #198
140141 ivosnivo
pi_41541992
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef McGilles het volgende:
Ik neem op trainingsdagen een wheyshake na het sporten en voor het slapengaan een shake met "langzame" eiwitten.

Op niet-trainingsdagen neem ik allleen de shake voor het slapengaan!

ps:

Ivo, ik gooi tegenwoordig door mijn ontbijtmix ook nog 200gr magere kwark voor wat extra eiwitjes, smaakt zelfs beter, iets romiger!
Ik gooi er een schep whey in en een banaan + 100 gram havermout
pi_41542303
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik gooi er een schep whey in en een banaan + 100 gram havermout
Perfect, dan heb jij de extra kwark niet nodig!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:24:34 #200
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41542536
Ik heb een vraagje.

Als je in een week squat, deadlift, bencht en bent rows doet, heb je dan heel je lijf getraind? Of moet je een paar dingetjes nog wat "isoleren"? Ik dacht dat de schouders misschein wat extra's nodig hadden maar dat je dan voor de rest zo'n beetje alles hebt gehad.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')