Klinkt leuk, wat kost dat nou zo´n kuurtje van 3-4wkn ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef Mr.J het volgende:
Alles.
Insuline is het meest anabole hormoon wat er te krijgen is. Alleen zit er een zeer strict gebruikersprotocol aan. Kan je die niet volgen moet je er af blijven.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/insuline-faq-67153/
Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:
Insuline kost itt AAS praktisch niets.
Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.
Desalniettemin is het iets om ver weg van te blijven.
tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was -quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef LedZep het volgende:
* LedZep heeft best pijn in zijn poten na 2 uur trappen (en stoten)
Daarvoor nog even gek gedaan op de seated leg press. Dingetje gaat tot 400lbs (180kg), wat dus helemaal niks is. Na eerst wat extra blokken van zo'n 3kg 't stuk erop te hebben gepleurd maar een 10kg schijf eraan gehangen.. bij mekaar zo'n 200-210kg. Na 20 reps was het wel genoeg geweest
![]()
.
Ik ga eens kijken hoeveel schijven ik er provisorisch aan kan hangen, mss dat ik de 250kg haal, hoewel low rep werk toch onmogelijk is.
McGilles: dynamic effort is niet zo'n goed idee als je niet beschikt over bands/ chains.
Het gaat niet zozeer om het gewicht - 250kg is niet veel - maar om de manier hoe ik tot dat gewicht kom. Moet dan toch wel minstens 50kg schijven aan de pin (waarmee je het gewicht selecteert) hangen en ik weet niet of dat kan.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
tuurlijk haal je 250, die van ons gaat tot 260. toen zowat iedereen in de gym fullblock aan het doen was -- moest ik het ook eens proberen, toch 10 reps eruitgeperst
![]()
Niet dus.quote:Op maandag 4 september 2006 21:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je suikerziekte kon krijgen van doping. En dat die grote gasten daarom insuline nodig hadden.
Want? Je hebt het zelf ook...quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Mr.J het volgende:
Insuline kost itt AAS praktisch niets.
Reken op zo'n 30,- voor een vial van 3ml (100IU/ml). Ga je 4 weken na je trainingsdagen op 8IU zitten heb je 160IU (20x8) nodig.
Desalniettemin is het iets om ver weg van te blijven.
Om de dood simpele reden dat insuline gebruik aan een zeer strict protocol van eten gebonden is. Volg je dat stricte protocol niet ga je dood.quote:
in dat geval heb ik nog 'n mooi artikeltje voor je...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef LedZep het volgende:
Ik doe nog steeds aan incline curls voor mijn biceps! En incline close grip benchen voor de borst natuurlijk. Die benen zijn maar bijzaak, die zie je toch niet in een broek.
Resultaten 1 - 10 van circa 161.000 voor binnenkant borstquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef LedZep het volgende:
Oh kut als ik het goed begrijp train ik met close grip benches dus alleen mijn binnenkant borst en blijft mijn buitenkant onderontwikkeld.
Is dat even een domper
Wat had je uitgevroten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Na een ban van 3 maand eindelijk weer posten, tevens tvp
En jij bent?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Na een ban van 3 maand eindelijk weer posten, tevens tvp
Ik hà aan'n chinbaarke gehongenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das gronings![]()
Net zoals ik heb een joekel van een vis gevongen![]()
Wat moet 't dan zijn, gevreetten?quote:
Slaap je wel 8 uur?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wat moet 't dan zijn, gevreetten?
Het begin van het schooljaar vind wel zo z'n weerklank in m'n training. De vermoeidheid van het vroege opstaan is nou niet bepaald lekker voor je prestaties![]()
![]()
Ik vond dat juist weer heerlijk die regelmaat toen ik nog op school zat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef synthesix het volgende:
[..]
Het begin van het schooljaar vind wel zo z'n weerklank in m'n training. De vermoeidheid van het vroege opstaan is nou niet bepaald lekker voor je prestaties![]()
![]()
idd, ik begin die vakantie zo'n beetje beu te wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:09 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik vond dat juist weer heerlijk die regelmaat toen ik nog op school zat.
hehequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:57 schreef J-Will het volgende:
heb spierpijn in mijn reet, en dat van full squatten met *trommelgeroffel* 30 kgHet was echt lang geleden
Zelf vind ik het zonde dat je aan de creatine begint zonder een goed trainingsschema en voedingsschema.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Meneermax het volgende:
Hoi, hier een nieuw en gewillig slachtoffer van het bodybuild/fitnessvirus. FF snel voorstellen: Meneermax, 28 jr. 1m85, 79kg. Lichaamsbouw is 'normaal', gemiddeld. Ik ben sinds een half jaar tenminste 3x per week bezig op de sportschool. (Nog) geen hardcoregym, daar voel ik me op dit moment nog niet op mijn gemak. Doel is het opbouwen van meer spiermassa zonder echt een klerenkast te worden (klerenkast zal ik met mijn bouw ook niet worden).
Inmiddels besloten om de boel toch wat serieuzer aan te gaan pakken. Nieuwe aanpak is:
3x week sportschool waarbij ik mij vooral richt op de zaken die ik thuis niet goed kan trainen. Borst, benen, rug, triceps etc. Daarnaast 5x week thuis buikspieroefeningen en biceps mbv losse handhalters. Weekend is rust.
Verder de volgende stappen gezet:
1. Ontbijten (jaja, voor het eerst in zo'n 22 jaar!). Ik eet een bak cruesli (meer krijg ik in de ochtend niet weg) en later rond 9.30 @work nog 2 a 3 volkorencrackerbrood met van die philadelphia-meuk. In de luch volkorenbrood met kaas/kip etc. ipv kroketten. Avond probeer ik te letten op een gezonde maaltijd. Ik ga niet apart koken en kan niet van vrouw en kind verwachten dat zij mijn hobby delen dus een patatje etc gebeurt echt wel eens.
2. Vloermatje en handhalters aangeschaft.
3. Creatine, Whey, HMB besteld en inmiddels binnen.
4. Gestopt met koffiedrinken (auw).
2 en 3 verwacht ik qua resultaat geen wonderen van maar uitgegeven geld stimuleert mij qua discipline.
Vraagje aan de meer ervaren mensen:
De info over creatine qua innemen is wisselend. Wat ik nu doe is het volgende. ochtend en middag 4 gram opgelost in limonadesiroop of vruchtensap. in de ochtend 1 HMB, middag 2, avond . Voor na het trainen maak ik een mix van kwark, melk, siroop, 2 eetlepels whey en 4 gr creatine. Is dit een effectief schema?
Andere tips?
Gevretenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef synthesix het volgende:
[..]
![]()
Vreten is min-of-meer spreektaal en daarvoor heb je niet echt schrijfregels vindt ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gevreten
Wat doe jij op het vwo?
Gewoon de eerste maand 7 dagen per week om dezelfde tijd opstaan (als je het ritme eenmaal hebt minstens 5x) en gaan slapen als je moe bent; dan moet je natuurlijk niet tot middernacht gaan computeren want daarmee wek je geen slaap op. 's Avonds vanaf een uur of 10/11 een boek pakken en gaan slapen als je je concentratie er niet meer bij kan houden. Dan past je lichaam zich aan en zul je 's morgens niet meer vermoeid zijn omdat je een ochtendritme hebt en heb je altijd genoeg slaap omdat je gaat slapen wanneer je lichaam wil slapen.
Auwquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef synthesix het volgende:
[..]
Vreten is min-of-meer spreektaal en daarvoor heb je niet echt schrijfregels vindt ik![]()
Bovendien leer ik dat soort woorden niet op school/thuis![]()
Maarja, ik zal het eens proberen.
@meneermax
Ik zou de creatine en hmb droppen als ik jou was. Je kunt in dit stadium ook net zo goed sojaproteine (erbij) kopen, dan kun je voor hetzelfde geld meer gram proteine eten.
Ik zie trouwens niet in, waarom je met koffie zou moeten stoppen. Van cafeïne gaat je stofwisseling en metabolisme sneller lopen, dat is zowel goed voor het wat vertragen van het aanzetten van lichaamsvet, als voor het sneller opnemen van voedingstoffen lijkt me..
Just my $0.02 though.
Zie je nou wat die slechte slaap met me doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Auw
idd, creatine en HMB heb je nu nog (lang) niet nodig. Vreten () moet je. Dat zit nog niet helemaal snor als ik bekijk wat je zoal eet.
Een newbie maar ik volg jullie wel dagelijks(net een gtst soap hier)quote:
Ik shake de hele dag door.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:14 schreef Videopac het volgende:
Nemen jullie de ochtend na een training ook een shake?
Of houden jullie het alleen bij kwark om de eiwitten binnen te krijgen.
(ik vind kwark nogal)
Shakes, poedertjes en creatine hebben ook te veel het imago van wondermiddel gekregen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef synthesix het volgende:
Ik kan(wil) die shakes niet betalen, dus ik eet gewoon veel zuivel, werkt ook prima denk ik.
Ik gooi er een schep whey in en een banaan + 100 gram havermoutquote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef McGilles het volgende:
Ik neem op trainingsdagen een wheyshake na het sporten en voor het slapengaan een shake met "langzame" eiwitten.
Op niet-trainingsdagen neem ik allleen de shake voor het slapengaan!
ps:
Ivo, ik gooi tegenwoordig door mijn ontbijtmix ook nog 200gr magere kwark voor wat extra eiwitjes, smaakt zelfs beter, iets romiger!![]()
Perfect, dan heb jij de extra kwark niet nodig!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik gooi er een schep whey in en een banaan + 100 gram havermout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |