Micheline? Leuke meid, maar niet mijn favo hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef ThaSandman het volgende:
Komt scan's favo ook nog eens.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef ThaSandman het volgende:
Komt scan's favo ook nog eens.
Kom Bor, dit wordt niks meer, we gaan naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef BorTheWolf het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
sideeerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom Bor, dit wordt niks meer, we gaan naar bed
Doe jij je Semih pyama aan, pak ik mijn Hilde-string
Maar geen wijken vol zoals hier?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Links van mij wonen turken, rechts vietnamezen.
Grotesmurf wordt zo wakker en dan krijgen we blauwe sex midden in de kamer in een poel van theequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef nomen_nescio het volgende:
Blijft die kutsmurf met d'r zeikstem nu ook al wakker![]()
Wordt het helemaal niks meer, wat doe ik nog met die streams aan![]()
Gvd en jij hebt altijd gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie weer een laatste peuk voor Egbert.
als hun nog een theetje gaan doen dan neem ik ook og maar een "drankje"!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een auto langs kwam
Dat is te spannend heurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een auto langs kwam
We hebben geen ghetto's nee. En er zullen allicht veel minder 'buitenlanders' wonen in het oosten dan in het westen. Maar er wonen hier ook zeer veel culturen door elkaar.... en lopen ook heel veel racisten rond (die dat zelf zullen ontkennen)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar geen wijken vol zoals hier?
Voor mij is het nog steeds een verrijking van de, niet bestaande, Nederlandse cultuur.
Of zijn gerechten met veel gestampte aardappelen cultuur?![]()
wie dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline? Leuke meid, maar niet mijn favo hoor.
Zijn allerlaatstequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef Scrupules het volgende:
het is allemaal zo leuk en grappig volgens eg, en hij neemt nog een sjekkie hoorrr
Als Egbert daarmee oprot, graag zelfs. Liefst linea recta de deur uit. Maar das dan weer zielig voor z'n familie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Grotesmurf wordt zo wakker en dan krijgen we blauwe sex midden in de kamer in een poel van thee![]()
![]()
Lijkt inderdaad wel een beetje op die stem van Lieske, qua zeurgeluid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:41 schreef BorTheWolf het volgende:
ze heeft echt wel een lieske stemmetje.
Ik heb nog niet echt een favoriet. Maar van de ene 'groep' vind ik Milica de leukste (ik hoop dat haar moeder snel eruit is) en van de andere 'groep' Semih.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |