NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...dis een lekker ding......rik is een ......homo!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Rik lijkt hiet wel een beetje op:
[afbeelding]
Legolas
Geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Krakende chips. Janine en Rik ook weer wakker....Ik geef het op![]()
* nomen_nescio knalt de streams uit .
Ik mis iets over nomineren en de telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik in het huis zou hebben gezeten:
LS: Egbert, wat denk je van dit huis?
Eg: Ja ja he het is wat he? Wat denk jij?
LS: Niet zeiken ik vroeg jou wat je er van vond...
Eg: Ja ja weet ik he he , maar je weet he? ha ha, *grijns* dat zei ik he
LS: EN U VERDOMME, WAT VIND JE VAN HET HUIS?!???!??
Eg: ja ja zeg je iets he he ja ja, dat is wat, maar , ja hehe ja ja houd ik maar ff voor mezelf, dat bedoel je toch? ja ja dacht al dat je he he hee dat bedoelde en ben het met je eens, toc"? of niet ha ha ha ha ha ja ja toch?
BB-stem:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik in het huis zou hebben gezeten:
LS: Egbert, wat denk je van dit huis?
Eg: Ja ja he het is wat he? Wat denk jij?
LS: Niet zeiken ik vroeg jou wat je er van vond...
Eg: Ja ja weet ik he he , maar je weet he? ha ha, *grijns* dat zei ik he
LS: EN U VERDOMME, WAT VIND JE VAN HET HUIS?!???!??
Eg: ja ja zeg je iets he he ja ja, dat is wat, maar , ja hehe ja ja houd ik maar ff voor mezelf, dat bedoel je toch? ja ja dacht al dat je he he hee dat bedoelde en ben het met je eens, toc"? of niet ha ha ha ha ha ja ja toch?
Lijkt me lekker, desinfecterende zeepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef rubstar het volgende:
eerst innemen en dan pas de bijsluiters lezen.. slim
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Lijkt me lekker, desinfecterende zeep![]()
Een bewoner die over "het spelletje" praat is net als een collega op het werk die over jou aan het praten is aan de lunchtafel terwijl je er zelf naast zit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert, kap nou serieus ff over het spelletje. Dat verhaaltje "kennen" we inmiddels wel.
Je kunt je cdtje rustig aan laten staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Geen interessant onderwerp meer in het huis?
( ik hebvan narigheid maar weer een cdtje opgezet)
Leer ze praten en ik stop met gapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline heeft wel de mooiste tieten van de bewoners. Neemt het stokje over van Lieske
Eh, daarvoor moet ik ze eerst kunnen knedenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leer ze praten en ik stop met gapen![]()
Marcia's tieten hebben een te klein tepelhofjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
die van Marcia waren ook niet verkeerd, maar Mich heeft de mooiste
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline heeft wel de mooiste tieten van de bewoners. Neemt het stokje over van Lieske
Kijk en daar hou ik nou meer van.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia's tieten hebben een te klein tepelhofje
Erg vrouwvriendelijke discussie hier
Maarja, als er over E10's klit gesproken mag worre...
Marcia, Janine en Micheline.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:00 schreef ThaSandman het volgende:
Zoveel echte tieten zitten er niet in het huis.
Mag ik je het adres van mijn ex geven?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:01 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kijk en daar hou ik nou meer van.
Nee ik ben al voorzienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je het adres van mijn ex geven?
En die dingen zijn al 5 jaar niet meer geldig, zo oud issie al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef toxikon het volgende:
je gooit een kwartje in eggie en hij lult voor een gulden
ja maar wat!?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef ThaSandman het volgende:
We missen iets met E10 en Marcel.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
Neeeeeee, Micheline geen toneelstukjes, pleasssse![]()
ja de regie weet dat we willen recordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kon al met moeite 1 BB editie met Joost doorstaan. Dat lijkt me genoeg.quote:
Ik denk het niet. Op die kamer hebben ze het er niet over bij die zusjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom ga je huilen.quote:
Troostkusje.quote:
Ach gos niet huilen hoorquote:
Kan het me niet voorstellen, maar wie weet. Ik denk dat wel van Marcia en marlies trouwens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
nou vergis je niet in micheline.. kheb het idee dat het af en toe echt een ontzettende bitch kan zijn (denk dat sem daar alles van weet)
Golfer, dit is een waarschuwing, je staat een maand zonder je benodigde medicijnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
BB-stem:
"LS, je medicijnen liggen klaar in de DBK.
Je moet je anti-psychotica nu onmiddellijk innemen!"![]()
Tis toch om te huilen, kom op zeg, Egbertquote:
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Volgens mij is Semih daar veel te dominant voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
nou vergis je niet in micheline.. kheb het idee dat het af en toe echt een ontzettende bitch kan zijn (denk dat sem daar alles van weet)
Ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
daar zat ik net op te wachten![]()
![]()
Komt goed uit. Ik gebruik geen medicijnen en drugs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Golfer, dit is een waarschuwing, je staat een maand zonder je benodigde medicijnen.
VOLGENDE WAARSCHUWING IS DAT JE HELEMAAL ZONDER JE DRUGS ZIT....
Ok je krijgt een berichtje om Egbert te bashen.quote:
Toch heb ik al wel gezien dat ze niet al te veel van hem pikt. Toen hij haar echt begon te irriteren, begon ze bijna te meppen. Als ze daar thuis geen kans voor zou hebben, zou ze dat in het BB huis ook niet doen denk ik. Dus volgens mij valt het allemaal erg mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Volgens mij is Semih daar veel te dominant voor.
Het kind is net pas 20.
Klootvioolquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik gebruik geen medicijnen en drugs.![]()
Al meerdere malen, op het moment is hij ook bezig met zijn laatste.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:12 schreef BB-King het volgende:
Zo ben er weer... heeft Eggbert al z'n allerlaatste peuk op deze nacht?
Biertje, LS?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit: Toch wel erg dat die drugs-gerelateerde gebruikers als APK, GERT, GOLFER etc. het zo op mij afgeven. Zelf zijn ze afhankelijk van harddrugs en gaan ze beetje lopen zeiken op iemand die wel eens een wijntje drinkt.
Flikker zelf die smerige troep eens weg, alvorens je iemand ander gaat aanvallen!!!!
tis een kreng, die iets te schattig doet met een zeurderig stemmetje. maarja nog altijd 10x beter te pruimen dan die kampsjaken...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch heb ik al wel gezien dat ze niet al te veel van hem pikt. Toen hij haar echt begon te irriteren, begon ze bijna te meppen. Als ze daar thuis geen kans voor zou hebben, zou ze dat in het BB huis ook niet doen denk ik. Dus volgens mij valt het allemaal erg mee.
HA, kom maar op, ben er helemaal bekend mee met die egocentrische playersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:12 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ok je krijgt een berichtje om Egbert te bashen.![]()
kan ook ff bb huis ingaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mag allemaal hier -> [BB SC] # 13: Trekt koud op![]()
heb je het nou over mij?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Volgens mij is Semih daar veel te dominant voor.
Het kind is net pas 20.
Tot daar kon ik het waarderenquote:LoveProfusion komt binnenwandelen..en steekt Egbert neer.
Herhaalde oproep van BB:quote:
Ja, dat gaat mensen aantrekkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
nieuwe tt de leuke momenten van egbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |