je neemt oldtimer wel serieusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zat aan een BMW R25 te denken, of een MZ RT-125
Zo'n BMW is wel wat uit mijn budget, maar zo'n MZ is wel te doen. Ik weet dat het rijd als trage poep, maar ik ben dan ook een poser.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
je neemt oldtimer wel serieusmaarja, die hebben zeker geen 25kw, en pk gewicht verhouding is denk ik ook geen probleem, die dingen zijn zo zwaar als wat
Ik heb net ook pasfoto's laten maken, voor de OV jaarkaart. 9 euro voor 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef centenbakkie het volgende:
xD ik sta er echt teh serieus op :p
godver 8 euro voor 4 fototjeskan ik weer gaan pinnen voor croissantjes en batterijen
Ja, had die van mij ook bij zon fotozaak prutser laten makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Jullie weten al dat je schoolfoto's niet kan gebruiken op een paspoort of rijbewijs he?
Proficiat kerel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
Heb gewoon kenkerhard mijn rijbewijs![]()
Ja man, jij hebt ook geen eigen mening ofzo.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, jij hebt ook geen eigen mening ofzo.![]()
laat maar mee hoor jongquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik mag jou toch meelopen?
* no1uknow is blij met z'n nieuwe MP3speler!
ik bedoel loop maar meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat maar mee? Wat is dat nou weer voor rare zin(sbouw)...
oooooooooh zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik bedoel loop maar mee![]()
zo mn wiel is klaar, nu moet ik ff vork aanpassen en kan ie erin![]()
Flikker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik was toensjus mijn sleutel kwijt na het trainen.
Lag die in de kantine, ik had hem per ongeluk laten vallen bij de brommerstalling.
Alhoewel de brommerstalling wel geil is, net 2 maanden oud gevlinderd beton.Burnen daar voor je leven gek.
![]()
Jij bent hier de heumeaux.quote:
True.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij bent hier de heumeaux.![]()
Wat doet hij dan? Naast niet werken..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verander je ava eens, deze doet raar![]()
Waar ben je geweest dan? Toch niet NL mag ik hopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BEn net terug van vakantie. pfff kut auto
Niet werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat doet hij dan? Naast niet werken..
Je naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BEn net terug van vakantie. pfff kut auto
Hij is in dit topic wel al een oldie (quote:
Oke, daag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen, me PC is nog ff wat nummers op me MP3 aant zetten, en daarna zet ik 'm uit.![]()
oldbiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is in dit topic wel al een oldie (), i.t.t. jouw.
![]()
Maak een voetrem?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
oldbie![]()
kutkuttter die hoeretiefusremkabel is o,5 cm te kort, morgen nieuwe halen bij de hoerige tiefus winkel
![]()
Nee, Engelandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Toch niet NL mag ik hopen
Reet + Roest. You do the math.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is in dit topic wel al een oldie (), i.t.t. jouw.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |