Ik denk het niet. Op die kamer hebben ze het er niet over bij die zusjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef ThaSandman het volgende:
We missen iets met E10 en Marcel.
Waarom ga je huilen.quote:
Troostkusje.quote:
Ach gos niet huilen hoorquote:
Kan het me niet voorstellen, maar wie weet. Ik denk dat wel van Marcia en marlies trouwens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
nou vergis je niet in micheline.. kheb het idee dat het af en toe echt een ontzettende bitch kan zijn (denk dat sem daar alles van weet)
Golfer, dit is een waarschuwing, je staat een maand zonder je benodigde medicijnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
BB-stem:
"LS, je medicijnen liggen klaar in de DBK.
Je moet je anti-psychotica nu onmiddellijk innemen!"![]()
Tis toch om te huilen, kom op zeg, Egbertquote:
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Volgens mij is Semih daar veel te dominant voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
nou vergis je niet in micheline.. kheb het idee dat het af en toe echt een ontzettende bitch kan zijn (denk dat sem daar alles van weet)
Ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
daar zat ik net op te wachten![]()
![]()
Komt goed uit. Ik gebruik geen medicijnen en drugs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Golfer, dit is een waarschuwing, je staat een maand zonder je benodigde medicijnen.
VOLGENDE WAARSCHUWING IS DAT JE HELEMAAL ZONDER JE DRUGS ZIT....
Ok je krijgt een berichtje om Egbert te bashen.quote:
Toch heb ik al wel gezien dat ze niet al te veel van hem pikt. Toen hij haar echt begon te irriteren, begon ze bijna te meppen. Als ze daar thuis geen kans voor zou hebben, zou ze dat in het BB huis ook niet doen denk ik. Dus volgens mij valt het allemaal erg mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Volgens mij is Semih daar veel te dominant voor.
Het kind is net pas 20.
Klootvioolquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik gebruik geen medicijnen en drugs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |