zou ook kunnen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
Lord of the Rings?
Je hebt wel gelijk denk ik. Een beetje minder recent. En duurt erg lang.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef Poepoog het volgende:
O nee ik had er vorige keer wat over gelezen, het was zo'n vet oude film
Ik kan er niet op komen, succes...
Geloof me, het was iets veel onwaarschijnlijkersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef BwennieBren het volgende:
Een film voor 2000 dus....mmmm
Jurrasic Parc?
Onwaarschijnlijk? Hoe bedoel je? Waarom zeg je het dan niet, het ziet er naar uit dat je weet wat het antwoord isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Geloof me, het was iets veel onwaarschijnlijkers![]()
Nee, da's wel een goede film, maar niet indrukwekkend genoeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
Casablanca?
Da's weer te ver deze kant op in tijd. En die duurt ook geen 320 minuten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:55 schreef Supersheep het volgende:
The Sound Of Music?
quote:
quote:
Als ik Liz Taylor had gezegd was het te eenvoudigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik haal m weg omdat RB en RH erin zaten en die zitten hier niet in
Ach, feitelijk is Cleopatra opgezet als een serie van twee films, maar is het uiteindelijk niet geworden. Hoe dan ook: ik hield even een slag om de arm met het jaar 2000 als beperking te nemen. En zelfs dan nog: Hoeveel zou er in 6 jaar tijd nog bij die correctie zijn gekomen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:
Of precies op 280 miljoenMaar ik vind dat de films gewoon los tellen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed toe, morgen weer een dag vol afstuderende praktijken (blijft eng klinken) Truste!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:19 schreef MaJo het volgende:
Shirley Temple?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef BwennieBren het volgende:
Kissinger
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nancy Spungen?
juiste zanger, verkeerde duetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef Jajong het volgende:
i would do anything for loveeee maar hoe ze heet weet ik niet
Paradise by the dashboardlight bedoel je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef BwennieBren het volgende:Nogmaal welterusten Majo
Dame is een Amerikaanse zangeres en actrice en zong een heel bekend duet met meneer gehaktbrood
Geen Kim Holland
[..]
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen, morgen weer een drukke dag![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Paradise by the dashboardlight bedoel je?
das Ellen Foley iig, maar geen idee hoe ze er uit ziet dus weet niet of je die zoekt
Hoppa en hoppa!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
Sorry, maar ik was net ff ietsjes eerder...??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
Aj, laat ik het maar op nachtblindheid houden of zo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve Sheep dan heeft Erkeltje het punt
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was net ff ietsjes eerder...??![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:17 schreef BwennieBren het volgende:
Trouwens, zit ik een leuk liedje op yousendit te plaatsen krijg ik de hele tijd Toppertje te horenis dat normaal?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam ziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:19 schreef erkel het volgende:
Welk gebouw in Parijs staat op foto?
[afbeelding]
Verdomdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam zie
Stoute supersheepje, waarom moet je dat bericht ook quoten?? maar Bwenniebren had het al goed..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam zie
want Grand Palais is wel goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef BwennieBren het volgende:
lijkt op het Gand Palais
Ik heb geen idee en gok maar op The Invicible Menquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:39 schreef BwennieBren het volgende:
Jongens zijn jullie in slaap gevallen en is überhaubt hier nog iemand anders dan Sheep en Erkel?
Just curious
Nee niet goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Treasure Island!
Vraag maar wat de bijnaam van Lodewijk de 14e was, die weet ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:43 schreef BwennieBren het volgende:
Moet ik een andere vraag stellen dan? Of gaan we slapen? Indien een andere vraag zeggen jullie maar wat dan
doh! invisible natuurlijk en invinciblequote:
trusten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
ik ga slapen....oant moarn, tot morgen !
Nou zeg, Clint Eastwood ken je toch welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
ik ga slapen....oant moarn, tot morgen !
Zoiets was het toch wel?quote:
Holadieeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dirty Harry cyclus
Million Dollar Baby
Kellys Heroes
Unforgiven
Space Cowboys
Bijna wel ja, het was Welcome to Fantasy Island weet je nog?quote:
dat zag je pas later?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:51 schreef BwennieBren het volgende:
En sorry dat ik de invisibles (filmplaatjes zonder hoofden en handen) heb gebruikt, zag ik ook pas later
Maar ik dacht ach jullie weten het toch wel
Die liliputer is dood trouwens, zelfmoord, zielig he?
Dat is goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef BwennieBren het volgende:
Ken alleen Dogville met hen
Deel 3 heeft officieel een naam en is 'in production'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:56 schreef Supersheep het volgende:
Dogville, Manderlay, deel 3?
Ja stom he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat zag je pas later?![]()
![]()
Was dat die lili die ook in een James Bond film speelde heel toevallig?
Geen idee, heb je beide films trouwens gezien en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deel 3 heeft officieel een naam en is 'in production'
-edit
en "On hold indefinitely"
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:58 schreef BwennieBren het volgende:
Hij heeft volgens mij niet in een JB film gespeeld ...
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen idee, heb je beide films trouwens gezien en zo ja, wat vond je ervan?
Oh, dat kan ik me niet herinneren, weer wat geleerd....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"
Ik ben al in slaap gevallen met Dogvillequote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.
Mijn broer vond er werkelijk niets aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me niet herinneren, weer wat geleerd....
Die 3e bestaat nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben al in slaap gevallen met Dogvilledus ik doe voor die andere 2 maar geen moeite....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Gooitzen het volgende:
Dogville vond ik mooi, Manderlay minder. Misschien dat Wasington beter wordt. Goedenavond iedereen.
En gaat ook niet komen voorlopig lees ik nuquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 3e bestaat nog nietZie hierboven
![]()
Mijn redderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Gooitzen het volgende:
Dogville vond ik mooi, Manderlay minder. Misschien dat Wasington beter wordt. Goedenavond iedereen.
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar 3 is voorlopig op non-actief gesteld voor onbepaalde tijd
Waar was jij op de meet?![]()
Juist, die ja! Heb Fantasy Island nog nooit gezien, maar had op de een of andere manier toch de link gelegd naar die JB film...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"
Heb alleen Manderlay gezien, maar vond er werkelijk geen ruk aan. Dogville wil ik nog wel altijd een keertje zien, vraag me af of ik daar wel wat aan zal vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.
Mijn broer vond er werkelijk niets aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.
Zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Daar mag je toch maar 6 per dag van?
Gooitzen +1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:11 schreef Gooitzen het volgende:
Denemarken
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1
[..]
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spul
Jep, op advies van broerlief, die arts is. In het ziekenhuis zeiden ze zes per dag, maar dat hielp niet afdoende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
15 paracetamol per dag?
Wat is er met je arm gebeurd? Jammer om te horen trouwens want het was echt heel tof
Heel gevaarlijk, als je er zeventig in de blender met Yoghurt gooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.
Ow? Altijd gehoord dat je lichaam er verslaafd aan kan raken als je het vaak en veel sliktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.
Hiep hoi!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1
[..]
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spul
En hij vond een paar ibuprofen's of Aleve's niet beter?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Jep, op advies van broerlief, die arts is. In het ziekenhuis zeiden ze zes per dag, maar dat hielp niet afdoende.
Ik heb de boel zwaar gekneusd, aangereden door een auto. Nu kan ik na een week mijn arm weer een beetje gebruiken, gelukkig was het mijn linker.
Dat heb ik net nog gezien, dus daar ga ik niet op antwoordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Hoe heet de serie van Von Trier over een ziekenhuis? (erg goed trouwens, een aanrader!)
15 paracetemol, plus vijf ibuprofen. Ik geloof mijn broer maar, die heeft er acht jaar voor gestudeerd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hij vond een paar ibuprofen's of Aleve's niet beter?
Dank, dank!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog gezien, dus daar ga ik niet op antwoorden
En in de categorie gezellig:
"Het is erg belangrijk om de doseringsaanbevelingen zorgvuldig te volgen, want de normale maximale gebruiksdosis van paracetamol zit niet zover van een giftige of zelfs levensgevaarlijke dosis af: er is een geringe therapeutische breedte. Bij meer dan 20 tabletten van 500mg op een dag is het onder bepaalde omstandigheden al mogelijk dat er zodanige schade aan de lever toegebracht wordt dat men hieraan kan overlijden. Dit gaat niet op een prettige manier en duurt dagen tot weken. Doordat het erg eenvoudig is over grote hoeveelheden paracetamol tabletten te beschikken wordt het middel vaak gebruikt bij een poging tot zelfdoding."
Was niet vervelend bedoelt, dat dat iig duidelijk isquote:
Maar doordat ik net op de imdb pagina van von Trier zat weet ik t, anders wist ik niet eens dat die hij aan die mini-serie had meegewerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:22 schreef Gooitzen het volgende:
Schaapje, volgens mij kan je gewoon het antwoord geven.
Klopt, alles door elkaar. Iets bovennatuurlijks, humor, drama. Erg goed. Jammer dat het van King is, dat wist ik niet. Ik heb het in twee avonden in de bioscoop gezien (Poelestraat in Groningen, beste bios ooit).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:25 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, ja ik kraak want ik heb de serie op TV gezien....over kinderen die dood zijn gegaan, spookserie van Stephen King weet ff de naam niet meer.... is ook te huur.... mag ik het punt?![]()
The Kingdom.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:28 schreef BwennieBren het volgende:
Kingdom Hospital!!!
1000x dank Sheep
Da's vreemd, in de videotheek is hij te huur als Kingdom Hospital, maar goed wat voor een vraag willen jullie?quote:
Nou ja dit staat op moviemeterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Gooitzen het volgende:
film? literatuur?
Ik meen dat dat de titel was, net als imdb. Misschien een subtitel.
Dat boek jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef Gooitzen het volgende:
De Da Vinci Code van Dan Brown?
dat is iig de opvolger van het Bernini Mysterie, maar ik denk niet dat je dat zoekt? Heilige graal zal het ook wel niet zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou ja dit staat op moviemeter
[afbeelding]
Op welk boek is de Da Vinci Code gebaseerd?
Je hebt het bijna goed Sheepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef Supersheep het volgende:
Ow, we hebben het over 2 verschillende dingen gehad zie ik nu
Riget (The Kingdom) http://www.imdb.com/title/tt0108906/
Kingdom Hospital http://www.imdb.com/title/tt0324864/
The Kingdom is dus een verhaal (en film) van von Trier, dat in Kingdom Hospital deels door King is aangepast.
[..]
dat is iig de opvolger van het Bernini Mysterie, maar ik denk niet dat je dat zoekt? Heilige graal zal het ook wel niet zijn.
Ik ga slapen (ik wacht voor de zekerheid nog heel even totdat mijn antwoord foutgekeurd wordt), dus nu echt welterusten!![]()
Ze zijn best goed hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:45 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker, ik heb het boek niet gelezen, ik doe principieel niet mee aan de hype, dus ik heb geen flauw idee.
Ach, ik reken m goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:47 schreef Supersheep het volgende:
De Heilige Graal? (kuch)
Zijn dat niet gewoon documenten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik reken m goed
Supersheep +1
Het heilige bloed en de heilige graal
zo nu kan je nog niet slapen
Gooitzen +1!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Gooitzen het volgende:
Holy Grail, Life of Brian, Meaning of Life.
Kingdom zat gewoon in je antwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:52 schreef BwennieBren het volgende:
Maar ehhhh.... dan heb ik het punt dus NIET verdiend toch?
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
Terusten Sheepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
okay ik probeer er nog 1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.
Wat voor vraag, Brennie?
sorry...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
ik weet t niet, echt niet....
ik ga nu ook slapen sheep en Gooitzen. ik wens u beiden een goede nachtrust![]()
Maakt niet uit, ik weet veel van films, maar niet alle filmsquote:
Nee, een Canadese film. In Canada spreken ze ook Frans...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:26 schreef duivelinnetje het volgende:
Is in elk geval een Franse film
Goebbels?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:19 schreef Oxyligen het volgende:
![]()
Ik zet gewoon een vraag neer:
Na de 1e WO werd hij benoemd tot maarschalk, na de 2e WO werd hij ter dood veroordeeld.
Over wie heb ik het?
Helaas, u gaat niet door voor de Magnetronquote:
Dat is toch Noord-Europaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Neleos het volgende:
Het hoofdkantoor van Ericsson in NL zit in Heerenveen toch?
Nee, fout.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nokia?
1/2 goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Neleos het volgende:
Het hoofdkantoor van Ericsson in NL zit in Heerenveen toch?
Sorry, had je reactie over t hoofd gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef Allantois het volgende:
Is het Ericsson of een dergelijk merk?
1 van die huidige grote merken bestaat toch al heel lang?
Zwolle is NIET goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:31 schreef Allantois het volgende:
Zwolle
edit: had niet gelezen dat er ook een hoofdkantoor bij moest![]()
Ericsson, Zweden zijn goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Allantois het volgende:
Ericsson komt uit Zweden dacht ik, zit het hoofdkantoor dan neit gewoon in Amsterdam?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Allantois het volgende:
Ik ken alleen Stockholm in Zweden![]()
Ik was even rokenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef Allantois het volgende:
Niemand een idee?
Of ligt iedereen te pitten?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik was even roken![]()
Overgewichtsindex?
quote:Meneer X ontving een doctoraat in de wiskunde in 1819 van de Universiteit van Gent. Kort daarna wist hij de hoogwaardigheidsbekleders en donateurs te overtuigen een sterrenwacht te bouwen in Brussel.
De (destijds nieuwe) wetenschap van kansrekening en statistiek werd in die tijd vooral in de astronomie toegepast, om zo afwijkingsfouten te kunnen schatten. Meneer X behoorde tot de eersten die de wetenschap ook in sociale wetenschappen toepaste. Hij was zich bewust van de overweldigende complexiteit van sociale fenomenen en de vele variabelen waar metingen naar dienden te worden verricht. Zijn doel was de statistische regels te begrijpen die ten grondslag lagen aan deze fenomenen, bijvoorbeeld criminaliteitscijfers, huwelijkssluitingen en zelfmoordpercentages. Deze ideeën waren behoorlijk controversieel in die tijd. Grootste kritiek was dat het tegen het concept van vrije wil in ging.
Meneer X's meest invloedrijke boek was Sur l'homme et le développement de ses facultés, ou Essai de physique sociale, gepubliceerd in 1835. Hierin is sprake van het begrip "de gemiddelde mens" (l'homme moyen). Deze fictieve persoon wordt gekarakteriseerd door het gemiddelde waarden van alle gemeten variabelen die aan menselijk gedrag ten grondslag liggen.
Meneer X is ook bekend vanwege zijn introductie van de body mass index (ook wel MeneerX-index genoemd). Verder was meneer X een van de bezielers van de ULB, samen met Auguste Baron en Pierre-Théodore Verhaegen.
Dan heb ik geen Flauw idee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:13 schreef Allantois het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt wetenschappelijk en heeft de naam van de bedenker.
En ik ken niemand die meneer of mevrouw Overgewicht heet.
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:30 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb geen idee.
Goedemorgen overigens
Goed plan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:51 schreef macondo het volgende:
tvp
pyl + 1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef pyl het volgende:
Mell Smith & Not the nine o'clock news.
Nope.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
dave allen?
Niet Tommy Cooper? Dan is het Benny Hill.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef pyl het volgende:
Hij lijkt op Chapman, inderdaad (of liever: andersom), maar het is 'm dus niet.
Op Tommy Cooper lijkt hij niet eens. En Tommy Cooper ook niet op hem.
Dat is te merken, macondo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef macondo het volgende:
Ben niet zo thuis in de Britse grappenmakers
Want Benny Hill is het ook niet.quote:Niet Tommy Cooper? Dan is het Benny Hill.
Nope.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de Two Ronnies?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Berkery het volgende:
Spike Milligan?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef BwennieBren het volgende:
Doberman?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef pyl het volgende:
Is het iets van Laurie Anderson?
Geen idee, dus.![]()
Dame?!?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef BwennieBren het volgende:
HINT: deze Engelse dame heeft een hele aparte voornaam
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet hoe ze heet
maar ik heb t liedje al gedelete
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef wyccie het volgende:
Imogen Heap?
En geenaam kopt m inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef geenaam het volgende:
Hide and Seek? Goeiemiddag trouwens
had ik m'n eerste ingeving nu maar wel gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En geenaam kopt m in![]()
geenaam +1
En hoi
jammer Wyc![]()
ALTIJD je eerste ingeving doen, altijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik m'n eerste ingeving nu maar wel gedaanhet is steeds nét niet bij mij
Je weet toch wel wie het was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |