Micheline? Leuke meid, maar niet mijn favo hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef ThaSandman het volgende:
Komt scan's favo ook nog eens.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef ThaSandman het volgende:
Komt scan's favo ook nog eens.
Kom Bor, dit wordt niks meer, we gaan naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef BorTheWolf het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
sideeerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom Bor, dit wordt niks meer, we gaan naar bed
Doe jij je Semih pyama aan, pak ik mijn Hilde-string
Maar geen wijken vol zoals hier?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Links van mij wonen turken, rechts vietnamezen.
Grotesmurf wordt zo wakker en dan krijgen we blauwe sex midden in de kamer in een poel van theequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef nomen_nescio het volgende:
Blijft die kutsmurf met d'r zeikstem nu ook al wakker![]()
Wordt het helemaal niks meer, wat doe ik nog met die streams aan![]()
Gvd en jij hebt altijd gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie weer een laatste peuk voor Egbert.
als hun nog een theetje gaan doen dan neem ik ook og maar een "drankje"!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een auto langs kwam
Dat is te spannend heurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een auto langs kwam
We hebben geen ghetto's nee. En er zullen allicht veel minder 'buitenlanders' wonen in het oosten dan in het westen. Maar er wonen hier ook zeer veel culturen door elkaar.... en lopen ook heel veel racisten rond (die dat zelf zullen ontkennen)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar geen wijken vol zoals hier?
Voor mij is het nog steeds een verrijking van de, niet bestaande, Nederlandse cultuur.
Of zijn gerechten met veel gestampte aardappelen cultuur?![]()
wie dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline? Leuke meid, maar niet mijn favo hoor.
Zijn allerlaatstequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef Scrupules het volgende:
het is allemaal zo leuk en grappig volgens eg, en hij neemt nog een sjekkie hoorrr
Als Egbert daarmee oprot, graag zelfs. Liefst linea recta de deur uit. Maar das dan weer zielig voor z'n familie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Grotesmurf wordt zo wakker en dan krijgen we blauwe sex midden in de kamer in een poel van thee![]()
![]()
Lijkt inderdaad wel een beetje op die stem van Lieske, qua zeurgeluid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:41 schreef BorTheWolf het volgende:
ze heeft echt wel een lieske stemmetje.
Ik heb nog niet echt een favoriet. Maar van de ene 'groep' vind ik Milica de leukste (ik hoop dat haar moeder snel eruit is) en van de andere 'groep' Semih.quote:
Dadelijk heeft hij een droge strot van zijn allerlaatste en moet hij weer siroop drinken. E10 houdt het voor gezien.quote:
Ik woon in Heerlen (is ook oosten) en geloof me maar als ik zeg dat hier heel veel buitenlanders wonen. Die mensen zijn allemaal gekomen om in de mijnen te werken en zijn nooit meer weggegaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben geen ghetto's nee. En er zullen allicht veel minder 'buitenlanders' wonen in het oosten dan in het westen. Maar er wonen hier ook zeer veel culturen door elkaar.... en lopen ook heel veel racisten rond (die dat zelf zullen ontkennen)
LOL... dat zijn er 7 in het huis geloof ikquote:
Doei Bloes, slaap lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga 100% mijn bed in.
Doeg BBers, niet zwaaien en niet kussen.
![]()
Mooie koplampen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
WOW!!!! Die TV in de woonkamer is een Phlips Ambilight! Dat zie ik nu pas.
[afbeelding]
Die heeft gekleurde LEDjes achterop waardoor er een gloed van de kleur die dan op TV aanwezig is wordt verspreid
Ja da's cool ja.
Dit was allemaal wel on topic hoor. Ik wilde gewoon weten waar E10 en pa die vooroordelen vandaan hebben. Wat voor achtergrond zeg maar. Ze zijn zóóó dom!! Weet je uit wat voor soort buurt ze komen??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben geen ghetto's nee. En er zullen allicht veel minder 'buitenlanders' wonen in het oosten dan in het westen. Maar er wonen hier ook zeer veel culturen door elkaar.... en lopen ook heel veel racisten rond (die dat zelf zullen ontkennen)
daar ben ik vorig jaar nog geweest bij een vriend van me .....nou jullie hebben er lang niet zoveel als ons!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen (is ook oosten) en geloof me maar als ik zeg dat hier heel veel buitenlanders wonen. Die mensen zijn allemaal gekomen om in de mijnen te werken en zijn nooit meer weggegaan.
Om dom te zijn heb je echt geen speciale buurt nodig. Die zitten overal. Ik werk met 15 mensen samen, waarvan er zeker 10 net zo erg zijn. Al heel vaak heftige discussies mee gehad, tot bijna ruzies aan toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit was allemaal wel on topic hoor. Ik wilde gewoon weten waar E10 en pa die vooroordelen vandaan hebben. Wat voor achtergrond zeg maar. Ze zijn zóóó dom!! Weet je uit wat voor soort buurt ze komen??
Smerigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef rubstar het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/SnapshotStream2_31-08-06_004214.JPG]afbeelding][/URL]
Pffff, ik praat er weleens met mensen over en dan struikel ik gewoon over al die namen. De helft eruit, zeg ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat zijn er 7 in het huis geloof ik
Marcel, Micheline, Marlies, Monique, Marcia, Milica ... zes dus
Zou niets voor mij zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
WOW!!!! Die TV in de woonkamer is een Phlips Ambilight! Dat zie ik nu pas.
[afbeelding]
Die heeft gekleurde LEDjes achterop waardoor er een gloed van de kleur die dan op TV aanwezig is wordt verspreid
Ja da's cool ja.
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het wel prettigquote:
(Pre-operatieve) handendesinfectie en desinfectie van het operatiegebied.quote:
http://www.tiscali.co.uk/(...)chive/100001240.htmlquote:
Disinfectantquote:How does it work?
This preparation contains chlorhexidine gluconate in the form of an alcoholic solution. Chlorhexidine gluconate is an antiseptic effective against a wide range of bacteria, yeasts, some fungi and viruses. It is most active at a neutral or alkaline conditions. Its activity is reduced by the presence of blood or body fluids. It binds strongly to skin, mucosa and other tissues and is therefore poorly absorbed. It is used routinely as an antiseptic hand-washing preparation and as a skin cleanser for patients undergoing surgery.
Dus, gezien de incubatietijd, is Sjaan de dag waarop ze het huis inging nog effe van bil geweest met Sjonnie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.tiscali.co.uk/(...)chive/100001240.html
[..]
Disinfectant
Had ook volstaan met een flesje chloor.
Ze mogen niet meer in de relaxruimtequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom gaan Etienne en pa niet ergens anders zitten.
Krakende chips. Janine en Rik ook weer wakker....Ik geef het opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef Morwen het volgende:
Daar gaan de chips weer. Egbert en Micheline![]()
Dat is alleen morgen ivm weekopdracht. Let maar op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer in de relaxruimte
( Is trouwens interressant ivm de groepsvorming... Morgen dicht op elkaars lip! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |