quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef fs180 het volgende:
Verander TT in Allesrijbewijs is voor bassie
enne:
[..]
tis mn voorrem![]()
zo is fototje maken![]()
Wat gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef fs180 het volgende:
hoere cameraals batterijen leeg zijn kan je ook niets ervan op je pc zetten
Ja maar dat is echt verkankertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Voor je voorrem kun je toch ook een voetrem maken?
wat dacht je van stroom trekken via de usbquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat gekDat ie dan niet even speciaal voor jou op lucht gaat lopen zeg
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Voor je voorrem kun je toch ook een voetrem maken?
Moet je een fatsoenlijke camera kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat dacht je van stroom trekken via de usb![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet je een fatsoenlijke camera kopen
Wilde gaan doen, heb zelf ook geen fatsoenlijke camera, gebruik of mijn mobiel of de 350D van mijn paquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef fs180 het volgende:
ja ok.. nou begrijp ik em.. jij doet fotografie natuurlijk![]()
Tja, we kunnen je ook anaal laten verkrachten door een homofiele neger genaamd ramon op de komende meeting maarja, das ook nie hendig hequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, we kunnen je ook anaal laten verkrachten door een homofiele neger genaamd ramon op de komende meeting maarja, das ook nie hendig he
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, we kunnen je ook anaal laten verkrachten door een homofiele neger genaamd ramonBubbaop de komende meeting maarja, das ook nie hendig he
Hoi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef no1uknow het volgende:
Hallo.
Tussen de kippetjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Waar werk jij?
Klopt.. klopt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Oh bij Werken.
Kippen, die kan je lekker schoppen
!
Succes!![]()
Echt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Klopt.. klopt..
Vooral als ze ziek zijn, en bijna stervende.. Gewoon aan de pootjes pakken en tegen de muur of grond kapot slaan..Ik kan me altijd heerlijk uitleven op die arme beesten.
![]()
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:20 schreef Devolution het volgende:
is er al een ongeveer-datum bekend voor de meet?
niet miepen.. gewoon spikes onder je puch en meeten in de sneeuwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee.
Is het niet handiger om dat na de winter te doen?
Ik bedoel, elke zaterdag moet ik werken, de hele dag, en de hele herstvakantie moet ik ook werken![]()
.
Nooit. Als er iets wel stinkt is het iPodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:10 schreef C2C het volgende:
[..]
ja had ie maar een ipod moeten kopen
de massa heeft iig geen witte puntjes achter z'n schermquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nooit. Als er iets wel stinkt is het iPod![]()
Kutmeeloper van de massa![]()
![]()
![]()
![]()
Ik straks ook niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef C2C het volgende:
[..]
de massa heeft iig geen witte puntjes achter z'n scherm
alto's zijn kut
Bij Apple ben je je iPod hoogstens een dagje of 2-3 kwijt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:47 schreef no1uknow het volgende:
Maar dan is het koud, en ik kan niet meer ff rijden, want ik ga nu eten![]()
En er zitten dingetjes (3 witte puntjes misschien stof) tussen het glas en het beeldscherm van mn Sleek Photo, kutcreative.
was al zo toen ik hem voor het eerst gebruikte![]()
Moet ik hem weer naar Creative opsturen etc. en dan ben ik hem weer 2 a 3 weken kwijt![]()
![]()
![]()
bob jij snapt hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij Apple ben je je iPod hoogstens een dagje of 2-3 kwijt.
OWNED![]()
![]()
ja klopt hier al gebruik van gemaakt, 2 dagen later weer terug gloed nieuwequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Hehehe, en ze komen hem zelfs voor je ophalen
trouwens dat ding zat niet enes garantie op want hij was in de zee gedondertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt hier al gebruik van gemaakt, 2 dagen later weer terug gloed nieuwe
whahaha nee hij gaat met de benenwagen, das wel orgineel iigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutapparaat is die iPod toch ook he
no1uknow gaat later zeker ook geen Volkswagen rijden he
ik ga naar finland verhuizenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef no1uknow het volgende:
Die zweedse dames
Br33Z4H-T0p1C #66: M3t Zw33Ds3 J3Ts3Rs!1!
volkswagenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutapparaat is die iPod toch ook he
no1uknow gaat later zeker ook geen Volkswagen rijden he
belgie doen ze wat moeilijker ja, gelukkig gelden daar wel de nederlande kw boetesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef Geqxon het volgende:
http://www.uitweg.be/nummer-51/uitweg51_903.html
Opgedreven
Opgefokt
't Ziet er wel stoer uit vind ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, dat documentje heb ik hier ook nog staan. Geeft een erg ruig effect
Nee, moest tegen bloedluizen spuiten.. Kenkerzwaar, maar krijg dan wel dubbel betaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nog lekker kippetjes doodgeslagen?![]()
Truequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, moest tegen bloedluizen spuiten.. Kenkerzwaar, maar krijg dan wel dubbel betaald.
Daar een beetje met chemicaliën werken, heel je gezondheid staan te verneuken voor 10 euro per uur.![]()
Agjaaa, je bent maar 1 keer jong.![]()
Er lagen nog wel van die opengereten kippen in het eierlokaal, die door de veearts worden opgesneden, om te kijken of de lever enzo gezond is.. Heb er nog wel wat foto's van, intresse?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't Ziet er wel stoer uit vind ik![]()
Alleen lijkt me een beetje vermoeiend, de hele tijd zo rijden![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nog lekker kippetjes doodgeslagen?![]()
nee joh gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met je armen zo de gehele tijd omhoog..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
hehe
BazzieK, voeg een van ons eens toe op msn, wij hebben tenminste wat te doen als Fok! down is op msn.![]()
Oelala.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben lui![]()
En ben heel de dag aan het rijden geweest![]()
En jullie mogen me zelf toevoegen op bazziek@hotmail.com![]()
Anders voegen even meteen 3 mensen me toequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar is die groene flapdrol.. ff kijken of hij msn in z'n pr0w heeft.![]()
Wehhehe, voel je populair.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders voegen even meteen 3 mensen me toe
kenkernerds![]()
meer geliefdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehhehe, voel je populair.![]()
Als jullie nou lekkere wijven warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehhehe, voel je populair.![]()
We hebben wel allemaal lang haar volgensmij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jullie nou lekkere wijven waren
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
We hebben wel allemaal lang haar volgensmij.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
We hebben wel allemaal lang haar volgensmij.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ook lang haar
Net nog geknipt, hangt net over mijn schouders.
Ja het mag maarja je mag jezelf ook met een honkbalknuppel in je ballen raggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:26 schreef amdboy het volgende:
Ik ben van plan om over 3 maandjes een 2e hands 180er (Gilera DNA of Runner) te kopen. Mijn vraag nu: Mag je hiermee op de snelweg rijden? (boven de 50cc wordt als motor beschouwd, en heb je ook motor rijbewijs voor nodig....kortom het is gewoon een motor) Want ik heb nog nooit een Runner op de snelweg zien rijden.....dus dat geeft mij het idee dat het niet mag ofzo, en het ziet er trouwens ook vreemd uit, een Runner op de snelweg![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja het mag maarja je mag jezelf ook met een honkbalknuppel in je ballen raggen![]()
Kan en mag prima over de snelweg johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:26 schreef amdboy het volgende:
Ik ben van plan om over 3 maandjes een 2e hands 180er (Gilera DNA of Runner) te kopen. Mijn vraag nu: Mag je hiermee op de snelweg rijden? (boven de 50cc wordt als motor beschouwd, en heb je ook motor rijbewijs voor nodig....kortom het is gewoon een motor) Want ik heb nog nooit een Runner op de snelweg zien rijden.....dus dat geeft mij het idee dat het niet mag ofzo, en het ziet er trouwens ook vreemd uit, een Runner op de snelweg![]()
Dat ben ik over een paar jaartjes ook van plan, laten we zeggen dat het een leuk motorscootertje is voor beginners, en ik vind het meer dan genoeg als het ding de 140 a 150 gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja het mag maarja je mag jezelf ook met een honkbalknuppel in je ballen raggenOf je er vrolijk van wordt is wat anders
Koop gewoon een echte motor
Zolang je maar beseft dat je voor hetzelfde geld ook een fatsoenlijke tweedehandse motor kan kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef amdboy het volgende:
[..]
Dat ben ik over een paar jaartjes ook van plan, laten we zeggen dat het een leuk motorscootertje is voor beginners, en ik vind het meer dan genoeg als het ding de 140 a 150 gaatMaar okay, dan weet ik dus dat ik er gewoon op de snelweg mee kan rijden naar m'n werk
![]()
Hmm, daar zet je me aan het denken....tja ik had het er net met mijn vader over, en ik denk dat die scooterwielen daar wel tegen moeten kunnen, de constructiesnelheid van zo'n 180er ligt toch boven de 130 dus daar zullen die banden wel tegen kunnen toch? Of is het toch meer het langdurig rijden op die snelheden wat een risico gaat vormen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar beseft dat je voor hetzelfde geld ook een fatsoenlijke tweedehandse motor kan kopenZou zelf trouwens nooit met die kleine scooterwieltjes de snelweg op durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |