Bij bench gebruik je je triceps en bij rows je biceps, maar isoleren 1 oefeningetje kan geen kwaad! Schouders kuiten en buikspieren kan je het best ook nog wel even een oefening voor pakken qua isolatie!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:24 schreef J-Will het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als je in een week squat, deadlift, bencht en bent rows doet, heb je dan heel je lijf getraind? Of moet je een paar dingetjes nog wat "isoleren"? Ik dacht dat de schouders misschein wat extra's nodig hadden maar dat je dan voor de rest zo'n beetje alles hebt gehad.
Ikke momenteel 3 keer per week 1 oefening. Me kuiten moeten nog 4 cm groeien willen ze even dik zijn (zo hoort het toch kuiten en biceps even dik?)quote:Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hier 44,5
Nog een lange weg te gaan, maar ik train ook maar 2x per week 1 oefening biceps
bigorexia...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:52 schreef McGilles het volgende:
Als ik naar mijn eigen armen kijk vind ik ze altijd maar klein, kan vele malen groter!
Thank god for syntol.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:52 schreef McGilles het volgende:
Als ik naar mijn eigen armen kijk vind ik ze altijd maar klein, kan vele malen groter!
Dat is geen UB/LB maar een gewoon een 2x per week split hoor..quote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef McGilles het volgende:
UB/LB
Maandag: LB
Dinsdag: UB
Donderdag: LB
Vrijdag: UB
Heerlijk
2 oefeningen borst
2 oefeningen rug
1 schouders
1 biceps
1 triceps
4 beenoefeningen
1 specifiek onderrug
1 buik
1 kuiten
die aardbeiwhey bij havermout?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik gooi er een schep whey in en een banaan + 100 gram havermout
thx voor de tipquote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef McGilles het volgende:
ps:
Ik gooi tegenwoordig door mijn ontbijtmix ook nog 200gr magere kwark voor wat extra eiwitjes, smaakt zelfs beter, iets romiger!![]()
Nee, savonds gewoon shake met proteine poeder (Matrix 5.0) en kwark erdoorheen, zo'n 60 gram eiwit schat ik!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
thx voor de tipmaareuh, neem jij dan voor je gaat slapen een shake + een bak kwark? da's wat.. 100gr eiwit?
![]()
ahzo, en smijt je dat dan allemaal in de blender?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, savonds gewoon shake met proteine poeder (Matrix 5.0) en kwark erdoorheen, zo'n 60 gram eiwit schat ik!
Ja maar ik vind hem totaal niet smaken naar aardbei, vooral niet met een banaan er doorheenquote:
Je kan met 5x5 ook net iets zwaarder pakken qua gewicht, dus normaal kan je bijvoorbeeld met 4x8 maxen met 100 en met 5x5 tot 110, net weer iets anders!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef mister_popcorn het volgende:
wat voor nut heeft eigenlijk een 5 x 5? bijvoorbeeld een 5 x 5 tov een setje van 8-8-6 bij let's say benchen?
5 reps geeft zowel myofibrillaire als sacroplasmische spiergroei en is dus uitstekend voor kracht + massa.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef mister_popcorn het volgende:
wat voor nut heeft eigenlijk een 5 x 5? bijvoorbeeld een 5 x 5 tov een setje van 8-8-6 bij let's say benchen?
Wie zegt dat je geen 50% eiwit kan nemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef synthesix het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je niet gewoon nóg hoger in eiwitten kan gaan zitten., zeg 50%.
Wat is daar nou slecht aan? Veel eiwitten is hoge stofwisseling, weinig spierafbraak, zeker genoeg eiwitten voor spieraanmaak.
Is niet per definitie waar. Ligt eraan welke bronnen je aanneemt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef ConQuestador het volgende:
Maar natuurlijk wel minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht
Jij vindt het onzin, ik vind het niet meer dan logisch. Ik zal het nogmaals neertypen:quote:Op woensdag 6 september 2006 21:35 schreef ivosnivo het volgende:
Ik alleen in me begintijd getraind met 3x10 of 4x8 maar ik vind het nu de grootste onzin wat er is. Hoe kun je nou ooit 1 gewicht (of meerder whatever) precies 3 x 10 drukken bv, misschien kun je de eerste keer wel 12 en de laatste keer nog 9 ofzo. Ik probeer nu vaak 1 rep meer te maken als de week ervoor, maar stel dat ik er 2 meer zou kunnen maken ofzo stop ik echt niet na 1 hoor.
bodybuildingtopique, tough ik benen ook het belangrijkste vindquote:Op woensdag 6 september 2006 22:25 schreef LedZep het volgende:
Dan heb je dus 39 reps, dat 4 meer is en 4x100= 400kg totaalgewicht meer belasting op je benen.
bodybuildingtopiquequote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef LedZep het volgende:
squats
Natuurlijk. Ik gaf enkel een voorbeeldquote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
bodybuildingtopiqueje kan het toch ook bij bp of mp toepassen?
![]()
ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
5 reps geeft zowel myofibrillaire als sacroplasmische spiergroei en is dus uitstekend voor kracht + massa.
Je moet natuurlijk wel je max gewicht pakken wat je 5x5 kan doen! Dan voel je het goed hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja zover was ik ook al wel... maar wat is het verschil als je 5-5-4 oid doet tov een 5 x 5?Zoals ivo al zei, het is net iets anders, dat klinkt wel logisch, alleen zit er niet meer achter dan dat? Misschien dat inderdaad de totale last iets groter is, maar dat hangt er uiteraard maar net vanaf waarmee je 5-5-4 doet en die 5 x 5...
misschien denk ik er ook wel te moeilijk over.... Heb namelijk vandaag (telt nog net, tis nou 23:56) 5 x 5 benchen gedaan met 75 kg. Dus ik vroeg me eigenlijk pas na de training af waarom ik nou die 5 x 5 heb gedaan ipv gewoon lekker voluit knallen![]()
Ik weet niet. Maar ik heb het volgens mij wel eens gelezen, en je ziet bij de verhoudingen ook nooit zo'n hoog percentage in eiwitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen 50% eiwit kan nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |