Ik heb me lopen uitsloven met "weighted dippen". Setjes om-en-om met een ander werkt motiverend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
grappig daar had ik ook last van vorige week, maar ik denk dat 't meer ontwenningsverschijnselen waren ivm niet boksen voor 3 weken... deze week 3 x gebokst en het is weer foetsjie.

Hoeveel kg extra?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb me lopen uitsloven met "weighted dippen". Setjes om-en-om met een ander werkt motiverend.

dumbell van 12 kg tussen m'n enkels gisteren, maar maximaal doe ik zo'n 25 aan een riem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoeveel kg extra?
Ik doe altijd maar alleen BW, maar dat is bij mij zat

Waarom zou dat tussen je enkels minder werken dan aan een riem?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef synthesix het volgende:
Tussen je enkels doet dat gewicht toch bijna geen zak?

hahahaha, toevallig heb ik er nu ook last van. Ik ken het verschijnsel spastische spier wel in mijn ooglid, maar ik had het nog nooit in mijn schouder gehad (nu dus wel).quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:08 schreef BertV het volgende:
oh-oh... de achterkant van m'n schouder maakt nu willekeurig pulserende samentrekkende bewegingen alsof er zo'n tell-sell apparaat op zit.

Mijn persoonlijke ervaring is dat tapen niet echt helpt. Als het een blijvend probleem is zou ik je toch de PSB Polsbrace aanraden (hier train ik ook al half jaar mee, en sindsdien geen serieuze polsklachten meer gehad)quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
1 klein lomp dingetje in me pols is dus gaar, mocht van de dokter met tape proberen om oefeningen te doen in de sportschool maar dat schiet niet op. ik kan alleen apparaten doen waarbij ik me pols nauwlijks belast, zijn er helaas te weinig om naar de sportschool te gaan

Waar heb je die riem vandaan? Of heb je een gewone riem gepakt en dan een ketting eraan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarom zou dat tussen je enkels minder werken dan aan een riem?
Voordeel van een riem is dat je niet bezig hoeft te zijn met "klemmen" maar dat je aandacht naar de beweging kan gaan.

idd, zo'n brede riem + ketting + schijf...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Waar heb je die riem vandaan? Of heb je een gewone riem gepakt en dan een ketting eraan.

quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:37 schreef Tommy__ het volgende:
ik zag gister een kerel in de stad lopen met een belt, alsof het een coole accesoire ofzo was![]()

ga ik overwegen, maar ik ga nu eerst ff 24/7 tapen en nog wat rust houden, kijken waar dat eindigtquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:30 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat tapen niet echt helpt. Als het een blijvend probleem is zou ik je toch de PSB Polsbrace aanraden (hier train ik ook al half jaar mee, en sindsdien geen serieuze polsklachten meer gehad)
[afbeelding]

Slappelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoeveel kg extra?
Ik doe altijd maar alleen BW, maar dat is bij mij zat

Omdat het gewicht bij de riem een grotere afstand aflegt omdat hij aan je middel vastzit, je enkels bewegen nauwlijks omhoog en omlaag bij het dippen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarom zou dat tussen je enkels minder werken dan aan een riem?
Voordeel van een riem is dat je niet bezig hoeft te zijn met "klemmen" maar dat je aandacht naar de beweging kan gaan.

?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef synthesix het volgende:
[..]
Omdat het gewicht bij de riem een grotere afstand aflegt omdat hij aan je middel vastzit, je enkels bewegen nauwlijks omhoog en omlaag bij het dippen..

Ik doe het sinds een tijdje met mijn benen niet gekruist, en het lijkt wel of het makkelijker gaat zo. Ik kon vorige week 3x 12 doen, dus ik zal ook is een dumbel aan me riem vastmaken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:00 schreef BertV het volgende:
[..]
dumbell van 12 kg tussen m'n enkels gisteren, maar maximaal doe ik zo'n 25 aan een riem.
Voelt echt goed om met meer dan lichaamsgewicht te dippen.
![]()
ohja, de SQUAT voor het bovenlichaam... voor de beentrainers hier.

quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ivosnivo het volgende:
Ik wil binnenkort barbelstangetjes kopen en die mee nemen naar de sportscholen waar ik kom. Voor dumbeldrukken, alleen vind ik het wel heel patserig staan
zoalshetis’ over jezelf opwinden om Meki:
dat is dan een beetje hetzelfde als kwaad worden op een mongool omdat ie perongeluk op jouw schoen kwijlt.
Whahahahaha, wat heeft ie nu weer voor onzin beweert?

Wat niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef ivosnivo het volgende:
Whahahahaha, wat heeft ie nu weer voor onzin beweert?

Ah ok :pquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:35 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
?
dit: [afbeelding] is dippen met BW of met een dumbbel tussen je enkels, niet op een bench met je voeten op de grond

Fullsquats ben ik een soort cycle aan het doen, waarschijnlijk is mijn max iets tussen de 100 en 105kg op het moment.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef J-Will het volgende:
LedZep, wat kun jij nu bankrukken en squatten? Deadliften hoor ik je nog wel ooit over (2x bodyweight?) maar de rest is me onbekend.
Ik ga morgen weer effe denk ik.
Full squatten en rowwen, omdat rowwen heze zo'n geniale nieuwe cd heeft uitgebrachtEigenlijk omdat ik dat te weinig doe maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |