ik bedoel loop maar meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat maar mee? Wat is dat nou weer voor rare zin(sbouw)...
oooooooooh zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik bedoel loop maar mee![]()
zo mn wiel is klaar, nu moet ik ff vork aanpassen en kan ie erin![]()
Flikker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik was toensjus mijn sleutel kwijt na het trainen.
Lag die in de kantine, ik had hem per ongeluk laten vallen bij de brommerstalling.
Alhoewel de brommerstalling wel geil is, net 2 maanden oud gevlinderd beton.Burnen daar voor je leven gek.
![]()
Jij bent hier de heumeaux.quote:
True.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij bent hier de heumeaux.![]()
Wat doet hij dan? Naast niet werken..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verander je ava eens, deze doet raar![]()
Waar ben je geweest dan? Toch niet NL mag ik hopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BEn net terug van vakantie. pfff kut auto
Niet werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat doet hij dan? Naast niet werken..
Je naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BEn net terug van vakantie. pfff kut auto
Hij is in dit topic wel al een oldie (quote:
Oke, daag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen, me PC is nog ff wat nummers op me MP3 aant zetten, en daarna zet ik 'm uit.![]()
oldbiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is in dit topic wel al een oldie (), i.t.t. jouw.
![]()
Maak een voetrem?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
oldbie![]()
kutkuttter die hoeretiefusremkabel is o,5 cm te kort, morgen nieuwe halen bij de hoerige tiefus winkel
![]()
Nee, Engelandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Toch niet NL mag ik hopen
Reet + Roest. You do the math.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is in dit topic wel al een oldie (), i.t.t. jouw.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |